AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #21 Skrevet 5. oktober 2013 Har ikke tenkt på det før jeg leste tittelen på tråden, men mitt klareste minne var at jeg følte meg tykk og utilpass..........husker jeg gledet meg til selve skolen - og at jeg hadde en genser min mor hadde strikket som jeg synes var fin, men at jeg følte meg "tjukk" i den. Ganske tragisk å tenke tilbake på....... Dette var på 80tallet. Anonymous poster hash: f05e4...98e
Brimi Skrevet 5. oktober 2013 #22 Skrevet 5. oktober 2013 Trenger ikke å huske det. Har det på film XD
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, husker ingenting av det.
Anglofil Skrevet 6. oktober 2013 #24 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, jeg husker den veldig godt, som det skulle vært i går. Jeg gledet meg masse til å begynne på skolen. Jeg husker jeg hadde på meg rød hårbøyle med sløye på, og jeg hadde også fått en ny skinnsekk i rødt, som jeg synes var kjempefin. Husker også at jeg hilste på frøken for første gang, og det var utrolig stort. Mvh Yvonne
Gjest Sunshine23 Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 Haha ja Jeg var kjempe nervøs husker jeg. Holdt bokstavelig talt på å svime av! Jeg holdt mamma hardt i hånden og ville ikke slippe. Dette var skummelt. Ikke kjente jeg så mange heller da vi nettopp hadde flyttet til denne byen. Jeg husker godt at foreldre ikke kunne bli med inn i klassetommet. Mamma ventet utenfor. Plutselig så ble jeg så kvalm at jeg spydde på gulvet. Det var så flaut husker jeg. Aner ikke helt hvorfor jeg spydde. Var vel nerver tenker jeg. Jeg ble fulgt ut av den ene læreren og mamma fikk meg hjem. Jeg følte meg ikke god i det hele tatt. Så det var ikke en kjempe gpd start på skolen nei. Neste dag gikk mye bedre
Gjest Awzm me Skrevet 6. oktober 2013 #26 Skrevet 6. oktober 2013 Husker at navnet mitt ikke stod på listen som rektor leste opp, så alle gikk inn mens jeg og foreldrene mine ble igjen ute Gikk bra etterhvert, og var bare en feil, for alle fikk en lapp med navnet sitt på til å ha rundt halsen, og jeg fikk også en slik, så var jo meningen at jeg skulle være der. Var koselig, utenom den første misforståelsen som var litt ydmykende.
Rosewood Skrevet 6. oktober 2013 #27 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg husker faktisk en del. Jeg hadde på meg min hvite favorittkjole og følte meg kjempefin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå