Gjest Gaea Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 Ah, fordi trådstarter skrev feil ord, så er det ingen som bryr seg om alt det negative ved muslimsk innvandring. Da er det greit at norske kvinner blir overfalt og voldtatt av asylsøkere fra den muslimske verdenen. "Åh, voldtatt av et skalldyr, nei, dette kan ikke stemme, *fnis*". Anonymous poster hash: 561c1...517 Ikke bry seg? Finnes det en gruppe mennesker som blir uthengt og diskutert opp og ned like ofte som nettopp muslimer? Ser jo tråder om det hver bidige dag omtrent. Mye bedre med en slik tråd som dette til en forandring.
metempsychosis Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 Det er litt vanskelig å fremme en bastant mening om muslinger da det eksisterer forskjellige varianter... Noen bør kokes (vann ispedd med hvitvin), andre trenger bare en omgang i stekepanna (middels temperatur), mens ett mindretall spises rå. Sistnevnte har jeg dog ingen erfaringer med... At det finnes allergikere som absolutt må unngå muslinger er ikke til å legge under et teppe, men jeg har selv inntrykk av at de fleste nordmenn liker å innta muslinger i ny og ne 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 "mange voldtekter som skjer i Norge er utført av muslinger" Sorry kunne ikke la være ... hehe høres vondt ut 1
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #24 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Det er litt vanskelig å fremme en bastant mening om muslinger da det eksisterer forskjellige varianter... Noen bør kokes (vann ispedd med hvitvin), andre trenger bare en omgang i stekepanna (middels temperatur), mens ett mindretall spises rå. Sistnevnte har jeg dog ingen erfaringer med... At det finnes allergikere som absolutt må unngå muslinger er ikke til å legge under et teppe, men jeg har selv inntrykk av at de fleste nordmenn liker å innta muslinger i ny og ne beste svaret her inne:) Nå fikk jeg lyst på muslinger:P Endret 6. oktober 2013 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 Beklager, jeg mente muslimer. Er ikke norsk så jeg blander fortsat litt ord. Anonymous poster hash: fa645...543 Jeg trodde du sa muslinger på kødd
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #26 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg trodde du sa muslinger på kødd Men hvordan får jeg endret overskrift? Anonymous poster hash: fa645...543
Gjest BettyBoop Skrevet 6. oktober 2013 #27 Skrevet 6. oktober 2013 Men hvordan får jeg endret overskrift? Anonymous poster hash: fa645...543 aner ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå