AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Dette er ikke en rasistisk tråd altså. Mange muslinger er helt ok og respekterer norske lover. Jeg kjenner også flere muslinger som er veldig greie. Men har merket meg følgende: - muslinger respekterer ikke nordmenn,spesielt ikke norske damer. Kaller oss gjerne horer etc. - mange norske barn blir mobbet av musling-elever, f.eks hvis de har skinke på brødskiva. IKKE akseptabelt. - mye familievold, vet det er vanlig å slå barna om de ikke oppfører seg som foreldra vil. Døtrene har 0 frihet veldig ofte, evt lever de et dobbeltliv. Jeg kjenner f.eks flere pakistanske jenter som har festa helt vilt og hatt sex med MANGE uten at familien vet noe. - dårlig kvinnesyn. Kvinner skal helst giftes bort asap og være lenket til kjøkkenet og føde flest mulig barn. - mange voldtekter som skjer i Norge er utført av muslinger. Hva syns dere folkens? Mye er jo kulturelt og selvfølgelig, en musling fra Bosnia kan være mye mer liberal enn en fra Yemen f.eks. Men nå ber jeg bare om deres meninger. Anonymous poster hash: fa645...543
Gjest Faerunpedia Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 http://no.m.wikipedia.org/wiki/Muslinger
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Beklager, jeg mente muslimer. Er ikke norsk så jeg blander fortsat litt ord. Anonymous poster hash: fa645...543
LittDiva Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 muslinger respekterer ikke nordmenn,spesielt ikke norske damer. Kaller oss gjerne horer etc. - hvem er oss om du sier du ikke er norsk , men blir plaget av dette ? 1
Gjest Keikolina Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Er ikke noe glad i blåskjell heller.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 muslinger respekterer ikke nordmenn,spesielt ikke norske damer. Kaller oss gjerne horer etc. - hvem er oss om du sier du ikke er norsk , men blir plaget av dette ? Jeg er halt norsk og halvt fransk, men typisk blond og høy med blåe øyner så mange tror jeg er helt norsk. Merker spesielt hvis jeg går på Grønland eller noe så kan jeg få stygge blikk av muslimske menn og har også blitt kalt hore. Selv om jeg hadde på 0 sminke og en svær strikkagenser. Anonymous poster hash: fa645...543
Sugerøret Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 har aldri smakt muslinger,så jeg kan ikke uttale meg At du blander ordene ,tror jeg ikke på . 3
snuppah Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 "mange voldtekter som skjer i Norge er utført av muslinger" Sorry kunne ikke la være ... 2
Gjest Arch Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg synes alle skalldyr bør sendes ut av Norge asap! 2
Gjest Thai clinch Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg bruker kniv på alle muslinger som kommer inn i mitt hus. 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 har aldri smakt muslinger,så jeg kan ikke uttale meg At du blander ordene ,tror jeg ikke på . Neivel du får tro hva du vil. Hvordan får jeg endret overskrift? Anonymous poster hash: fa645...543
Magnifique Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) . Endret 14. februar 2018 av Magnifique
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Kan ikke de som er muslimer som misliker vestlig kultur så veldig ha seg ut av Norge da? Må jo være bedre å bo i et land man trives. Anonymous poster hash: fa645...543 1
Gjest Houdini Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 MUSLINGAR!!!! Noen stinker og noen er hyggelige. Jeg vet om en dritkul musling, resten er bøss.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Ah, fordi trådstarter skrev feil ord, så er det ingen som bryr seg om alt det negative ved muslimsk innvandring. Da er det greit at norske kvinner blir overfalt og voldtatt av asylsøkere fra den muslimske verdenen. "Åh, voldtatt av et skalldyr, nei, dette kan ikke stemme, *fnis*". Anonymous poster hash: 561c1...517 2
Barcelone Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg skjønner ikke greia med denne generaliseringen av en relgiøs gruppe. Nå har det seg sånn at mange av disse tingene som nevnes som at kvinner skal kle seg tekkelig og ta seg av hjemmet og sånn har like mye med kultur som relgion å gjøre. Det finnes nok en del muslimer som trenger å lære om den norske kulturen og hvordan vi fungerer som samfunn, men jeg kjenner ganske mange muslimer fra forskjellige deler av verden som er godt integrerte, jobber, betaler skatt, ungene snakker flytende norsk, de feirer jul osv osv akkurat som andre nordmenn. Alle muslimske menn voldtar ikke eller kaller norske kvinner for horer. Dessverre hører vi alt for lite om desom faktisk fungerer i samfunnet fordi man er så opptatt av de få som ikke gjør det. Personlig har jeg ikke hatt noen ubehagelige opplevelser med muslimske menn, men jeg har hatt flere med norske mannfolk uten manerer! 1
Gjest pærecider Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Muslinger er da gøtt. Nå fikk jeg lyst å holde skalldyrlag, muslinger kokt i hvitvin med aioli til. Blåskjell, hummer og krabbe, namm... Og jeg vet ikke om muslinger fra Jemen smaker bedre enn en musling fra Bosnia. Har ikke prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå