Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er i et avstandsforhold og merker det er ganske frustrerende! Vi har akkurat blitt kjærester, men jeg føler det står liksom på vent! Vi snakker sammen på tlf stort sett hver dag. Jeg har sendt blomster og gjør ting ellers for å få det til å fungere!

Men allikevel så føler jeg ikke den store forelskelsen alle andre gjør pga avstanden. Men når vi er sammen så er jeg så forelsket at jeg ikke klarer å ta øynene eller hendene vekk fra henne!

Er det noen som har noen tips og triks som jeg kan gjøre for å kunne vise henne den kjærligheten hun fortjener? Så kanskje det blir litt som vi bodde på samme sted!

Anonymous poster hash: b15e7...0cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre sånn det er å være i et avstandsforhold!

For noen år siden var jeg i et avstandsforhold i to og et halvt år ca.. De beste tipsene jeg kan gi er å fortsette å snakke sammen så ofte dere kan, gjerne på skype eller lignende for å kunne se hverandre også. I tillegg - prøv å se hverandre så ofte det lar seg gjøre, og når dere først sees, så gjør det spesielt slik at dere får gode minner å ta med dere til neste gang!

Høres ut som om du er på rett vei med tiltak for at avstandsforholdet skal fungere i hvert fall! :)

Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, og vi har vært sammen i over 3 og et halvt år. (Har hatt avstand hele tiden). Synes det er flott at du vil få det til å fungere. Det er viktig å prate sammen. Vi snakker sammen på skype omtrent hver dag, forteller hverandre hvordan dagen har vært og hva vi gjør på akkuratt nå :) Noen ganger så ser vi på samme serie samtidig, mens vi spiser det samme snopet. Synes det er litt stas, for da kan vi fortelle etterpå hva vi syns om episoden også videre.

Jeg synes det er litt godt å være fra hverandre en stund, for da rekker vi å kjenne på savnet, og at det er godt å se hverandre igjen. Si at du gleder deg til å se henne igjen, og hva dere skal finne på neste gang. Send henne noe fint i posten også videre.

Anonymous poster hash: 4d8fd...835
Skrevet

Jeg er i et avstandsforhold, og vi har vært sammen i over 3 og et halvt år. (Har hatt avstand hele tiden). Synes det er flott at du vil få det til å fungere. Det er viktig å prate sammen. Vi snakker sammen på skype omtrent hver dag, forteller hverandre hvordan dagen har vært og hva vi gjør på akkuratt nå :) Noen ganger så ser vi på samme serie samtidig, mens vi spiser det samme snopet. Synes det er litt stas, for da kan vi fortelle etterpå hva vi syns om episoden også videre.Jeg synes det er litt godt å være fra hverandre en stund, for da rekker vi å kjenne på savnet, og at det er godt å se hverandre igjen. Si at du gleder deg til å se henne igjen, og hva dere skal finne på neste gang. Send henne noe fint i posten også videre. Anonymous poster hash: 4d8fd...835

Åh det dere gjør hørtes koselig ut!! Men hun er så opptatt med studie og jobb så hun har nok ikke så god tid!

Hva kan men sende i posten? Når jeg sendte blomster så ble det veldig godt tatt imot, men kan ikke forgifte henne med blomster heller ;)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Vi snakker på Skype 1-2 ganger om dagen, bruker Whatsapp og snapper hverandre bilder av hva vi gjør. Er flinke til å si hvor mye vi betyr for hverandre.

Jeg trenger ikke at han sender meg ting, bare det at han tenker på meg og ønsker å snakke med meg så ofte som mulig er mer enn nok :)

Bor kjæresten din i utlandet eller i Norge?

Skrevet

Hovedsaken er å forstå at før eller senere så må en eller begge flytte.

• Liker 1
Skrevet

Det Steinar40 sier er faktisk viktig, et avstandsforhold er dømt til å slutte på en eller annen måte; enten ved at avstanden opphører eller forholdet opphører.

Å planlegge i løpet av det første året en gang hva dere ønsker vil skje, er veldig viktig :) Når man har en plan og er enige om tidsrammene for avstand og videre utvikling av forholdet, har vært det absolutt viktigste i mine og andres avstandsforhold. Kjæresten min og jeg snakket tidlig om hva vi ønsket og når og hvor; han vil komme hit så fort han er ferdig med skole iløpet av de neste 2 årene.

Vi har et mål, en "deadline", en plan og vi vet hva vi må forholde oss til. Det letter på frustrasjonen og gjør at vi jobber sammen mot felles fremtid. I verste fall kan du ende opp med et forhold med mye usikkerhet, mye frem og tilbake og en hel masse savn som glir over i sorg.

I beste fall får du det beste av to verdener; en bestevenn å snakke med om alt i livet ditt, og en kjæreste når dere treffes :) Avstandsforhold kan være utrolig vanskelig, men det kan også være helt fantastisk.

Man trenger ikke fortelle folk i avstandsforhold at de må ta vare på tiden; det er sjelden noe som er så intenst fint og godt som å treffes igjen. Hver gang er en ny, enorm lykke og forelskelse!

Herregud som jeg gleder meg til å se verdens vakreste mann igjen snart. Lykke til TS!

• Liker 2
Skrevet

Vi snakker på Skype 1-2 ganger om dagen, bruker Whatsapp og snapper hverandre bilder av hva vi gjør. Er flinke til å si hvor mye vi betyr for hverandre.

Jeg trenger ikke at han sender meg ting, bare det at han tenker på meg og ønsker å snakke med meg så ofte som mulig er mer enn nok :)

Bor kjæresten din i utlandet eller i Norge?

Hun bor i Sverige.

Skrevet

Hovedsaken er å forstå at før eller senere så må en eller begge flytte.

Ja, vi sier hele tiden at dette er bare en begrenset periode! Hun vil jo flytte til Norge neste år :)

Skrevet

Det Steinar40 sier er faktisk viktig, et avstandsforhold er dømt til å slutte på en eller annen måte; enten ved at avstanden opphører eller forholdet opphører.

Å planlegge i løpet av det første året en gang hva dere ønsker vil skje, er veldig viktig :) Når man har en plan og er enige om tidsrammene for avstand og videre utvikling av forholdet, har vært det absolutt viktigste i mine og andres avstandsforhold. Kjæresten min og jeg snakket tidlig om hva vi ønsket og når og hvor; han vil komme hit så fort han er ferdig med skole iløpet av de neste 2 årene.

Vi har et mål, en "deadline", en plan og vi vet hva vi må forholde oss til. Det letter på frustrasjonen og gjør at vi jobber sammen mot felles fremtid. I verste fall kan du ende opp med et forhold med mye usikkerhet, mye frem og tilbake og en hel masse savn som glir over i sorg.

I beste fall får du det beste av to verdener; en bestevenn å snakke med om alt i livet ditt, og en kjæreste når dere treffes :) Avstandsforhold kan være utrolig vanskelig, men det kan også være helt fantastisk.

Man trenger ikke fortelle folk i avstandsforhold at de må ta vare på tiden; det er sjelden noe som er så intenst fint og godt som å treffes igjen. Hver gang er en ny, enorm lykke og forelskelse!

Herregud som jeg gleder meg til å se verdens vakreste mann igjen snart. Lykke til TS!

Ja, ganske enig! Vi har allerede snakket om å flytte sammen når hun er ferdig med studier og hun vil ta etter utdanning Norge! Vi har allerede snakket om barn og en hel framtid! Haha.

Godt og høre dere har det fint! Kos deg på neste møte og tusen takk for tips :)

Skrevet

Åh det dere gjør hørtes koselig ut!! Men hun er så opptatt med studie og jobb så hun har nok ikke så god tid!

Hva kan men sende i posten? Når jeg sendte blomster så ble det veldig godt tatt imot, men kan ikke forgifte henne med blomster heller ;)

Hmm nei vanskelig det der. Hva med favorittsnopet hennes kanskje? Eller noe fint du så i butikken som minnet deg om henne. Elleeer en koselig lapp med noen fine ord på. Det hadde hvertfall jeg blitt glad for. :)

Anonymous poster hash: 4d8fd...835

Skrevet

Ja, vi sier hele tiden at dette er bare en begrenset periode! Hun vil jo flytte til Norge neste år :)

Da er det håp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...