Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som er/ har vært involvert med en asiatisk mann og som vil dele erfaringer rundt det?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Asia er jo en ganske stor verdensdel med mange ulike kulturer da..

Skrevet

Snakker vi mellom-asia? Det kalles også midtøsten på Norsk. Dét blir joe helt annet enn en kineser liksom..

Skrevet

Jepp, en filippiner. Men han hadde altfor liten penis så det gikk ikke.

Anonymous poster hash: 2bb18...333
  • Liker 1
Skrevet

Ja venninnen min er gift med en kineser, de lever lykkelig sammen og har 2 skjønne barn.

Gjest Elseby13
Skrevet

Det finnes over to milliarder asiatiske menn, men de er sikkert helt like..

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og svar til dette.

Irrlys, mod.

Skrevet (endret)

Vanskelig å dele erfaringer rundt asiatiske menn, etter å ha vært sammen med én da...

Endret av minimio
Skrevet (endret)

Ja. To, fra forskjellige land.

Hmm... De to var jo ganske forskjellige selv, da. :P Men selv han andre, som jeg så på som en (how to put it) - en moderne mann, da. Bereist. Vært sammen med en fra Tyskland. Selv han hadde litt sånn merkelig syn på forhold. Det er vanskelig å forklare, men jeg trodde at vi hadde samme syn på forhold, så plutselig kommer han med rare ting å si.. Men som sagt, vanskelig å forklare :P

Men om den TS snakker om er født og oppvokst i Norge, er det nok ikke så mye fuzz :)

Edit: Han første var veldig tradisjonell, for å si det sånn. Kvinnen gjør husarbeid, og han tjener pengene og tar seg av kvinnen sin :D

Endret av tunaen
Skrevet

Erfaringer rundt det? Hvorfor skal det være så annerledes og date en asiater som om det skulle vært og date en nordmann? Kan jo merke noe till kultur forskjell vist personen har bodd i hjemlandet hele livet, men vist ikke så skal jeg da ikke skjønne hva du vil ha ut av erfaringer og dele?

Skrevet

Jepp, 3 stk.

Alle er fra Filippinene, men født og oppdratt her. Hvis jeg skulle nevne noen forskjeller så er det at de er mye mer familieorienerte. De er også mye mer lidenskapelige og romantiske. Sett bortifra det så er det ikke så mye annerledes enn å date en nordmann (tatt i betraktning at de er født og oppdratt her).

Personlig så er foretrekker jeg asiatiske menn fremfor nordmenn. Bedre erfaring med dem muligens.

Anonymous poster hash: 897a8...4a1
Skrevet

Ikke vært det jeg, men far er fra sør øst asia. Han er veldig familie orientert, litt overbeskyttende, fokusert på høyere utdanning og veldig kristen.

Skrevet

Jepp, vært sammen med en kineser, med streng mor og alt...

Men jeg er nå i Japan, og holder på med en Japansk fyr. :)

Skrevet

Herregud så mange tråder om asiatiske menn og vestlige kvinner det er her inne. Face it: majoriteten av norske jenter foretrekker norske/vestlige menn. Sånn er det bare. Men selvfølgelig finnes det unntak! Du får deg helt sikkert en norsk jente i dag, men jobb med selvtilliten din i stedenfor å skrive tråd etter tråd om temaet her.

Anonymous poster hash: 402ee...25f
Skrevet

Ah, så dette er grunnen til at jeg ikke finner meg en dame, og jeg kommer aldri til å bli likt av en norsk jente.<br />*Sadpanda* :-(

Anonymous poster hash: cac48...2f0

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Irrlys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...