Gå til innhold

Fresh Fitness Carl Berner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det non som vet om de ortsatt viser TV programmer på de Tvene, eller om det er musikk som på de andre sentrene?

Synes det er best med TV programmer, er så kjedelig når de samme musikkvideoene spilles igjen og igjen...

Anonymous poster hash: 76bea...b22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Fresh i Drammen viser de musikk på to TVer og tvprogrammer på to TVer. Vanligvis har de på NRK1 og TV2...

Anonymous poster hash: 5fe5f...5eb
Skrevet

De viser musikkvideoer:( Med så lav lyd at du ikke har sjans til å høre musikken. Utrolig irriterende. Jeg spurte om det var mulig å bytte tilbake til tv en gang, men det er visst en regel som alle senterne må følge.

Skrevet

De viser musikkvideoer:( Med så lav lyd at du ikke har sjans til å høre musikken. Utrolig irriterende. Jeg spurte om det var mulig å bytte tilbake til tv en gang, men det er visst en regel som alle senterne må følge.

Jeg klaget også på dette, og det gikk noen uker før de ga beskjed på Facebook at senterne var blitt enige om å vise TV på noen skjermer. Kanskje du bør ta det opp igjen med ditt senter? Enig i at det er irriterende. Hos oss er musikken enten veldig lav eller veldig høy. Vet aldri om jeg trenger egen musikk..

Anonymous poster hash: 5fe5f...5eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...