AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Lang historie kort: datet en fyr en god stund,men ikke mer enn kanskje et halvt år.. og vi ble aldri ordentlig sammen. "bruddet" var ikke av det hyggeligste og det var jeg som endte det.. Var en del småtrøbbel fordi han hadde mer følelser enn meg. Han bor rett ved meg så det gjør det hele litt ekstra kleint.. Møtte på han tilfeldig for en stund siden og det var utrolig pinlig.. var jo som vi ikke kjente hverandre lenger, og var på en måte omtrent sånn" fint vær i dag"- type samtale og følte meg helt forferdelig men samtidig lettet da vi gikk fra hverandre etter noen minutter.. Har ikke sett han noe særlig siden, og hadde egentlig håpet på at han skulle flytte unna siden han snakket jevnlig om dette.. Hadde begynt å bli helt sikker på det til jeg nå gikk på butikken i stad.. Hadde litt dårlig tid så føyk forbi en guttegjeng som sto inne på butikken, og selvfølgelig kjente jeg han igjen bakfra rett før jeg gikk forbi.. Han hadde ikke sett meg, men tror han så meg idet jeg gikk forbi.. Jeg latet som jeg ikke hadde sett han, tok den ene tingen jeg skulle ha og føyk som et lite lyn bort til kassa.. Superstressa.. Turte ikke se bak meg i tilfelle han kom mot kassa.. Var en ekkel følelse.. Noen andre som har opplevd liknende? Hva tenker dere rundt det å møte på en x eller noen dere ikke vil møte på? Hvordan bør jeg takle dette i fremtiden? Vet jo selv at det er skikkelig barnslig å late som jeg ikke ser han men hater smalltalks og med han spesielt.. Når det er sagt unngår jeg ofte andre som bare er bekjent også.. Hater rett og slett å måtte stå å snakke med noen jeg egentlig ikke orker å prate med.. enten alltid eller akkurat der og da. Anonymous poster hash: 24152...99d
Gjest Awzm me Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Kjenner meg litt igjen dersom det ikke endte vennskapelig. Merker jeg blir nesten helt rød i ansiktet, og vil for all del ikke ha øyekontakt, haha. Men det går over etterhvert, er sånn som regel frem til et år etter det forholdet er over for min del
Teethgrinding Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Det er jo en grusom følelse! Men det er jo tenkelig at en eks ikke behøver å være en fiende. Det går an å ha et vennskapelig forhold til ekser. Det innebærer å være litt omtenksom og selvoppofrende. Kanskje man blir ålreit mot hverandre den dagen man er sikker på at man er ordentlig ferdige?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Prøv å treff på eksen din hver dag på jobb. Anonymous poster hash: 00c5d...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Det er jo en grusom følelse! Men det er jo tenkelig at en eks ikke behøver å være en fiende. Det går an å ha et vennskapelig forhold til ekser. Det innebærer å være litt omtenksom og selvoppofrende. Kanskje man blir ålreit mot hverandre den dagen man er sikker på at man er ordentlig ferdige? Ja er ikke det morsomste:P Og det er jo ganske klassisk og typisk at jeg ikke har sett fyren på kanskje noen mnd, og den ene gangen jeg er nødt til å gå på den nærmeste butikken for å kjøpe noe, så er han der.. haha.. Jeg har nemlig begynt å gå på en annen litt lenger unna (mye pga jeg liker butikken bedre men litt for å slippe muligheten for å treffe på han).. Ja nei, en eks trenger ikke være en fiende akkurat.. Jeg er feks venn med en jeg datet for flere år siden, og fant ut at vi funka bedre som venner.. Men med han her så var det så utrolig mye drama, og når jeg tenker tilbake på det så blir jeg ekstremt flau av både hans og min oppførsel.. huff:P Blir rød i trynet bare av å skrive om det.. så er vel litt der det ligger.. og både han og jeg vet.. hehe... Men jeg er jo helt ferdig med han på en måte. Tenker jo veldig sjeldent over han og det vi hadde, kanskje spesielt siden jeg aldri fikk de rette følelsene.. Men pga all dramaet som var så trenger jeg kanskje bare å få det veldig på avstand.. Merker jeg nesten blir litt irritert av at han fortsatt er nødt til å bo rett rundt hjørnet når planen hans var å bare forsvinne vekk herfra. Hahah.. Han kom hit etter meg så det er på en måte mitt område!lol. Anonymous poster hash: 24152...99d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Prøv å treff på eksen din hver dag på jobb. Anonymous poster hash: 00c5d...a9c Enda en god grunn for å ikke bli sammen med noen på jobb..... Anonymous poster hash: b8180...f88
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Ja er ikke det morsomste:P Og det er jo ganske klassisk og typisk at jeg ikke har sett fyren på kanskje noen mnd, og den ene gangen jeg er nødt til å gå på den nærmeste butikken for å kjøpe noe, så er han der.. haha.. Jeg har nemlig begynt å gå på en annen litt lenger unna (mye pga jeg liker butikken bedre men litt for å slippe muligheten for å treffe på han).. Ja nei, en eks trenger ikke være en fiende akkurat.. Jeg er feks venn med en jeg datet for flere år siden, og fant ut at vi funka bedre som venner.. Men med han her så var det så utrolig mye drama, og når jeg tenker tilbake på det så blir jeg ekstremt flau av både hans og min oppførsel.. huff:P Blir rød i trynet bare av å skrive om det.. så er vel litt der det ligger.. og både han og jeg vet.. hehe... Men jeg er jo helt ferdig med han på en måte. Tenker jo veldig sjeldent over han og det vi hadde, kanskje spesielt siden jeg aldri fikk de rette følelsene.. Men pga all dramaet som var så trenger jeg kanskje bare å få det veldig på avstand.. Merker jeg nesten blir litt irritert av at han fortsatt er nødt til å bo rett rundt hjørnet når planen hans var å bare forsvinne vekk herfra. Hahah.. Han kom hit etter meg så det er på en måte mitt område!lol. Anonymous poster hash: 24152...99d Hvordan drama var det? Har et forhold selv med en jeg vi si er dramatype. Anonymous poster hash: f8c32...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå