AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Din helgefrokost, hva er den?Anonymous poster hash: 1a92b...4ad
Brunhilde Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Det varierer fra cornflakes via egg og bacon til nybakte croissanter. Alt etter lyst og tid.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Egg. Det må alltid være egg på søndag. Stekt, kokt eller eggerøre er ikke så nøye, men det må være egg Anonymous poster hash: 5809f...7ce
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Havregrøt eller hardkokt egg i krus. Anonymous poster hash: 5d1ea...7dc
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Vi kjører high-carb-high-fat med amerikanske pannekaker, sirup og bacon :D Anonymous poster hash: 1b327...42c
Silkepiken Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Akkurat som alle andre dager jeg har tid til å lage frokost, noe som er sjelden:p Går i skive med ost/kaviar/brunost/servelat eller bare smør. I julen eller påsken derimot. Da er det røkelaks, eggesalat, egg og leverpostei:-) Og alltid yoghurt eller frukt/grønnsak.
_Aries Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Egg, røkt laks, ferske varme rundstykker, + mye div kjøttpålegg. Ellers er det kakao, te og kaffe som står på bordet.
Markjordbær Skrevet 7. oktober 2013 #10 Skrevet 7. oktober 2013 Blir sjelden noe stas på helgefrokosten. Har en mann som må ha mat i magen NÅ. Da blir det ikke tid til å vente på langsom-frokost. Men når vi har gjester disker jeg gjerne opp med f.eks. arme riddere eller pannekaker, eggerøre, bacon, rundstykker ...
Lila Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Favoritten er egg og bacon. Gjerne med nystekte rundstykker eller amerikanske pannekaker. Er sjeldent jeg gjør så mye stas ut av det da, blir som regel bare brødskiver.
Markjordbær Skrevet 7. oktober 2013 #12 Skrevet 7. oktober 2013 eller, rundstykker har vi ofte i helgene. hatting f.eks., går fort å varme opp. Og noen ganger lager mannen omelett.
Kassiopeia Skrevet 7. oktober 2013 #13 Skrevet 7. oktober 2013 Som regel det samme som jeg spiser alle andre dager, men hvis jeg skal slå på stortrommen lager jeg tykke luftige frokostpannekaker eller de sprøeste og deiligste vaffelkakene som finnes. Spiser det med brunost, syltetøy, honning og vanlig ost. Så usunt som man får det, men hjelpe meg det er godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå