AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Bor i Stavanger, er student, og vil prøve ut dette. Denne bli anonym, da noen sikkert vil synes jeg er vemmelig som vil lete etter mat i søpla. Jeg har dårlig råd, og innimellom sitter jeg uten nok mat for noen dager. Noen som vet om noen matbutikker i Sandnes/Stavanger som har containere ute, eller vet om grupper som jeg kan gå sammen med? Har aldri prøvd ut dette før, men vil veldig gjerne komme i kontakt med andre i nærområdet med erfaringer fra "containersvømming", dersom det er noen i nærområdet da? Har også tenkt på å kontakte frelsesarmeen, men vet ikke om de har noen ordninger, eller hvordan og hvor de kan kontaktes? Anonymous poster hash: ea793...902
Teethgrinding Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Har du virkelig så dårlig råd at du må ty til dumster diving? Eller handler det mer om å være litt crazy og prøve noe nytt? Mange matbutikker låser containerne sine på kveldstid (for å forhindre at de fylles av andre). Om du går rett før stengetid/rett etter kan du finne f.eks søplesekker med bakevarer 100% rent. Jeg har selv kastet sikkert flere hundre kilo bakevarer oppigjennom tidene i svarte søplesekker før stengetid. Ting som ble solgt bare minutter før til kunder. Det er ingenting som føles merkeligere enn å kaste helt spiselig mat rett fra hyllene. Happy huntin'.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Har du virkelig så dårlig råd at du må ty til dumster diving? Eller handler det mer om å være litt crazy og prøve noe nytt? Mange matbutikker låser containerne sine på kveldstid (for å forhindre at de fylles av andre). Om du går rett før stengetid/rett etter kan du finne f.eks søplesekker med bakevarer 100% rent. Jeg har selv kastet sikkert flere hundre kilo bakevarer oppigjennom tidene i svarte søplesekker før stengetid. Ting som ble solgt bare minutter før til kunder. Det er ingenting som føles merkeligere enn å kaste helt spiselig mat rett fra hyllene. Happy huntin'. Nav ville ikke gi meg mer, og jeg har hatt stort forbruk, men også ekstra utgifter denne mnd, og den kommende mnd. Jeg har lyst til å prøve det ut, for å se om det er penger å hente på det. Synes det er litt ekkelt ja, men jeg har ingenting nå. Får ikke lønn før slutten av neste uke. Anonymous poster hash: ea793...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå