Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes.. For bare noen dager siden ble jeg dumpet av en jeg kom veldig godt overens med. Han var utrolig snill og ikke en drittsekk på noen måte. (Vi datet bare) vi ble enige om å være venner etterpå, så jeg la han til på Facebook i går. Da fikk jeg plutselig melding der det sto "så du hadde lagt meg til på Facebook og veit ikke hvor smart det er. Tror du trenger tid sånn at det ikke blir til at jeg er på din Facebook også" hva skjedde med at vi skulle være venner? Synes han plutselig ble så kald og frekk bare fordi forelskelsen ble borte! Det er ikke første gang noen oppfører seg sånn når forelskelsen er borte. Synes dette er synd og dårlig gjort. De bytter jo helt personlighet? :(

Anonymous poster hash: 2cc21...1b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært bort i det mange ganger. Men det var bare noen egoistiske drittsekker ;) glem ham

Anonymous poster hash: 86585...ffc
  • Liker 2
Skrevet

Det er mange som sier at de vil fortsette å være venner uten å mene det. Slett fyren igjen og drit i ham!

Skrevet

Å si at man vil være venner er for det meste en høflig avvisning og ikke ærlig ment.

Anonymous poster hash: ac78c...712

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er mange som ikke takler overgangen dating til venner. Det er ikke rart, det er en ekstremt uvandt situasjon. Man må rett og slett være litt overbærende. Mange går kanskje ut litt for hardt for å være føre var.

Endret av Arcturus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...