Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har nettopp flyttet til ny by og har ikke blitt kjent med noen.. Jeg kjeder meg så sinnsykt og har lyst å gå ut å være sosial. Har noen av dere tips til hva jeg kan gjøre? Jeg er egentlig veldig sjenert så er ikke så lett for meg å bare gå å snakke med folk....

Anonymous poster hash: 42038...466
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jeg kjempe tragisk om jeg bare tar bussen og kjører rund?! Jeg vil bare komme meg ut blant folk, er lei av å sitte alene om kveldene....

Skrevet

Hvilken by bor du i da?

Skrevet

Velkommen i klubben.. Har det akkurat på samme måte :( Hvilken by bor du i?

Skrevet

Jeg bor i Berlin.Derfor laga jeg den tråden om Berlin, jeg håpa noen fra KG var her :P

Skrevet

er jeg kjempe tragisk om jeg bare tar bussen og kjører rund?! Jeg vil bare komme meg ut blant folk, er lei av å sitte alene om kveldene....

Nå kjenner jeg at jeg ble lei meg. Ingen skal måtte behøve å ty til kollektivtransport for å oppleve litt sosial omgang. Hvordan har det blitt slik for deg?? Har du ingen gode venner du kan ringe?

Gjest Faerunpedia
Skrevet

I Berlin har du da masse muligheter til å treffe andre. Det er en god del nordmenn der også og kanskje noen treff, søk litt på nettet.

Skrevet

Vel har hent jeg har kjørt trikk litt jeg, man få se nye steder og kommer seg ut. Man kan jo hoppe av og ta en kopp kaffe, om man ser en spennnende plass. Synes ikke det er tragisk, er mere tragisk om man bare sitter inne og depper....

Anonymous poster hash: 8b56c...6e9

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg ble lei meg. Ingen skal måtte behøve å ty til kollektivtransport for å oppleve litt sosial omgang. Hvordan har det blitt slik for deg?? Har du ingen gode venner du kan ringe?

I Berlin har du da masse muligheter til å treffe andre. Det er en god del nordmenn der også og kanskje noen treff, søk litt på nettet.

HERREGUD.. jeg ER tragisk!! huff.. neida, jeg har egentlig ikke hatt mulighet til å bli skikkelig kjent med folk siden jeg nettopp flyttet hit og skolen ikke begynner før om 2 uker..

Ja, det er sant! Men jeg har desverre ikke funnet en event for ikveld :/ uansett er jeg ganske dårlig på å finne slike greier, vet ikke hvor eller hva jeg skal søke på. Til nå har jeg sett litt på facebook og couchsurfing :)

Skrevet

HERREGUD.. jeg ER tragisk!! huff.. neida, jeg har egentlig ikke hatt mulighet til å bli skikkelig kjent med folk siden jeg nettopp flyttet hit og skolen ikke begynner før om 2 uker..

Ja, det er sant! Men jeg har desverre ikke funnet en event for ikveld :/ uansett er jeg ganske dårlig på å finne slike greier, vet ikke hvor eller hva jeg skal søke på. Til nå har jeg sett litt på facebook og couchsurfing :)

Æsj, da er det jo ikke en reell problemstilling. Det må du bare takle. Jeg har selv vært der at jeg har flyttet til en ny by uten å kjenne et eneste menneske. Det føles helt rart å stå på så bar bakke. Men du kommer i kontakt med folk før du aner ordet av det. Du er jo ikke så alene som det fremgikk av åpningsinnlegget. Du kan jo bare ringe en venn hjemme dersom det blir plagsomt.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Er du med i gruppen nordmenn i Tyskland på fb? Der finner du sikkert nordmenn som bor i Berlin. Uansett blir det jo bedre når skolen starter :)
Skrevet

Æsj, da er det jo ikke en reell problemstilling. Det må du bare takle. Jeg har selv vært der at jeg har flyttet til en ny by uten å kjenne et eneste menneske. Det føles helt rart å stå på så bar bakke. Men du kommer i kontakt med folk før du aner ordet av det. Du er jo ikke så alene som det fremgikk av åpningsinnlegget. Du kan jo bare ringe en venn hjemme dersom det blir plagsomt.

Du har rett :)

Skrevet

Er du med i gruppen nordmenn i Tyskland på fb? Der finner du sikkert nordmenn som bor i Berlin. Uansett blir det jo bedre når skolen starter :)

Takk :D det skal jeg skjekke ut nå...

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Takk :D det skal jeg skjekke ut nå...

Tror det er en gruppe som heter norsk i Berlin også.
Skrevet

Tror det er en gruppe som heter norsk i Berlin også.

tusen taKK :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...