Gjest Sambuca Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Hei Jenter (og gutter) Leste et innlegg i VG rett etter påske om utroskap. En såkalt samlivsekspert kom frem til utroskap var OK hvis partneren ikke kom til å få vite det. Skal vi leve sammen under parolen " Det du ikke vet har du ikke vondt av?" eller kanskje..... "Hensikten helliger midlet" i forhold der en av partene har er lite tilfredstillende sexliv med sin partner? Hva mener dere? Sambuca
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Nei, det er ikke ok. Greit at man ikke har vondt av det man ikke vet, men det er ikke ok. Så lenge man gjør noe som potensielt vil gjøre partneren såret eller som kan ødelegge et forhold, så er det ikke ok. Jeg tror faktisk - utifra meg selv - at dersom et forhold fungerer som det skal så vil ikke trangen til utroskap være der. Noe er feil hvis en av partene må finne sex andre steder.
Suzy Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Hei Jenter (og gutter) Leste et innlegg i VG rett etter påske om utroskap. En såkalt samlivsekspert kom frem til utroskap var OK hvis partneren ikke kom til å få vite det. Skal vi leve sammen under parolen " Det du ikke vet har du ikke vondt av?" eller kanskje..... "Hensikten helliger midlet" i forhold der en av partene har er lite tilfredstillende sexliv med sin partner? Hva mener dere? Sambuca Jøss er du her også? :o Var det ikke nok med denne: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=77776
blåveis Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Orker ikke mer om utroskap nå!! Er så lei!! Utroskap er ikke ok og utroskap er ikke noe "alle" gjør eller opplever!
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Hjelp det er en utro invasjon på gang. :o Ka farsken er det som skjer
Gjest Helt ok Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Utroskap er vel ikke noe å brpke slik om? Det er verken uvanlig eller unormalt. Dessuten er det gøy! For å opprettholde den nødvendige spenningen i hverdagen er utroskap et must! Herregud..get a grip..klart man må bedra hverandre litt i ny o gne. Et nyp her og der er sunt for parforholdet.
LilleBille Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Jøss er du her også? :o Var det ikke nok med denne: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=77776 .. er også utrolig lei utroskapstråder... (ja da.. jeg mener også noe om temaet.. og svarer også ofte.. .. men nå har det vært så vannvittig mange i det siste...)
Venus_venus Skrevet 1. mai 2004 #8 Skrevet 1. mai 2004 Utroskap er vel ikke noe å brpke slik om? Det er verken uvanlig eller unormalt. Dessuten er det gøy! For å opprettholde den nødvendige spenningen i hverdagen er utroskap et must! Herregud..get a grip..klart man må bedra hverandre litt i ny o gne. Et nyp her og der er sunt for parforholdet. Uff a meg. Er unormal jeg. Aldri vært utro!
bingo Skrevet 1. mai 2004 #9 Skrevet 1. mai 2004 Er det en drøm å være utro,for alle dere som starter disse trådene ?? Er rimelig lei disse trådene jeg også nå.
Gjest King James IX Skrevet 1. mai 2004 #10 Skrevet 1. mai 2004 det vel Kvinnegruppen Edda som er på ferde. hvem andre framstiller menn som det sanne ondskap? nei utroskap og utroskap kan vi ikke bare sende alle de som er så opptat av utroskap til St.Helena hvor de sendte Napoleon
Brunhilde Skrevet 1. mai 2004 #11 Skrevet 1. mai 2004 Vi får rett og slett prøve å starte så mange nye tråder at utroskapstrådene forsvinner før de får "satt" seg. Noen som er med på det, eller?
Gjest Pet Skrevet 1. mai 2004 #12 Skrevet 1. mai 2004 Hei Jenter (og gutter) En såkalt samlivsekspert kom frem til utroskap var OK hvis partneren ikke kom til å få vite det. Hva mener dere? Sambuca Mener ikke alle som er utro det? En såkalt samlivsekspert?! Når man er utro så er det umulig å vite om partneren kommer til å få vite det etterpå, så derfor blir det helt umulig å svare på spørsmålet.
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2004 #13 Skrevet 1. mai 2004 utroskap er utroskap. Punktum! Det er å lure seg selv ved å tro at det ikke er galt vist partneren ikke vet. Hva skjer da med ærlighet og tillitt? og ikke minst SAMVITTIGHETEN!!!???
*Lillian* Skrevet 1. mai 2004 #14 Skrevet 1. mai 2004 Greit nok at det man ikke vet har man ikke vondt av - men utroskap er slettes ikke greit for det!!! :evil: Jeg har vært utro tidligere, det plager meg fortsatt den dag i dag. (flere år etterpå!!) Det er som noen sier, når man tyr til utroskap er det noe som ikke er riktig i forholdet. Jeg har lært - kan på tro og ære si at jeg ikke vil være utro igjen og vil ikke gjøre noe sånt mot en jeg virkelig elsker. Skulle jeg oppdaget at min kjæreste hadde gjort noe sånt mot meg hadde det ikke vært en second chance engang - uansett hvor høyt jeg elsket ham. For da hadde ikke han elsket meg nok... Lillian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå