AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg vil gjerne advare om og kjøpe Mspa silver cloud, Disse blir også solgt på netthandlen.no men det var ikke der jeg kjøpte mitt. Det første vi kjøpte varte kun et år, da var det filter feil som blinket i displayet! Så fikk vi et nytt. 2 gangen vi badet i det, var det jeg og 2 åringen min som badet. Da jeg skulle sette han ut fra badet og ned på bakken, fikk vi skikkelig el sjokk, ristet sånn begge to, klarte ikke slippe han med en gang! Stakkar han hadde leker i hendene på vei ut av badet. Det ristet i oss så lekene sprutet! Veldig ekkelt, ble bekymret for barnet mitt!! Gudsjelov så tror han nok at det var jeg som ristet han og tullet med han eller noe, så helt forfjamset ut!! Etter det har vi ikke turt annet enn og dra ut kontakten når vi bader heretter. Bruker bare strøm når vi varmer vannet. Han som solgte det kunne heller ikke avkrefte at det var el- sjokk og heller ikke at det ikke kom fra spa badet. Skremmende. El anlegg ledninger og alt rundt spa badet er nytt. Selve kontakten ligger i en vanntett el boks?? I dag stoppet også dette badet, samme feilen som det første: filter feil. Vi rakk og bade i det 3 ganger!! Selv om badet bare kostet 4000kr så er det synd hvis mange blir lurt eller verre: får el sjokk ! Nå vil jeg ikke ha noe nytt bad!! Man får det man betaler for antageligvis!! Anonymous poster hash: a769a...6ba
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 hmm dere har virkelig vært uheldig, vi har hatt mSpa boblebad i 4 år, funker flott, er mye brukt, eneste minus er at filterene må byttes litt ofte. Anonymous poster hash: e5b85...307
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Boblebad generelt sett er dårlige produkter. Foreldrene mine investerte 150 000 kr i sitt, og det er ikke noe mindre problemer med deres. Filtre ryker, det kommer ulike feilmeldinger hele tiden, det elektriske går og pumpene klikker. Dette var et bad man kunne sette midt på vidda, forlate i 3 måneder og finne like fint når man kom tilbake. Det har blitt reparert 4 ganger på 1,5 år, og de har ikke fått tilbud om nytt fordi forhandler taper mye mer på det enn om det var et billigbad. Bakvendt.. Anonymous poster hash: 39636...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå