Lady Skrevet 4. oktober 2013 #1 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja, da var det på tide med en tråd om de kjekke mennene her inne! Da er det bare å sette i gang. Hvor kjekke vil dere si at dere er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 4. oktober 2013 #2 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det må selvfølgelig forklares med detaljer så vi kan få ett godt inntrykk om det dere sier stemmer... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 4. oktober 2013 #3 Del Skrevet 4. oktober 2013 Blunk blunk, vrikk vrikk , øhhhh eller noe . Hmmmfrrr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 4. oktober 2013 #4 Del Skrevet 4. oktober 2013 Blunk blunk, vrikk vrikk , øhhhh eller noe . Hmmmfrrr. Jeg tror du er veldig kjekk. Men du skal få lov å si det med egne ord :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 4. oktober 2013 #5 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg tror du er veldig kjekk. Men du skal få lov å si det med egne ord :D Er du gæærn ? Jeg er eldgammel, men kona mi sier jeg har bra rumpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 4. oktober 2013 #6 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kan si helt ærlig at om du hadde sett meg hadde du straks klort ut dine øyne slik at du var sikker på at du aldri ville sett noe så motbydelig igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 4. oktober 2013 #7 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er du gæærn ? Jeg er eldgammel, men kona mi sier jeg har bra rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffekrus Skrevet 4. oktober 2013 #8 Del Skrevet 4. oktober 2013 Er du gæærn ? Jeg er eldgammel, men kona mi sier jeg har bra rumpe. Bare litt gææærn. Kanskje du ikke er kjekk da, men deilig Du sier vel like fine ting tilbake til din kone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 4. oktober 2013 #9 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bare litt gææærn. Kanskje du ikke er kjekk da, men deilig Du sier vel like fine ting tilbake til din kone? Min kone er perfekt, selvsagt sier jeg pene ting til henne.. Jeg er henne dypt takknemmelig hver dag fordi jeg får våkne opp med henne ved min side. Og ikke minst at jeg får ha henne ved min side hele dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 4. oktober 2013 #10 Del Skrevet 4. oktober 2013 10/10 her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 4. oktober 2013 #11 Del Skrevet 4. oktober 2013 Min kone er perfekt, selvsagt sier jeg pene ting til henne.. Jeg er henne dypt takknemmelig hver dag fordi jeg får våkne opp med henne ved min side. Og ikke minst at jeg får ha henne ved min side hele dagen. Og når man sier slik så er man automatisk ett pent menneske 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 5. oktober 2013 #12 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har visst et fint smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiarapus Skrevet 5. oktober 2013 #13 Del Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tror du er veldig kjekk. Men du skal få lov å si det med egne ord :D Helt enig! Jeg har alltid sagt at geronimo er kjekk jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 8. januar 2023 #14 Del Skrevet 8. januar 2023 Jeg er 4/10 Eller terningkast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2023 #15 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg er jævlig deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knatattafia Skrevet 9. januar 2023 #16 Del Skrevet 9. januar 2023 9 år senere😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 9. januar 2023 #17 Del Skrevet 9. januar 2023 Knatattafia skrev (1 minutt siden): 9 år senere😂 Og du, med helt fersk profil! Tilfeldighetene er sterke i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knatattafia Skrevet 9. januar 2023 #18 Del Skrevet 9. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Og du, med helt fersk profil! Tilfeldighetene er sterke i natt 😂😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. januar 2023 #19 Del Skrevet 9. januar 2023 Agent smith skrev (6 timer siden): Jeg er 4/10 Eller terningkast 2 Jeg er -10/10 med terningkast -69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 14. januar 2023 #20 Del Skrevet 14. januar 2023 Siden smak er subjektivt blir det vanskelig å si 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå