Gå til innhold

Tok sleeve-tattoo for 3 år siden og nå er jeg drittlei:\

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si at jeg orker ikke "det skulle du tenkt på før"-svar.

Begynte med tatoveringer for 5-6 år siden og for 3 år siden, når det VIRKELIG begynte å bli hipt med tattoo, bestemte jeg meg for å begynne på tatovering som skulle dekke hele arma mi. Vi var en hel venninnegjeng som tatoverte oss mye.

Nå har åra gått og jeg har vel skiftet litt stil. Før gikk jeg nesten bare i svart og var "rocka" hele tiden. Men nå føler jeg for å ha en litt mer klassisk avslappet, jentete stil og jeg føler ikke at jeg greier det siden jeg føler tatoveringene ødelegger mye av det.

Angrer veldig på at jeg tatoverte meg, ingen av tatoveringene symboliserer noe særlig, og det som symboliserer noe er ting som jeg føler meg ferdig med om dere skjønner.

Skulle så gjerne ønske jeg holdt huden min "ren".

Det jeg lurer på med dette innlegget er om det er flere som føler det samme og som kan fortelle meg at dette bare er en epoke?:( Kunne jo tatt laserbehandling om det var snakk om EN tatovering men når jeg har tatovert hele kroppsdeler blir det litt vanskligere....

Anonymous poster hash: 61703...9cb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si at jeg orker ikke "det skulle du tenkt på før"-svar.

Begynte med tatoveringer for 5-6 år siden og for 3 år siden, når det VIRKELIG begynte å bli hipt med tattoo, bestemte jeg meg for å begynne på tatovering som skulle dekke hele arma mi. Vi var en hel venninnegjeng som tatoverte oss mye.

Nå har åra gått og jeg har vel skiftet litt stil. Før gikk jeg nesten bare i svart og var "rocka" hele tiden. Men nå føler jeg for å ha en litt mer klassisk avslappet, jentete stil og jeg føler ikke at jeg greier det siden jeg føler tatoveringene ødelegger mye av det.

Angrer veldig på at jeg tatoverte meg, ingen av tatoveringene symboliserer noe særlig, og det som symboliserer noe er ting som jeg føler meg ferdig med om dere skjønner.

Skulle så gjerne ønske jeg holdt huden min "ren".

Det jeg lurer på med dette innlegget er om det er flere som føler det samme og som kan fortelle meg at dette bare er en epoke? :( Kunne jo tatt laserbehandling om det var snakk om EN tatovering men når jeg har tatovert hele kroppsdeler blir det litt vanskligere....

Hvor lenge har du kjent på dette at du er lei sleeven du har?

Jeg har selv sleeve, og er redd for at dette skal skje meg, men gjør det det så er det jo bare min egen feil såklart. :fnise:

Skrevet

Det kuleste i mine øyne er jo jenter med typisk klassisk stil og masse tatoveringer. Mye bedre en den rocka stilen som ofte er litt oppbrukt. Jeg synes du skal kjøre på med ny stil selv om du har sleeve.

• Liker 27
Skrevet

Har hørt at sleeve er den nye tramp-stamp'en, så du er nok ikke alene.

Anonymous poster hash: 97f20...9aa
  • Liker 6
Skrevet

Det kuleste i mine øyne er jo jenter med typisk klassisk stil og masse tatoveringer. Mye bedre en den rocka stilen som ofte er litt oppbrukt. Jeg synes du skal kjøre på med ny stil selv om du har sleeve.

Jeg må si meg enig i dette -syns faktisk det er ganske kult med litt klassiske jenter som har tattovering. Du kan jo både velge å skjule og fremheve den ettersom humør og anledning? Men mye går på innstilling også - hvis du selv ikke er fornøyd med den, så smitter det over på andre som "ser" deg. Vær heller stolt av den - og tenk at du er unik uansett!

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes det er dritkult med kombinasjonen tatoveringer og klassisk klesstil. Kontraster er fint. Heller sleeve og full pakke enn noen få tatoveringer. Skal det være, så skal det være! :)

Anonymous poster hash: b43cc...660

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke om mitt svar er særlig oppmuntrende for deg. Jeg har ikke sleeve, men noen andre store tatoveringer her og der. Da jeg var ferdig med perioden var jeg bare 19 og i åre e etter har tatoveringene hindret meg i å gå i kjoler og alle mulige andre avslørende klær. Ti år etter er jeg fremdeles ikke komfortabel med å vise dem til folk.

Anonymous poster hash: abb39...b1e

Skrevet

Jeg kom aldri så langt. Men i noen år var jeg i et miljø der alle tok tatovering, og jeg hadde store planer selv. Både motiv og plassering var bestemt. Jeg bare utsatte det fordi jeg var usikker på hvilken tatovør jeg skulle bruke.

Nå er jeg velig glad jeg ikke fikk gjort det. Jeg er ute av det miljøet, og i en vennegjeng og i en jobb der tatoveringen ville passet svært dårlig.

Jeg vet ikke hva jeg skal si om kan hjelpe deg, bort sett fra at jeg skjønner frustrasjonen din.

Anonymous poster hash: 43524...d70

• Liker 3
Skrevet

Ah du beskriver min stil :) har full sleeve og noen til. fra leggen og opp til låret. bak øret,nakken. andre armen ;P you name it,jeg har blekk der;P Jeg har fine kjoler. og En klassisk,tidløs og feminin stil. Synes Tatoveringene bare hører med. de gjør det hele komplett :)

Anonymous poster hash: 9bf23...51a
  • Liker 6
Skrevet

Om du blir lei, hvorfor ikke tatovere over de gammel til noe som betyr noe for deg?

• Liker 1
Skrevet

Black-Half-Sleeve-Tattoos-Women.jpg

Synes det er kult jeg :)

Anonymous poster hash: b47f0...6fb
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes jo sånn dekkrem da. Du kan jo bruke den de gangene du skal gå i kjole eller om du ikke vil at den skal synes. Skjønner jo at du vil at den skal bli borte for alltid. Men i blant er jo bedre enn aldri.

Skrevet

Vet egentlig ikke hvordan det er å angre på tatoveringer, men det kan jo bare være en fase!? Har uansett aldri sett noen klesstil som ikke passer sammen med tatoveringer. Alt fra punk eller rocka stil til klassiske lyse feminine stiler passer. Er uansett dumt å gå rundt og angre hele livet på noe du ikke kan endre på, man lever tross alt bare en gang. Vær heller stolt over tatoveringene, de er jo en del av livet ditt/historien din, og tror ikke det er noen som syns det er stygt uansett hvordan du kler deg. Er såppass vanlig med tatoveringer!

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve sånn heldekkende krem for tattoveringer som skjuler de? Så kan du skjule noen dager og vise andre :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg angrer på en tatovering. Mest fordi jeg ikke valgte riktig tatovør. Det verste er at den er på hånden. Om det går over vet jeg ikke. Skal prøve å få fikset den så den ser finere ut ihvertfall, for tatovøren gjorde noen grove feil. Og om jeg om fem-ti år fremdeles angrer skal jeg ta cover:) Men du er ikke alene ihvertfall.

Jeg synes det er veldig fint med klassisk stil og sleeve:)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg og angrer.. Jeg var sammen med en tattoo-artist i mange år og tok da mange tatoveringer. Bittert brudd og har helt skiftet stil og verdier i livet. Har som deg tatoveringer på armene og også på halsen, så det er ikke så lett å skjule kan du si... føler skam hver gang noen spørr meg om tatooveringene fordi jeg føler ikke de er en del av meg lenger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sleeve,har 14 tatoveringer på armer og hender. Jeg angret litt et par dager, 2år etter. Og nå så angrer jeg ikke lengre. Håpe det er sånn for deg og! :D Jeg glemmer helt at jeg har de, så nå når det er kaldt ute og jeg går med genser hele tiden, så får blir jeg like overrasket hver gang jeg skal ta meg en dusj eller kler av meg foran speilet :P Men angrer ikke :)

Anonymous poster hash: 4ea18...d17
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har og gått fra rocka til med feminin klassisk i stilen min med åra og jeg har en sleeve og den annen tatovering dekker øvre halvdel av den andre armen.

Noen ganger det litt knot å finne antrekk som ikke er "tantete" når jeg skal i selskap hvor store tatoveringer kanskje ikke passer seg helt, men det går stort sett greit. Bruker jakker, bolero og slikt.

Andre ganger så bryr jeg meg en del mindre og da blir tatoveringene en del av "pynten" på en måte.

Jeg la aldri veldig dyp mening eller filosofi i min tatoveringer så det kan være derfor jeg fremdeles er glad i dem og tenker at begge armene med tiden skal bli dekket av blekk.

Skrevet

Jeg har en tatovering som jeg en periode følte jeg angret litt på.
Da var det ingenting med motivet jeg angret på , men jeg begynte å studere i et miljø der jeg følte det var mindre akseptert med tatoveringer. -Men for min del gikk det heldigvis over!

Jeg studerer fortsatt samme sted, men jeg bryr meg ikke lenger om hva folk måtte synes eller tro. Jeg synes den er fin, og for min del har den en betydning. Hvis jeg hadde angret veldig på motivet ville det naturligvis blitt noe annet.

Det er greit nok at folk tipser om at du kan dekke over den med sminke, men jeg synes likevel det er viktig at du prøver å tenke litt annerledes på tatoveringene, ettersom de uansett vil være der. Prøve å tenke over hva godt det har kommet ut av dem, er det fortsatt symbolikk du identifiserer deg med? Kan det ha oppstått nye meninger med dem underveis? Det er jo du selv som bestemmer hva de skal bety! :)
- Og du er ikke svar skyldig hver gang noen spør om tatoveringene og hva de betyr osv.

Jeg synes det er råtøft med sleeve på jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...