Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan organiserer dere dette?

Far lager ikke kalender, og der er det flere barn, så de har sitt system.

Jeg synes det er veldig hyggelig.

Skal jeg lage gaver kun for de dagene barn er his meg, eller far dere noen gode forslag her?

Ædet skal jo telles ned, og fet blir for dumt med mange pakker hver mandag....

Anonymous poster hash: 5a237...a08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjør de det hos far - blir barna inkludert i 'systemet' der?

Anonymous poster hash: b83a0...76d
Skrevet

Han laget til alle dagene i flere år, men har kuttet ned til dagene barnet er her. Bedre med færre og bedre gaver, enn å pakke opp kanskje 5 smågaver samme dag bare fordi dagene har gått.

• Liker 2
Skrevet

Om barna ikke får kalender hos far kan de jo få gavene med seg? :)

Skrevet

TS her.

Hos far har de "bare" kjøpekalender.

Mitt barn kan ikke ha med egne kalendergaver dit....

Det må vel nesten bli et hjemmelaget oppsett med antall dager hjemme hos meg...?

Takk for svar:)

Skrevet

Lager pakkekalender for de dagene han er her, de ukene han er hos far lager han pakkekalender, har lagt oss på ca samme pris, og det har funka fint i to år så langt iallefall :)

Skrevet

Færre dager gir dyrere gaver og flere dager gir mindre smågaver. Hvor gamle er barna?

Skrevet

Ja, da ville jeg også laget kalendergaver bare for de dagene de er hos deg :)

Men siden kalender er nedtelling ville jeg funnet på noe så det ikke skulle være 'tomme dager' på kalenderen. Kanskje klippe ut passe lapper av farga kartong/papir, pynte og skrive tallet på? :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, da ville jeg også laget kalendergaver bare for de dagene de er hos deg :) Men siden kalender er nedtelling ville jeg funnet på noe så det ikke skulle være 'tomme dager' på kalenderen. Kanskje klippe ut passe lapper av farga kartong/papir, pynte og skrive tallet på? :)Anonymous poster hash: b83a0...76d

Takk for godt råd :)

Men han er 7 og har sjokoladekalender ved siden av og klarer fint å telle iallfall.

Det er nok mest jeg som er opptatt av pakkekalender. (Kremt)

Men jeg er skikkelig julemaksimalist og julesentimental så jeg insisterer på å Lasse på litt :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Her hadde ungene samvær annenhver helg og en dag i uka. Jeg lagde pakkekalender før alle dagene. Nå må det sies at innholdet kun var ett godteri. Skulle jeg ordnet større og dyrere ting så hadde jeg gått for kun de dagene barnet er hos deg.

Anonymous poster hash: 60677...dd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...