Gå til innhold

Irreterende folk som tror jeg er utlending/spansk.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså ja, jeg ser utlending-ish ut, men fuck da

Endret av bobler
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er en brony og en skam for Norge, derfor(ikke rasistisk ment).

Endret av MajorasMaske
Skrevet

Du er en browny og en skam for Norge, derfor(ikke rasistisk ment).

??!?!

• Liker 5
Skrevet (endret)

Du er en browny og en skam for Norge, derfor(ikke rasistisk ment).

hva i alle dager er en brony?

Endret av bobler
Skrevet

??!?!

Browny/Brony er folk som liker my little pony.. forstår at folk kan misforstå betydningen av hva jeg skrev. xD

Skrevet (endret)

Browny/Brony er folk som liker my little pony.. forstår at folk kan misforstå betydningen av hva jeg skrev. xD

hvorfor tror du jeg liker my little pony?

edit; haha åja bildet mitt, det er bare et bilde jeg fant på facebook som jeg syntes var fint :)

Endret av bobler
Skrevet

Har en venninne som får høre det samme. Hun har brune øyne, brunt hår og "grov" hudtype.

Jeg har også mørkt hår, men er nordisk blek i huden og har lysegrønne øyne, samt veldig norske trekk, så har aldri blitt spurt om det samme.

Rart, det der. Synes folk bare skal gi faen i å kommentere sånt. Jeg hadde blitt irritert om folk hadde spurt meg om sånt også, jeg er glad i den norske arven min og er langt mer norsk i sjela enn mange av disse blonde, blåøyde solariumsbertene som reker rundt uten tanke for norsk natur, kultur eller historie.

Anonymous poster hash: 357ad...fef
  • Liker 1
Skrevet

hvorfor tror du jeg liker my little pony?

Profil bildet ditt...

Skrevet

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Jeg har fått høre et par ganger at jeg ser eksotisk ut, og blitt spurt om jeg er helt norsk.. Jeg har litt skjeve øyne. De er ganske spesille til at jeg er norsk, så det er en del som kommenterer dem.. Synes det er så irriterende, da jeg også er stolt over å være norsk. Men er nok ikke så mye å gjøre med det. Får heller prøve å ta det positivt.

• Liker 1
Skrevet

Profil bildet ditt...

det er bare et bilde jeg fant på facebook som jeg syntes var fint :)

Skrevet

det er bare et bilde jeg fant på facebook som jeg syntes var fint :)

Bare, bare.. Ingen unnskyldninger. Du har oppdaget roten til problemet ditt. Gjør noe med det! srst

Skrevet

Vel, de fleste spanske kvinner slår norske ned i støvlene når det kommer til skjønnhet, så jeg ville tatt det som et kompliment om jeg var deg.

• Liker 4
Skrevet

Vel, de fleste spanske kvinner slår norske ned i støvlene når det kommer til skjønnhet, så jeg ville tatt det som et kompliment om jeg var deg.

Men om man er rotnorsk i sjela og er glad i sin kultur er det ikke positivt å få høre at man sikkert er spansk. Ikke alt handler om å være pen; hva man uttrykker spiller langt mer i mine øyne. Og om man er en person som er veldig norsk av seg og som bygger på norsk kultur og historie, er det ikke positivt å se spansk ut, selv om noen synes det er pent.

• Liker 3
Skrevet

Bare, bare.. Ingen unnskyldninger. Du har oppdaget roten til problemet ditt. Gjør noe med det! srst

om jeg hadde vært en såkalt brownye så hadde jeg iallefall vært innenfor aldersgruppen

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gå i bunad hele tiden! eventuelt fag håret ditt blondt eller rødt.

• Liker 3
Skrevet

eventuelt fag håret ditt blondt eller rødt.

Hvis man er grov i huden kræsjer det fullstendig med blondt og rødt, og man ser iallfall ikke mer norsk ut.

Norske jenter kan forøvrig fint ha mørkt hår. Tror det er mest hudfargen og øyenfargen som spiller inn, samt hvor mørkt håret er.

Skrevet

Gå i bunad hele tiden! eventuelt fag håret ditt blondt eller rødt.

hehe, takk for tipset, har allerede prøvd å farge håret blondt, men det ble knall-oransje istedet :rolleyes:

Gjest Gunfreak
Skrevet

hehe, takk for tipset, har allerede prøvd å farge håret blondt, men det ble knall-oransje istedet :rolleyes:

Når jeg var yngre var jeg ganske tynn, og hade ekstremt kort hår, noe som gjorde at jeg til tider så ut som en blanding av holocaust fange og russisk mafia.

Har veldig mørke brune høyne så selv med blond hår, kunne jeg nok sett litt østeuropeisk ut, Albaner osv.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Magnifique
Skrevet

Forresten, TS, hvorvidt du fremstår som norsk kan ha ganske mye med hvordan du sminker deg, har håret og slikt å gjøre også. :)

Å lage "katteøyne" gjør ofte at en ser mer østeuropeisk ut, især om man har mørke øyne og bryn. Solpudder, konturer og lignende bør du også være forsiktig med, man bruker ofte slikt for å forhøye kinnbein og gjøre ansiktet skarpere og lengre - noe nordmenn flest ikke har.

Bryn bør du også tenke litt på - kraftige, mørke bryn er ikke spesielt norsk. Ikke overnapp, så klart, og pass på hva som står til ansiktet ditt, men ha det litt i bakhodet at kraftige, skrå bryn ikke gjør så mye for å fornorske utseendet ditt.

Av klær er det greit å tenke på hvilke farger som står til huden din, hvordan de former kroppen din og den slags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...