AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Hei! Noen som har erfaring med å teste før fastsatt testdato fra sykehuset? Er det for tidlig å teste 8 dager etter innsett? Anonymous poster hash: bd905...7e8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ja, alt for tidlig. Jeg fikk negativ test dagen før IKM, positiv test på IKM. Anonymous poster hash: 9bf6c...ce3
Athene Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Man kan få falsk negativ. Eller man kan få falsk positiv som følge av eggløsningssprøyten eller en streifer. Så min erfaring etter å ha hengt rund på prøverforum i fem år, og vært gjennom dette selv fem ganger, er at det gir mer stress enn nytte å teste før testdato.
Angel3 Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Man kan få falsk negativ. Eller man kan få falsk positiv som følge av eggløsningssprøyten eller en streifer. Så min erfaring etter å ha hengt rund på prøverforum i fem år, og vært gjennom dette selv fem ganger, er at det gir mer stress enn nytte å teste før testdato. Takk for svar... Ja, blir stressa og lyst å ta ny i morgen igjen.. Men er vel bare å holde seg 5-6 dager til da for endelig svar...
Angel3 Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Takk for svar... Ja, blir stressa og lyst å ta ny i morgen igjen.. Men er vel bare å holde seg 5-6 dager til da for endelig svar... Tok negativ test i dag
Teeny Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Man kan jo prøve rundt da. Fikk svak positiv test 8 dager etter eggløsning.
Angel3 Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Testet med CB digital og stod ikke gravid i displayet, men skal ta en ny om 3 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå