Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er plaget med uren hud, og har merket at det bare blir verre med foundation.. så kanskje jeg burde prøve mineralsminke. Jeg har prøvd everyday minerals pudder, og det var nesten som støv...festet seg ikke og merket rett og slett ikke at det var på... er ikke så fan av pudder heller, liker best krem/foundation. Er det noen som vet om en som dekker godt? Jeg er ganske blek med noen arr og rødheter innimellom..Er veldig fornøyd med det dekke Max Factor Face Finity gir meg, men jeg må bare innse at den er ikke bra for ansiktet mitt.. Jeg leter helst etter en rimelig en, er det noen som har noen gode erfaringer med mineralsminke?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 LA Minerals og du MÅ ha Sigma sin f82 foundationkost til å påføre det med. Anonymous poster hash: a50a2...5d2
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 LA Minerals og du MÅ ha Sigma sin f82 foundationkost til å påføre det med.Anonymous poster hash: a50a2...5d2 Har de flytende foundation kremmer? Fant bare pudder på siden deres..
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 tikei og everyday minerals anbefaler jeg. Utvalget av flytende mineralfoundationer er dessverre lite :/ Anonymous poster hash: 064af...6dc
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 tikei og everyday minerals anbefaler jeg. Utvalget av flytende mineralfoundationer er dessverre lite :/ Anonymous poster hash: 064af...6dc har merket dette... pudder fester seg ikke på meg, har ikke så god erfaring med det :/
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 har merket dette... pudder fester seg ikke på meg, har ikke så god erfaring med det :/ Har du prøvd med en primer under? Tikei er i alle fall veldig gode på levering. Nå har de innført gratis frakt, og pakken kommer som regel dagen etter eller to/tre dager etter. I tillegg er kundeservicen fantastisk. Jeg kjøpte nylig foundation fra Everyday Minerals. Mange klager på treg frakt, men min kom etter en og en halv uke, så jeg er i alle fall fornøyd. De har, i motsetning til Tikei, flere formulaer å velge mellom. Kanskje de har en som passer din hudtype? Dessuten kan man bestille prøver, som koster veldig lite, fra begge, så du kan jo gjøre det å teste litt før du bestiller en stor en? Anonymous poster hash: 064af...6dc
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Har du prøvd med en primer under? Tikei er i alle fall veldig gode på levering. Nå har de innført gratis frakt, og pakken kommer som regel dagen etter eller to/tre dager etter. I tillegg er kundeservicen fantastisk. Jeg kjøpte nylig foundation fra Everyday Minerals. Mange klager på treg frakt, men min kom etter en og en halv uke, så jeg er i alle fall fornøyd. De har, i motsetning til Tikei, flere formulaer å velge mellom. Kanskje de har en som passer din hudtype? Dessuten kan man bestille prøver, som koster veldig lite, fra begge, så du kan jo gjøre det å teste litt før du bestiller en stor en? Anonymous poster hash: 064af...6dc Vet du om everyday minerals har kremmer? Jeg har som sagt prøvd pudderet, men jeg merket ingen forskjell... Kanskje lurt med primer ja.. så lenge alt ikke skader huden eller forårsaker kviser og i tillegg dekker rødhetene så er jeg fornøyd. Er tikei noe du vil anbefale? Vet ikke hvordan du ser ut i ansiktet, men jeg trenger ihvertfall noe som dekker litt hehe
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Vet du om everyday minerals har kremmer? Jeg har som sagt prøvd pudderet, men jeg merket ingen forskjell... Kanskje lurt med primer ja.. så lenge alt ikke skader huden eller forårsaker kviser og i tillegg dekker rødhetene så er jeg fornøyd. Er tikei noe du vil anbefale? Vet ikke hvordan du ser ut i ansiktet, men jeg trenger ihvertfall noe som dekker litt hehe Fant ikke noen kremer på EM, men de står at de får en skincarelinje i løpet av 2013. Jeg vil si at Tikei har god dekkeevne, ja. Har relativt fin hud med enkelte kviser innimellom. De har også en grønn concealer som fungerer veldig bra på rød hud. Jeg har denne concealeren selv, og bruker den under foundation hver dag Anonymous poster hash: 064af...6dc
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Fant ikke noen kremer på EM, men de står at de får en skincarelinje i løpet av 2013. Jeg vil si at Tikei har god dekkeevne, ja. Har relativt fin hud med enkelte kviser innimellom. De har også en grønn concealer som fungerer veldig bra på rød hud. Jeg har denne concealeren selv, og bruker den under foundation hver dag Anonymous poster hash: 064af...6dc Tror faktisk jeg skal bestille prøver Liker at det er en norsk side også! Har selv en grønn primer jeg kjøpte i roma som er helt fantastisk! det rød forsvinner nesten med en gang! Men det står at en på 3 gram koster 99 kr. er det mye? høres ufattelig lite ut
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Tror faktisk jeg skal bestille prøver Liker at det er en norsk side også! Har selv en grønn primer jeg kjøpte i roma som er helt fantastisk! det rød forsvinner nesten med en gang! Men det står at en på 3 gram koster 99 kr. er det mye? høres ufattelig lite ut En foundationprøve koster 10 kroner. Den store som det er 9 gram i, koster 159. Den varer kjempelenge. Jeg hadde min i cirka ett åt før jeg måtte skaffe meg ny, og jeg bruker en god del foundation hver dag. Anonymous poster hash: 064af...6dc
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 En foundationprøve koster 10 kroner. Den store som det er 9 gram i, koster 159. Den varer kjempelenge. Jeg hadde min i cirka ett åt før jeg måtte skaffe meg ny, og jeg bruker en god del foundation hver dag. Anonymous poster hash: 064af...6dc Høres nesten for godt ut til å være sant håper den er like god for meg
Gjest diingo Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 En foundationprøve koster 10 kroner. Den store som det er 9 gram i, koster 159. Den varer kjempelenge. Jeg hadde min i cirka ett åt før jeg måtte skaffe meg ny, og jeg bruker en god del foundation hver dag. Anonymous poster hash: 064af...6dc har du forresten prøvd kremmene de har? så de hadde en del dagkremmer og rens
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 har du forresten prøvd kremmene de har? så de hadde en del dagkremmer og rens Nei, jeg bruker ikke dagkremer eller rens, så jeg vet ikke noe om akkurat dem :/ Mener å huske at de har en rimelig stiv pris? Anonymous poster hash: 064af...6dc
muffin26 Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Makeupmekka har en flytende mineral founsation. Jeg har lik hudtype som deg og den gjorde huden min bedre fakktisk, man må ta flere lag for å dekke godt nok. Jeg ble lei og begynte på en annen som dekker bedre fått masse kviser nå. Jeg har lest mye bra om mh og bestilt prøver,den skal visst dekke veldig.Nå bruker jeg makeupmekka sin igjen.
Gjest diingo Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Makeupmekka har en flytende mineral founsation. Jeg har lik hudtype som deg og den gjorde huden min bedre fakktisk, man må ta flere lag for å dekke godt nok. Jeg ble lei og begynte på en annen som dekker bedre fått masse kviser nå. Jeg har lest mye bra om mh og bestilt prøver,den skal visst dekke veldig.Nå bruker jeg makeupmekka sin igjen. Går det ann å få bestilt prøver fra makeupmekka? fant ikke det på siden.. har bestilt noen prøver fra tikei, men jeg er åpen for å prøve det meste de var ikke så dyre heller. Fant ikke nettsiden til mh, hva er den?
Gjest diingo Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Nei, jeg bruker ikke dagkremer eller rens, så jeg vet ikke noe om akkurat dem :/ Mener å huske at de har en rimelig stiv pris? Anonymous poster hash: 064af...6dc ja det var det...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg elsker Glo Minerals Pressed Base, den dekker alt jeg ønsker og mer til, samt holder gjennom hele dagen. For ikke å snakke om hvor praktisk det er at den er i presset form, mye mindre klin enn mineralfoundation i løs form som er håpløst å ha med seg på tur. Jeg har tidligere prøvd ID og Glo i løs form, samt mange "såkalte" mineralfoundations fra typisk "billig" merker som Lòreal, men ingen kommer i nærheten av Glo Minerals Pressed Base. Love it. Anonymous poster hash: 6397b...981
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå