Gå til innhold

Hva er galt med at barnet ikke vet hvem som er far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...når de samme som mener dette ofte synes det er helt greit at menn (f.eks. den forrige politidirektøren) skaffer seg surrogatbarn, der hele poenget er å sørge for at ingen vet hvem som er mor?

For barnet er det viktig å vite hvem som er moren og å ha en mor.

Anonymous poster hash: e5b27...8d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er imot begge disse tingene jeg, samma løgnen spør du meg.

• Liker 2
Skrevet

Viktig å vite hvor man kommer fra, de aller fleste mennesker har dette behovet. Jeg er også imot sæddonasjon i Danmark, tror mange barn savner å ha en far selv om det finnes mange fantastiske alenemødre. Er forskjell på å ha prøvd på et familieliv som ikke gikk og bare bli gravid med en random.

Anonymous poster hash: 05898...8b0
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er enig. Barn skal vite hvem som er mor og far, uansett hvem andre som pådrar seg retten til å ha den tittelen. Og det gjelder om det er snakk om foreldresvindel eller homofile foresatte.

Anonymous poster hash: a2ae0...81b
Skrevet

Det var et program på tv i går, der vi møtte en mann på 40 som var på let etter sin far. Fryktelig for mennesker som føler slik tomhet, og er på evig søken etter svar.

Anonymous poster hash: c9ffd...674
  • Liker 2
Skrevet

Utrolig kult og være på byen og ligge med broren sin, eller faren sin, søstra si, tanta si osv

• Liker 5
Skrevet

Utrolig kult og være på byen og ligge med broren sin, eller faren sin, søstra si, tanta si osv

TANTA?

Skrevet

TANTA?

ja eller onkelen

Skrevet

Hvem ligger med 20-30-40 år eldre damer?

Skrevet (endret)

Hvem ligger med 20-30-40 år eldre damer?

Du vet at det ikke trenger å være så stor alderforskjell, ikke sant?

Jeg vet om tanter/onkler som er yngre enn nevøen/niesen sin.

Og forøvrig så er det mange som liker å ligge med mye eldre damer, akkurat som noen damer liker eldre menn.

Endret av Anoia
  • Liker 4
Skrevet

Har bare hørt om _enˆ _eneste_ sånn mann

Skrevet

Har bare hørt om _enˆ _eneste_ sånn mann

Det sier mer om din bekjentskapskrets enn de faktiske forhold.

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

Tja, trenger unger egentlig å vite hvem som er faren? Eller moren?

Trenger egentlig homofile å få barn? Trenger ufrivillig barnløse egentlig å få barn? Hva er "trenger"?

Skrevet

Det sier mer om din bekjentskapskrets enn de faktiske forhold.

Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke kjenner så mange menn som ligger med tanten sin, ja.

Skrevet

Det er vel kanskje dette som menes med 'tante-trusler'?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes faktisk det er trist å se hvor lett det er for folk å fordømme andre uten å vite hva slags grunner de har til å gjøre det de gjør. Når man som kvinne gang på gang har gått på en smell og til slutt gitt opp håpet om å finne en å dele livet med... OG DEN BIOLOGISKE KLOKKEN TIKKER... er det mer forlokkende å bli forelder alene med en anonym donor, enn å sitte der gammel og alene en gang i fremtiden og angre på det man ikke gjorde.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes faktisk det er trist å se hvor lett det er for folk å fordømme andre uten å vite hva slags grunner de har til å gjøre det de gjør. Når man som kvinne gang på gang har gått på en smell og til slutt gitt opp håpet om å finne en å dele livet med... OG DEN BIOLOGISKE KLOKKEN TIKKER... er det mer forlokkende å bli forelder alene med en anonym donor, enn å sitte der gammel og alene en gang i fremtiden og angre på det man ikke gjorde.

Da er man egoistisk syns jeg. Selv kommer jeg aldri til å møte en mann eller få barn men vurderer å bli fostermor istedet. Et barn skal være velkomment av både far og mor. Husker hvor glad jeg var i pappaen min da jeg var liten og vi har fortsatt et godt forhold! Klart jeg kunne gått på Grønland på en tvilsom bar der og fått litt afrikansk sperm, men hallo.. stakkars unge. Det går an å tenke på andre enn seg selv.

• Liker 2
Skrevet

Da er man egoistisk syns jeg. Selv kommer jeg aldri til å møte en mann eller få barn men vurderer å bli fostermor istedet. Et barn skal være velkomment av både far og mor. Husker hvor glad jeg var i pappaen min da jeg var liten og vi har fortsatt et godt forhold! Klart jeg kunne gått på Grønland på en tvilsom bar der og fått litt afrikansk sperm, men hallo.. stakkars unge. Det går an å tenke på andre enn seg selv.

Stakkars unge??? Det skal da mere til før en unge kan kalles "stakkar", synes nå jeg. Fra det du skriver høres det ut som om man aldri kan få et komplett liv uten å vite hvem sine to biologiske foreldre er. Jeg synes det blir for snevert. Selv aner jeg ikke hvem mine biologiske foreldre er, men har et fantastisk liv likevel.

• Liker 5
Skrevet

Jeg innrømmer gjerne at jeg ikke kjenner så mange menn som ligger med tanten sin, ja.

Ba dum tss!

Skrevet

Jeg er en af dei, som har tatt til Danmark i 2003 for inseminering av sæd fra en sæddoner. Jeg har idag en dejlig dreng på 9 år, som min mand har adopteret. Vores søn ved godt hvordan han er "lavet", hvis man kan kalde det det. vi har vært veldig åpen om det hele veien igjennem og han vet at han altid kan spørre oss.

Tenk ikke "stakkels unge" når jeg ser mitt barn.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...