Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Nei di helvetes skitkjerring; selv om æg e singel, så betyr ikke det at æg etter kaill´n din. Han e om det går an enno kjedeligar enn dæg. Det var så deilig å smøre den i fjeset hennes. Seriøst. 7
Sillicious Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Greia med at du får høre så mye negativt da? Ser jo det på signaturen din også.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Hvem sa du det til? Anonymous poster hash: 398e9...a18
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Du virker så bitchy, Gjest! Anonymous poster hash: 96a32...693 6
Gjest Vampen Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor i all vide verden skulle dette bry oss? 9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg syns du, Gjest er ganske morsom, og jeg pleier som regel å le av kommentarene dine. Selv er jeg for det meste veldig forsiktig med hva jeg sier, med unntak av folk jeg kjenner godt - så kommentarene dine blir såpass drøye at jeg ikke vet om jeg skal le eller grine. Det er befriende, på sitt vis Og det er flott at enkelte som fortjener å bli fortalt hvor skapet skal stå, virkelig får høre det! Anonymous poster hash: 963bd...3e5 2
Petra75 Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Det var så deilig å smøre den i fjeset hennes. Seriøst. Har ikke tall på hvor mange ganger fristelsen har vært stor til å si noe lignende. Men jeg er så ordentlig av meg, jeg......
Petra75 Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hvorfor i all vide verden skulle dette bry oss? Fordi det virkelig er en god del gifte/samboende damer der ute som burde ta det til seg. Edit: Det var ikke meningen å svare på Gjests vegne Endret 4. oktober 2013 av Petra75 1
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Hvem sa du det til? Anonymous poster hash: 398e9...a18 En dame som var en god venn helt til igår. Hun fikk plutselig trøbbel med at jeg og fyren hennes treftes på en plattform av humor hun ikke forstod noe av. Du virker så bitchy, Gjest! Anonymous poster hash: 96a32...693 Og noen ganger er jeg det også. Hvorfor i all vide verden skulle dette bry oss? Fordi mange kvinner som er usikre i forholdet sitt tar det ut over oss single kvinner og mener vi skal stryke dem medhårs pga den her usikkerheten. Jeg gidder ikke det lenger. Har ikke tall på hvor mange ganger fristelsen har vært stor til å si noe lignende. Men jeg er så ordentlig av meg, jeg...... Vel, det må du slutte med å være. 2
Suss81 Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 Fordi mange kvinner som er usikre i forholdet sitt tar det ut over oss single kvinner og mener vi skal stryke dem medhårs pga den her usikkerheten. Jeg gidder ikke det lenger. Ikke bare single damer som blir utsatt for det. I helgen satt vi i samtale med ett vennepar hvor jeg begynte å diskutere med kjæresten hennes om ett veldig engasjerende emne. Vi satt sammen hele gjengen å pratet. Når jeg og damen hennes sto utenfor å tok en røyk etterpå fikk jeg streng beskjed om hvor lite hun satt pris på at jeg la meg etter kjæresten hennes.....For det første så skal jeg gifte meg til høsten med en fantastisk mann, for det andre så har jeg aldri gått etter opptatte folk selv om jeg har vært singel og jeg hadde da aldri lagt meg etter kjæresten til en venninne! Og for det tredje så svinger jeg ikke den veien! Folk as 1
Mike Waters Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 Skjønte ingenting jeg - er dette en kvinneting?
Gjest Vampen Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 Skjønte ingenting jeg - er dette en kvinneting? Isåfall melder jeg flytting til mannistan. 3
Gjest Vampen Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 En dame som var en god venn helt til igår. Hun fikk plutselig trøbbel med at jeg og fyren hennes treftes på en plattform av humor hun ikke forstod noe av. Og noen ganger er jeg det også. Fordi mange kvinner som er usikre i forholdet sitt tar det ut over oss single kvinner og mener vi skal stryke dem medhårs pga den her usikkerheten. Jeg gidder ikke det lenger. Vel, det må du slutte med å være. Og vi ikke-single kvinner som ikke er snåle, eller henger med snålinger, gir egentlig en god faen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #15 Skrevet 4. oktober 2013 En dame som var en god venn helt til igår. Hun fikk plutselig trøbbel med at jeg og fyren hennes treftes på en plattform av humor hun ikke forstod noe av. Hvordan reagerte hun?? Det er den spennende delen Anonymous poster hash: 398e9...a18
Barcelone Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 Dette er da virkelig ikke en kvinneting. Har vært borti flere menn en kvinner som har oppført seg sånn. 1
Mike Waters Skrevet 4. oktober 2013 #17 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Dette er da virkelig ikke en kvinneting. Har vært borti flere menn en kvinner som har oppført seg sånn. Ok Jeg mente mer at det var en kvinneting siden jeg ikke helt forstod hva det var å lage en tråd om, og etter å ha lest hovedinnlegget igjen er jeg fremdeles usikker på hva budskapet er. Derfor tenkte jeg at det kansje var en kvinneting, men det kan sikkert være en typisk manneting også. Kansje det er en dialektting for alt jeg vet....... Jeg vet fremdeles ikke helt hva som diskuteres her, og i fare for å framstå som helt lost trekker jeg meg unna til Mannistan der jeg hører hjemme Endret 4. oktober 2013 av Mike Waters
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2013 #18 Skrevet 4. oktober 2013 Ikke bare single damer som blir utsatt for det. I helgen satt vi i samtale med ett vennepar hvor jeg begynte å diskutere med kjæresten hennes om ett veldig engasjerende emne. Vi satt sammen hele gjengen å pratet. Når jeg og damen hennes sto utenfor å tok en røyk etterpå fikk jeg streng beskjed om hvor lite hun satt pris på at jeg la meg etter kjæresten hennes.....For det første så skal jeg gifte meg til høsten med en fantastisk mann, for det andre så har jeg aldri gått etter opptatte folk selv om jeg har vært singel og jeg hadde da aldri lagt meg etter kjæresten til en venninne! Og for det tredje så svinger jeg ikke den veien! Folk as Vel, hun der er ikke noe å ha mye kontakt med, for å si det sånn. Hvordan reagerte hun?? Det er den spennende delen Anonymous poster hash: 398e9...a18 Hun begynte å grine.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #19 Skrevet 4. oktober 2013 Vel, hun der er ikke noe å ha mye kontakt med, for å si det sånn. Hun begynte å grine. Er vel ikke så mye å ta på veien for. Dere bor vel kanskje begge i midt-nord-Norge et sted? Der blir man jo etterhvert hardhuda. Anonymous poster hash: 9ac03...f46
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2013 #20 Skrevet 4. oktober 2013 Er vel ikke så mye å ta på veien for. Dere bor vel kanskje begge i midt-nord-Norge et sted? Der blir man jo etterhvert hardhuda. Anonymous poster hash: 9ac03...f46 Vel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå