Gå til innhold

Beste kafen du vet i Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bodd i Oslo i ca to mnd, og får i helgen besøk av en venninne. Jeg har lyst til å ta henne med å vise henne rundt, litt sightseeing etc. Vi er begge veldig kaffe-spise-noe-godt-og-skravle-jenter, og derfor lurer jeg på hva som er din favorittkafe i Oslo, og hvorfor?

Hvor får man en god kopp kaffe og noe godt attåt? :)

Anonymous poster hash: de095...bad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javelin på Kampen er mye brukt av mine venninner.

Anonymous poster hash: 99cdf...164
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i cafe laundromat på Bislet.

Anonymous poster hash: 463df...c41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, de skal jeg skrive bak øret. Noen andre som har tips? Gjerne sentrumsnært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

People's ved siden av sentrum scene, ikke langt fra Youngstorget.

Anonymous poster hash: ddeb1...856
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare sånn et tips; ta cafèturen etter 15tiden gjerne, det er stappfullt på alle cafeer overalt på lørdager :)

Jeg synes Baccus på Kirkeristen er en veldig koselig cafè om man er midt i sentrum. Gode kaker og god kaffe.

Peoples synes ikke jeg personlig er utpreget koselig, ikke cafè sør heller egentlig - selv om begge steder er helt fine.

Laundromat er jeg enig i at er koselig, men da må man jo helt opp på St.hans Haugen.

Anonymous poster hash: 7ab93...979
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn et tips; ta cafèturen etter 15tiden gjerne, det er stappfullt på alle cafeer overalt på lørdager :)

Jeg synes Baccus på Kirkeristen er en veldig koselig cafè om man er midt i sentrum. Gode kaker og god kaffe.

Peoples synes ikke jeg personlig er utpreget koselig, ikke cafè sør heller egentlig - selv om begge steder er helt fine.

Laundromat er jeg enig i at er koselig, men da må man jo helt opp på St.hans Haugen.

Anonymous poster hash: 7ab93...979

Laudromat ligger på BIslet, ikke på St. hanshaugen.

Anonymous poster hash: 463df...c41

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Den aller finaste er utan tvil Palmen på Grand hotell. Palmen ligg bak resepsjonen, og er ei vakker oase med roleg stemning. skikkeleg luksusfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rust, i bunnen av Hegdehaugsveien. Ligger litt skjult. Det jeg liker best med Rust er at det er ikke noe trafikkstøy :) Dessuten har de god kaffe og god tapas, og servicen er upåklagelig. Jeg går alltid dit :)

Når du går nedover Hegdehaugsveien og kommer til Litteraturhuset(et stort gult bygg du ser siden av) må du gå BAK der, altså mellom baksiden og Lorrys. Og ca 20 meter ned... Litt tråkigt og finne, men google det så får du opp et kart.

Ellers er jeg veldig glad i Oslo Mekaniske på Grønland. Der kan du ta med egen mat, konseptet er at man kjøper all drikke der. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange tips, her er det bare å drkke kaffe dagen lang:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...