AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har bodd i Oslo i ca to mnd, og får i helgen besøk av en venninne. Jeg har lyst til å ta henne med å vise henne rundt, litt sightseeing etc. Vi er begge veldig kaffe-spise-noe-godt-og-skravle-jenter, og derfor lurer jeg på hva som er din favorittkafe i Oslo, og hvorfor? Hvor får man en god kopp kaffe og noe godt attåt? Anonymous poster hash: de095...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Del Skrevet 4. oktober 2013 Javelin på Kampen er mye brukt av mine venninner. Anonymous poster hash: 99cdf...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Del Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er glad i cafe laundromat på Bislet. Anonymous poster hash: 463df...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tusen takk, de skal jeg skrive bak øret. Noen andre som har tips? Gjerne sentrumsnært Anonymous poster hash: de095...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferie Skrevet 4. oktober 2013 #5 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Tulins på holbergsplass, cafe sør, nær youngstorget. Endret 4. oktober 2013 av Ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Del Skrevet 4. oktober 2013 People's ved siden av sentrum scene, ikke langt fra Youngstorget. Anonymous poster hash: ddeb1...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Del Skrevet 4. oktober 2013 Dolce vita har oslos beste kaffe!Anonymous poster hash: 480ba...3cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bare sånn et tips; ta cafèturen etter 15tiden gjerne, det er stappfullt på alle cafeer overalt på lørdager Jeg synes Baccus på Kirkeristen er en veldig koselig cafè om man er midt i sentrum. Gode kaker og god kaffe. Peoples synes ikke jeg personlig er utpreget koselig, ikke cafè sør heller egentlig - selv om begge steder er helt fine. Laundromat er jeg enig i at er koselig, men da må man jo helt opp på St.hans Haugen. Anonymous poster hash: 7ab93...979 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #9 Del Skrevet 4. oktober 2013 Bare sånn et tips; ta cafèturen etter 15tiden gjerne, det er stappfullt på alle cafeer overalt på lørdager Jeg synes Baccus på Kirkeristen er en veldig koselig cafè om man er midt i sentrum. Gode kaker og god kaffe. Peoples synes ikke jeg personlig er utpreget koselig, ikke cafè sør heller egentlig - selv om begge steder er helt fine. Laundromat er jeg enig i at er koselig, men da må man jo helt opp på St.hans Haugen. Anonymous poster hash: 7ab93...979 Laudromat ligger på BIslet, ikke på St. hanshaugen. Anonymous poster hash: 463df...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. oktober 2013 #10 Del Skrevet 4. oktober 2013 Cafe christiania i stortingsgaten. Afternoon Tea. Uforglemmelig og helt uhøytidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 4. oktober 2013 #11 Del Skrevet 4. oktober 2013 Den aller finaste er utan tvil Palmen på Grand hotell. Palmen ligg bak resepsjonen, og er ei vakker oase med roleg stemning. skikkeleg luksusfølelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 4. oktober 2013 #12 Del Skrevet 4. oktober 2013 Rust, i bunnen av Hegdehaugsveien. Ligger litt skjult. Det jeg liker best med Rust er at det er ikke noe trafikkstøy Dessuten har de god kaffe og god tapas, og servicen er upåklagelig. Jeg går alltid dit Når du går nedover Hegdehaugsveien og kommer til Litteraturhuset(et stort gult bygg du ser siden av) må du gå BAK der, altså mellom baksiden og Lorrys. Og ca 20 meter ned... Litt tråkigt og finne, men google det så får du opp et kart. Ellers er jeg veldig glad i Oslo Mekaniske på Grønland. Der kan du ta med egen mat, konseptet er at man kjøper all drikke der. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 4. oktober 2013 #13 Del Skrevet 4. oktober 2013 Åpent bakeri. Bak slottet. Det er den cafeen fra filmen oslo 31.august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #14 Del Skrevet 4. oktober 2013 Tusen takk for mange tips, her er det bare å drkke kaffe dagen lang:D Anonymous poster hash: de095...bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå