AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Det er litt overdrevent, men jeg ønsker å bli ordentlig brun. Typ utelandsk brun.. Tar mye sol og fått en nokså mørk farge på kroppen, men det er ansiktet mitt som er problemet. Uansett hvor mye sol jeg tar der, så blir jeg ikke noe brunere.. Og nå begynner det å se dumt ut, da jeg er såpass mørk men kritt-hvit i ansiktet. Noen tips om selvbrunere som gir en ekstremt mørk farge? Anonymous poster hash: 8bef2...e12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Det er litt overdrevent, men jeg ønsker å bli ordentlig brun. Typ utelandsk brun.. Tar mye sol og fått en nokså mørk farge på kroppen, men det er ansiktet mitt som er problemet. Uansett hvor mye sol jeg tar der, så blir jeg ikke noe brunere.. Og nå begynner det å se dumt ut, da jeg er såpass mørk men kritt-hvit i ansiktet. Noen tips om selvbrunere som gir en ekstremt mørk farge? Anonymous poster hash: 8bef2...e12 Jeg er også på dette "prosjektet", soler meg mye og vil få skikkelig brunfarge! Jeg anbefaler ShadowTan, har alltid vært og vil alltid være min favoritt! Tar du noe tilskudd da, betakaroten ellernoe? Hm, og et tips. Jeg bruker solkrem i ansiktet før jeg tar sol nå, og først da begynte jeg å få farge i ansiktet faktisk. Solkrem hjalp meg der! Faktor 15 (for ansikt) Anonymous poster hash: baf57...a72
Nerine_ Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Fortsetter du med dette kan det iallefall hende du får kreft, og masse flotte solariumsrynker
globalagogo Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Var på solariumskjøret selv. Det hjalp å skrubbe ofte. Håper du regner på solariumskostnadene, leser om hudkreft, og kommer tilbake til the bright side. Tanorexi er kjipt. Det er like fint å være lys i huden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg er også på dette "prosjektet", soler meg mye og vil få skikkelig brunfarge! Jeg anbefaler ShadowTan, har alltid vært og vil alltid være min favoritt! Tar du noe tilskudd da, betakaroten ellernoe? Hm, og et tips. Jeg bruker solkrem i ansiktet før jeg tar sol nå, og først da begynte jeg å få farge i ansiktet faktisk. Solkrem hjalp meg der! Faktor 15 (for ansikt) Anonymous poster hash: baf57...a72 takk for svar denne shadowtan..man blir ordentlig brun og ikke bare " får farge" ? Det som er at jeg har testet mange av disse selvbrunerene men blir liksom bare litt mer gul og ikke direkte brun Og solfaktor i ansiktet? det skal jeg jammen teste!! Anonymous poster hash: 8bef2...e12
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 TS her.. til de av dere som er imot solarium osv, så er det fair og jeg forstår dere. Dette er en sjangse jeg er villig til å ta, vet man kan få hudkreft og rynker og alt som er Anonymous poster hash: 8bef2...e12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå