Gå til innhold

Pingting gifter seg!

Anbefalte innlegg

Gjest Adriane
Skrevet

Herlige, morsomme, reflekterte og skarpsindige Pingting gifter seg i morgen! :bryllup: Jeg har hatt gleden av å følge deg en god stund Pingting, og du er bare helt fantastisk! Det er nesten så jeg har et lite chick-crush on you ;)

Ønsker deg og din tilkommende mann en fantastisk dag i morgen, og skulle ønske jeg hadde vært gjest i bryllupet deres, for det tror jeg blir episk! :jepp:

Mange varme klemmer og lykkeønskninger til deg og din kjære :hjerte:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ååååh!

...det er noen som skjærer løk her.

:grine:

Takk takk, fineste Adriane. :klemmer:

Endret av Pingting
Gjest Adriane
Skrevet

...det er noen som skjærer løk her.

Naaawww!! :hug:

Gjest Anubiel
Skrevet

Lykke til i morgen, basert på dagboken din så tror jeg den blir knallbra og at gjestene dine får seg en fest de sent vil glemme :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen!!!! :roser:

Skrevet

Gratulererer! Kos dere i sluttforbredelsene! Gleder meg på dine og j-Man sine vegne! :D :D :D

Skrevet

Lykke til, håper dere får det helt fantastisk!

Skrevet

Masse lykke til!!:)

Skrevet

Jøss så morsomt, bestevenninnen min gifter seg i morgen også, trodde ikke det var så vanlig med bryllup så sent på året i grunn. :) Gratulerer så mye Pingting, ønsker deg en fantastisk uforglemmelig dag!

Anonymous poster hash: 85276...1e3
Skrevet

Så koselig, tusen takk alle sammen! :)

Jøss så morsomt, bestevenninnen min gifter seg i morgen også, trodde ikke det var så vanlig med bryllup så sent på året i grunn. :) Gratulerer så mye Pingting, ønsker deg en fantastisk uforglemmelig dag!

Det trodde ikke jeg heller! Men det var overraskende mange lokaler som var leid ut på de datoene vi ønsket oss. Skjønner ikke helt hvorfor når jeg ser på værmeldinga nå for tiden, men det får så være. Folk er rare. :ler:

Skrevet

Så koselig, tusen takk alle sammen! :)

Det trodde ikke jeg heller! Men det var overraskende mange lokaler som var leid ut på de datoene vi ønsket oss. Skjønner ikke helt hvorfor når jeg ser på værmeldinga nå for tiden, men det får så være. Folk er rare. :ler:

haha, ja ikke sant, det er meldt opptil 20mm nedbør her i morgen, det er vel bare å bytte ut pumps og kjole med støvler og regndress :ler:

Skrevet

Gratulerer med dagen Pingting! Håper den var fantastisk! :-)

Skrevet (endret)

Tusen takk igjen alle sammen!

Dagen ble helt fantastisk, kunne ikke bedt om bedre! Det verste som gikk "galt" var at vi fikk feil farge/smak på makronene vi hadde bestilt (omg! gisp!), og at personalet glemte å sette en av kakene på det allerede overfylte kakebordet. Som det ble spist lite av, fordi middagen var så himla god at folk spiste seg stappmette. Ingen ting av dette var liksom i nærheten av å lokke frem bridezillaen, kjente jeg :ler:

Endret av Pingting
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...