AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Har en mann som er gal etter fotballfrua. Fint det siden hun er -lita -mørk-lekker -mager dame på 40 kilo. I mens jeg er stor blond og over 100 kilo Hvem liker din kjære i kjendisverden? Og erdere like? Anonymous poster hash: 34cc5...51b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Mannen min liker Scarlett Johansson. Hun er blond, slank men med sexy former, som meg. Jeg liker det. Anonymous poster hash: e82e2...8c2
alltidusikker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Min mann er så heldig for han har venninner som ligner filmstjerner han synes er hot. Han har seff passet på å fortelle meg hvem venninne som ligner hvilken filmstjerne. Jeg ligner ikke på noen, for han har ikke sagt noe og jeg vet han hadde sagt det om han syntes jeg var vakker som en filmstjerne. Jeg er heldig som har en så grei mann.... 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Haha fotballfrua, hun er da gravid nå da og ikke 40 kg hvertfall. Anonymous poster hash: 11968...5e3
skyflakes Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Kjæresten liker latinas, eller jenter som ser litt eksotiske ut. Jeg ligner vel til en viss grad (liker jeg å tro)
Gjest Funky Punk Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Mannen min innrømmet en gang at han syns Lesley Boone i serien Ed er skikkelig deilig. Jeg ligner ikke spesielt på henne, bortsett fra at jeg er litt stor.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Om han tenner på dem vet ikke jeg, men han er fan av skuespillingen til Renee Zellweger og Nicole Kidman. Ellers prater eller kommenterer han ikke så mange damer egentling. Og jeg er ikke akkurat strake motsetningen til de to nevnte damene. Artig når jeg tenker over det. Anonymous poster hash: 28a49...ccc
lashara Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Han digger kim kardeshian. Men ræva hennes har han ikke så mye til overs for lengre.. å han liker store rumper http://3.bp.blogspot.com/_xoYGZtZ1nlE/TRVgP-98lgI/AAAAAAAAAFw/t4xQfjbLAjI/s1600/kim-kardashian-butt-augmentation.jpg
Gjest caramiacaramella Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Kjæresten min liker Keira Knightley veldig godt, hehe. Det er det at hun er så 'posh' ifølge ham. I tillegg synes han Jessica Ennis er kjempefin, hun som løp for England og vant i sommer-OL 2012. Tror kanskje det er delvis at han var stolt av sin landskvinner der iom at han er britisk. I tillegg liker han Scarlett Johannson. Det virker som om mange menn liker henne
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Mannen min synes at dama til Jesse i Breaking bad er hot. http://breakingbad.wikia.com/wiki/Jane_Margolis Anonymous poster hash: 1d6ab...f6d
Gjest LonelyAngel Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Har en mann som er gal etter fotballfrua. Fint det siden hun er -lita -mørk-lekker -mager dame på 40 kilo. I mens jeg er stor blond og over 100 kilo Hvem liker din kjære i kjendisverden? Og erdere like?Anonymous poster hash: 34cc5...51b Lita som i lav eller tynn? For lav er hun i vært fall ikke. OT: Heldigvis vet jeg ikke hvem kjæresten min sikler etter på TV. Vi sier ikke slikt. 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Hun liker Aksel Lund Svindal. Anonymous poster hash: 73be7...730 1
Tibbie Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har ikke mann, da. Men jeg kan si at uansett hvem jeg blir sammen med vil jeg alltid drømme litt om Moddi Jeg var litt sammen med en utlending en gang som ble veldig betatt av Solveig Knoppen Forståelig nok! 1
Gjest avocadoen Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) Var innom fotballfrue her om dagen, og kom over et veldig pent bilde av henne. Spurte da kjæresten hva han syntes, og han sa han synes hun var pen på det bildet. Men ellers så sier han nesten aldri at noen jenter er pene, og når vi ser serier sammen, så sitter jeg og sier hele tiden "oi, hun var pen!", mens han svarer nesten alltid "nææi, synes du?". Han er rett og slett ekstremt kresen på damer, og den eneste jenta han faktisk har sagt er pen (utenom meg), er Kimber i Nip Tuck (kelly carlson). http://us.cdn283.fansshare.com/photos/kellycarlson/full-kelly-carlson-234131322.jpg Og veit du hva; jeg er helt enig! Jeg kunne nesten blitt lesbisk for den dama der Bilde gjort om til link pga kopirett. Daenerys, mod Endret 6. oktober 2013 av Daenerys
Petalouda Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Kjæresten min liker for eksempel Shania Twain. Han liker ikke blondiner i det hele tatt, han liker mørke, klassisk pene damer.
klinkokos Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Dere som ikke ligner på de kjendisene din kjæreste liker, blir dere såret på noen måte?
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Aner ikke. Han vet knapt hvem noen er, og sier bare at han liker vanlige damer. Er egentlig ganske enig med ham. Vanlige mennesker er ofte penere enn kjendiser i mine øyne. 1
Gjest Funky Punk Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Dere som ikke ligner på de kjendisene din kjæreste liker, blir dere såret på noen måte? Nei, hvorfor skulle man bli det? Han er jo sammen med meg, elsker meg og tenner på meg. Akkurat som at jeg syns Brad Pitt er dødsdeilig så betyr ikke det at jeg elsker min mann noe mindre av den grunn 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, hvorfor skulle man bli det? Han er jo sammen med meg, elsker meg og tenner på meg. Akkurat som at jeg syns Brad Pitt er dødsdeilig så betyr ikke det at jeg elsker min mann noe mindre av den grunn Hun vet da selvfølgelig at mannen ikke elsker henne mindre dersom kjæresten synes en annen er drit deilig. Men det er da vondt å tenke på at mannen kunne tenkt å pult henne, slik.. innerst inne? Anonymous poster hash: 66b62...60f 1
irislily Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Hun vet da selvfølgelig at mannen ikke elsker henne mindre dersom kjæresten synes en annen er drit deilig. Men det er da vondt å tenke på at mannen kunne tenkt å pult henne, slik.. innerst inne? Anonymous poster hash: 66b62...60f Jeg skjønner ikke helt "problemet". Uansett mann eller kvinne, tenker vi alle slik innimellom, er bare smart å kanskje ikke nevne det hele tiden Utenom kjendiser så er kameraten til typen svært attraktiv egentlig, men sier jeg det til typen? neeei... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå