Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2004 #1 Skrevet 30. april 2004 Er det noen som har smakt noen av de nye produktene som har kommet på McDonalds? Hva synes dere i så fall? Chicken Bacon Ranch Salad Chicken Caesar Salad Sidesalat Grilled Chicken Caprese Fruit & Yogurt
Grooo Skrevet 30. april 2004 #2 Skrevet 30. april 2004 Jeg har ikke vært på McDonalds (eller BurgerKing eller lignende...) på mange år, men dette så faktisk spennende ut...
-Fisken- Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Endelig skjønner McDonalds at mange faktisk vil ha et litt sunnere alternativ til de feite burgerne
jordbær Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Hurra! Endelig litt bedre utvalg blant salat! Takler ikke burgerene dems... (Nå viste jo en avis nettopp at cæsar-salaten dems var den som inneholdt mest kalorier av maten dems pga dressing, ost osv..)
-Fisken- Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Hurra! Endelig litt bedre utvalg blant salat! Takler ikke burgerene dems... (Nå viste jo en avis nettopp at cæsar-salaten dems var den som inneholdt mest kalorier av maten dems pga dressing, ost osv..) Men så trenger man ikke ha på dressingen heller da
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 Var faktisk på Mac'ern i går! Spiste Grilled Chicken Ceasar Salad og Fruit&Yoghurt. Smakte veldig godt! Frisk og god salat (flere typer), knasende cherrytomater.... Ang kalorier/fett - hvor 'sunt' det er velger man veldig selv i dette tilfelle. Man kan velge mellom grillet kylling og fritert kylling, jeg ble spurt i kassen om jeg ville ha baconbiter i, man kunne velge mellom 'vanlig' dressing el balsamicodressing (kom i pose ved siden av, men DIIIGER), var biter av paremsan i salaten men ikke voldsomt mye... Så velger man fritert kylling og baconbiter og i tillegg pøser på hele dressingposen er det nok ikke sunt lenger nei. Yoghurten var også knallgod. Aner meg at sukkernivået var rimelig høyt i denne da, var veldig søt på smak.... Synes det er bra med flere valgmuligheter i alle fall!
orakel Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 Salaten til McDonalds er ikke så veldig sunne. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=218389
Gjest 1111 Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 Kunne tenkt meg å smake sånn salat med kylling.. er jo så godt :-)
Gjest Catwoman Skrevet 1. mai 2004 #9 Skrevet 1. mai 2004 Salaten til McDonalds er ikke så veldig sunne. Men hvis man sløyfer dressingen så, vil jeg tro. Jeg for min del takler ikke McDonalds mat, er ikke så mye av det de har der jeg spiser heller da, men jeg hadde ikke greid å spise en salat der en gang.
Junebug Skrevet 1. mai 2004 #10 Skrevet 1. mai 2004 Jeg har smakt yoghurten med frukt og den var nydelig. Jeg synes det er fint at de har flere alternativer å velge mellom på McD. Jeg synes artiklene om at de nye alternativene ikke er sunne er litt misforstått. Alle vet vel at Cæsarsalad-dressing er full av kalorier? Da er det jo bare å kutte dressingen da. JEEZ...
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #11 Skrevet 1. mai 2004 Jeg synes det er fint at de har flere alternativer å velge mellom på McD. Jeg synes artiklene om at de nye alternativene ikke er sunne er litt misforstått. Alle vet vel at Cæsarsalad-dressing er full av kalorier? Da er det jo bare å kutte dressingen da. JEEZ... Helt enig. det sier seg selv at den dressingen som følger med (og som du fint kan la være å bruke) er full av kalorier og fett. derimot er det ikke salaten som er usunn!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #12 Skrevet 1. mai 2004 Fruktyoghurten var nydelig. Men sunn? ..i forhold til hva? Den var garantert ikke sukkerfri.
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #13 Skrevet 1. mai 2004 Fruktyoghurten var nydelig. Men sunn? ..i forhold til hva? Den var garantert ikke sukkerfri. Sunn i forhold til fetende hamburgere og fettdryppende pommesfrites?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. mai 2004 #14 Skrevet 1. mai 2004 Sunt? :klø: Dette lukter søksmål lang vei...
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #15 Skrevet 1. mai 2004 Tja. er jo ikke spesielt nye produkter da, nye for norge, men ikke resten av verden.
Gjest Poirot Skrevet 1. mai 2004 #16 Skrevet 1. mai 2004 OBS. De reklamerer med fancy salater som ingredienser, men oftest er det bare den vanlige grønne salaten i. Det har jeg opplevd flere ganger før.
jordbær Skrevet 1. mai 2004 #17 Skrevet 1. mai 2004 Ser på næringsinnholdet i yoghurten dems... Kcal/kJ=136/569 Fett: 3 Karbohydrat: 25 Protein: 4 *bare nevne at Grilled Chicken Caprese - Kcal/kJ=477/1996*
vilde Skrevet 1. mai 2004 #18 Skrevet 1. mai 2004 MASSE kalorier i dette da http://www.mcdonalds.no/saladsplus/saladsp...naeringinfo.htm
Gjest 1111 Skrevet 1. mai 2004 #19 Skrevet 1. mai 2004 Masse kalorier med dressing ja. men det sier jo seg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #20 Skrevet 1. mai 2004 Jeg har aldri vært noen stor McDonalds -kunde, og ble med kjæresten din motvillig av og til... Hvis de selger frisk og sprø salat/cherrytomater og ferske kyllingbiter (som ikke har blitt lagret fra dagen før..) i, og hvis de har rundstykke/brød til som er GROVT uten for mye hvetemel i, så skal jeg begynne å kjøpe slikt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå