AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Hei, jeg har googlet rundt for og finne ut hvordan du får amerikansk netflix. Det stod at du måtte installete fierfox, gå inn på add-ons også søke mediahint. Problemet er at jeg ikke finner media hint der. Når jeg søker kommer der bare opp "media stealer", "Media Converter" osv. Noen som kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: f3168...ba7
Gjest Tekola Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Hm, jeg fikk den ikke opp med en gang selv, men her er linken https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/media-hint/?src=search
Gjest Ciegus Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Har du Chrome? Det funker der og. Eventuelt kan du google Media Hint Firefox og finne blant annet denne linken: https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/media-hint/
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Hm, jeg fikk den ikke opp med en gang selv, men her er linken https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/media-hint/?src=search Takk! Jeg lastet ned linken, og gikk inn på netflix.com. Men tror ikke jeg har fått amerikansk netflix? Er fortsatt serier osv som står som utilgjengelig. Er det noe mer jeg må gjøre? Anonymous poster hash: f3168...ba7
drue Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Takk! Jeg lastet ned linken, og gikk inn på netflix.com. Men tror ikke jeg har fått amerikansk netflix? Er fortsatt serier osv som står som utilgjengelig. Er det noe mer jeg må gjøre? Anonymous poster hash: f3168...ba7 Ikke alle serier er tilgjengelig på den amerikanske heller. Hvilke serier er det du forsøker å få sett?
Arlea Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Takk! Jeg lastet ned linken, og gikk inn på netflix.com. Men tror ikke jeg har fått amerikansk netflix? Er fortsatt serier osv som står som utilgjengelig. Er det noe mer jeg må gjøre? Anonymous poster hash: f3168...ba7 Som drue sier, så er det mange serier som står som utilgjengelig på den amerikanske. Jeg bytter litt mellom å bruke amerikansk og norsk. Sistnevnte har jevnt over mye større utvalg. Du vet du har den amerikansje hvis sjangrene er listet opp på engelsk i menyen (at det står TV-Shows istedet for TV-serier osv).
Gjest Tekola Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Takk! Jeg lastet ned linken, og gikk inn på netflix.com. Men tror ikke jeg har fått amerikansk netflix? Er fortsatt serier osv som står som utilgjengelig. Er det noe mer jeg må gjøre? Anonymous poster hash: f3168...ba7 Er du koblet til nettet via trådløst eller kabel? Jeg må i hvert fall ha internettkabel i pc´n for at det skal fungere
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Ikke alle serier er tilgjengelig på den amerikanske heller. Hvilke serier er det du forsøker å få sett? Jeg prøvde og se Harry Potter filmene. Jeg har trådløst nettverk, og det står "Tv Shows" isteden for "Tv serier" Anonymous poster hash: f3168...ba7
drue Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg prøvde og se Harry Potter filmene. Jeg har trådløst nettverk, og det står "Tv Shows" isteden for "Tv serier" Anonymous poster hash: f3168...ba7 Det ser ikke ut som Harry Potter-filmene er tilgjengelig på amerikansk Netflix.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 er bare den siste harry potter-filmen som er tilgjengelig Anonymous poster hash: 12231...071
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå