AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Heisann! Jeg har to spm angående å farge(eller bleke) håret blondt. Om noen kunne hjulpet meg eller kommet med tips , hadde jeg blitt veldig glad! 1) Jeg har en mørkebrun farge i håret naturlig, og har såå utrolig lyst på blondt hår. Er ganske sikker på at jeg har en kald hudtone. Hvordan blondefarge vil passe til en med kald hudtone? Gyllenblond, plastina? Er ganske blek og har lyseblå øyene. 2) Burde jeg stripe meg til å bli blond, eller bleke? Skal gjøre det hos frisør. Anonymous poster hash: 4cf1e...27f
-Karma- Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ville stripet først, sånn at du har mulighet til å venne deg litt til forandringen, før du eventuelt går over til lysere over hele.. Det sies jo at man ikke bør vike så veeldig langt fra sin naturlige hårfarge før det vil se unaturlig ut, men jeg synes dette kommer helt an på personen.. Fargen vil nok frisøren kunne hjelpe deg myye bedre meg enn fremmede folk på et forum..
Magnifique Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Hei. Som det allerede er blitt sagt, er det nok lurt å stripe håret i flere omganger først. Det vil se mest naturlig ut, og du kan venne deg til å gradvis bli blondere. Det høres i hvert fall ut som om du har fine trekk, som kler en blond farge. Jeg vet ikke hvor blond du ønsker å bli, men det finner du kanskje ut av underveis? - Hør med frisøren om hva som kler deg, og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå