Gå til innhold

1 mai i morgen,..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så lang tid mellom hver 1.mai at jeg glemmer det :P

Alle butikker er vel stengt da?

Eller? :tunge1:

:klø: :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Var det jeg fryktet ja

Får komme meg ut på shopping runde i dag da :) Og heller være i stallen i hele morgen :sjarmor:

Tusen takk for kjapt svar Penelene!

-Kosepia

Skrevet

Ser ut som om det meste er stengt ja...

Vet ikke hvordan det er med Bunnpris og sånne steder som normalt har åpent på søndager.

Skrevet

Veldig usikker på lover og regler egentlig. F.eks butikken ved hytta vår på fjellet er ALLTID åpen..Uansett om det er søndag eller helligdag!!! Slike er det jo aldri hjemme.Er det forskjellige regler pr. kommune tro?

Hmmm.... :klø:

Skrevet

Oi, visste ikke at butikkene var stengt i morgen jeg!

Får komme meg ut å handle litt etterpå da :)

Skrevet

Alle kan ha åpent i morgen hvis de vil. Er vel ingen åpningstidslov som begrenser det mer.

Skrevet

Kan de?

Jeg sjekket hjemmesidene til Vinterbrosenteret, og der er det i alle fall stengt. Samme med Vinmonopolet...

Skrevet

Jepp, alt er stengt, men hvis Bunnpris vil ha åpent er det ingen som nekter de det tror jeg. "Vårt" senter er også stengt i morgen.

Skrevet

Men siden det er arbeidernes fridag, syns jeg det er rart om en butikk kan holdes åpen. På den måten må jo eierne pålegge de ansatte å jobbe, og det kan de da ikke på en fridag?!?! (I andre yrker er det jo mennesker som MÅ jobbe, men da regner jeg med at de får helligdagstillegg.)

Skrevet

Er det ikke Brustadbuene da? Som kan ha åpent?

Skrevet

Brustadbuene finnes ikke lenger etter den nye åpningstidslove kom. Utestedene har åpent i morgen, selv om det er arbeidernes fridag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...