AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Del Skrevet 4. oktober 2013 Var på fest forrige helg, og en venninne (eller venninne av venninne) satte seg på fanget mitt. Hun hadde på seg en tynn kjole og jeg kunne kjenne kroppen hennes godt og selvfølgelig fikk jeg ufrivillig ståpikk. Hun MÅ ha merket det fordi den holdt på å "sprenge ut av buksa", men hun fortsatte å sitte der og prate etc en god stund. Av og til merket jeg at hun vred seg litt ekstra på pikken min da hun lente seg fremover osv, så hun skulle kanskje "tease" litt? Det var ingen andre som merket noe og det skjedde heller ikke noe mer enn det. Har noen andre jenter her gjort det samme hvis dere har sittet på fanget til en med ståpikk? Det er vel bare litt uskyldig flørting? Anonymous poster hash: 37787...84e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 4. oktober 2013 #2 Del Skrevet 4. oktober 2013 Typisk flørting. Det blir som å "tilfeldigvis" foreslå massasje på en hjemmedate. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Del Skrevet 4. oktober 2013 Typisk flørting. Det blir som å "tilfeldigvis" foreslå massasje på en hjemmedate. Sier du at det kanskje kunne blitt noe mer da? Søren! Anonymous poster hash: 37787...84e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja, jeg har gjort det opp til flere ganger. Er normalt for mange gutter å få ereksjon av det. Når jeg gjør det, ser jeg på det som.. litt flørting kanskje, og teasing. Anonymous poster hash: b7ec0...79b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ja, jeg har gjort det opp til flere ganger. Er normalt for mange gutter å få ereksjon av det. Når jeg gjør det, ser jeg på det som.. litt flørting kanskje, og teasing. Jeg prøvde å ikke få det, men vanskelig å styre sånt Kjenner du godt at vi blir harde da? Hun sa ingen ting til meg, men hun må jo ha kjent det. Anonymous poster hash: 37787...84e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 4. oktober 2013 #6 Del Skrevet 4. oktober 2013 En ting er sikkert. Jeg ville aldri satt meg i fanget til en gutt med en tynn tynn kjole hvis jeg ikke likte han. Ihvertfall ikke når en har en viss seksuell erfaring og vet hvor lite som skal til for gutta.. Om jeg virkelig liker en gutt så er bare en slik situasjon veldig pirrende og herlig. Tanken på at han er [email protected] jeg har også satt meg i fanget til gutter som har fått kjempestå ..ble sannelig litt våt selv.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 4. oktober 2013 #7 Del Skrevet 4. oktober 2013 En ting er sikkert. Jeg ville aldri satt meg i fanget til en gutt med en tynn tynn kjole hvis jeg ikke likte han. Ihvertfall ikke når en har en viss seksuell erfaring og vet hvor lite som skal til for gutta.. Om jeg virkelig liker en gutt så er bare en slik situasjon veldig pirrende og herlig. Tanken på at han er [email protected] jeg har også satt meg i fanget til gutter som har fått kjempestå ..ble sannelig litt våt selv.. Bare å gni seg litt ekstra ned i fanget hans da vel... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petalouda Skrevet 4. oktober 2013 #8 Del Skrevet 4. oktober 2013 been there, done that ... er da et av de eldste triksene i verden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 4. oktober 2013 #9 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Jeg begynner og tro at jeg ganske naiv. Jeg trodde fangsitting i utgangspunktet, og i hvert fall i beruset tilstand, bare var vennskapelig. Endret 4. oktober 2013 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 4. oktober 2013 #10 Del Skrevet 4. oktober 2013 Det trodde jeg også. Må kanskje vurdere fangsittingen framover 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #11 Del Skrevet 4. oktober 2013 Vel... Jeg sitter meg ikke i fanget til gutter om jeg ikke kan takle at de får ståpikk. Trenger ikke nødvendigvis ha lyst på noe mer, men jeg må iallfall stole såpass på dem at det ikke blir klein stemning av det. Om det er flørtende stemning mellom oss fra før kan jeg godt finne på å tease litt Anonymous poster hash: 6ae1e...5ac 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #12 Del Skrevet 4. oktober 2013 Huffda! Tror jeg må slutte å sitte på fanget til kompisene mine! Har hendt at jeg har kjent noe, men jeg vet jo at dette er noe han ikke kan kontrollere selv, så jeg tenker ikke så veldig mye over det, men syns jeg det blir for ukomfortabelt, så flytter jeg meg - dersom det er noen ledige plasser! Er vel gjerne derfor man sitter på fanget til andre! Anonymous poster hash: 95037...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 19. oktober 2013 #13 Del Skrevet 19. oktober 2013 Vel... Jeg sitter meg ikke i fanget til gutter om jeg ikke kan takle at de får ståpikk. Dette. Sitter gjerne på fanget til kamerater på fester og slikt, uten noen baktanker, og da hender det at det rører seg i buksa på dem, men det bryr jeg meg ikke om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #14 Del Skrevet 19. oktober 2013 Virker som dere setter dere litt for langt inn evt på en overraskende velutstyrt type. Anonymous poster hash: 32a95...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #15 Del Skrevet 19. oktober 2013 Du skal være glad du hadde klær på deg. Opplevde dette under en badstu-seanse for mange år siden. Heldigvis satt jeg helt til venstre i badstua da den ene damen (som jeg knapt kjente) kom og satte seg på fanget mitt. Så satt vi der da, jeg med en stor ereksjon i klem bak hennes nakene bakende. Typen hennes (som ikke var like ivrig badstugjenger) virket ikke helt komfortabel med situasjonen. Heldigvis var hun så tålmodig at ereksjonen omsider ga seg tilstrekkelig til at vi kunne springe ut i snøen for å kjøle oss litt ned. Vel tilbake i i badstua kom hun og satte seg på fanget mitt igjen - denne gangen klarte jeg på mirakuløst vis å kontrollere meg. Anonymous poster hash: 3aea8...4cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 19. oktober 2013 #16 Del Skrevet 19. oktober 2013 Heh, er den en dame man liker så kan det være vanskelig å kontrolere seg ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 19. oktober 2013 #17 Del Skrevet 19. oktober 2013 Man er da såpass gentleman at man tilbyr dama et sitteunderlag (du vet disse firkanta av svart plast)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #18 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hehe, det virket som denne damen ikke var interessert i noe annet "sitteunderlag" enn meg. Anonymous poster hash: 3aea8...4cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #19 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg prøvde å ikke få det, men vanskelig å styre sånt Kjenner du godt at vi blir harde da? Hun sa ingen ting til meg, men hun må jo ha kjent det. Anonymous poster hash: 37787...84e Ja, man kjenner det Det er da bare et kompliment...Anonymous poster hash: e0680...94e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #20 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg hadde to damer på fanget mens vi satt i taxi kø så ja det er vanskelig å kontrollere seg Anonymkode: c60a2...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå