AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Vi skal få oss en kattunge i dag. Samboer vil kalle katten "frank". De andre navnene på listen hans er Smegol, Saruman og Chuck... Liker ingen av navnene, og siden det teknisk sett er hans katt på papiret (rasekatt) har jeg lite å si om saken... Noen som har litt penere navn som dere tror kan falle i smak? Han vil ikke ha et normalt navn...Anonymous poster hash: 4d401...28f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Hvilken rase er det? Anonymous poster hash: 4a14f...3e3
Gjest Offensive Pie Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Frank var jo et kult kattenavn! 26
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 siameser :-) Ja han syntes også at Frank er et kult navn :-p -TSAnonymous poster hash: e4cd8...989
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg syntes Frank var et morsomt navn på en katt. Og siden jeg liker Ringenes Herre, syntes jeg også Smegol og Saruman var artige alternativer. Men du ba om alternativer - Sir Lancelot er et vanlig kattenavn - kan forkortes til Lasse hvis han vil det Mons er jo vanlig, det samme er Hampus. Eller Johannes? (Inspirert av Wenche Myhres "katta vår") Det er veldig mange alternativer. Anonymous poster hash: 232b9...1cc 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Stakkars katt må jeg innrømme at jeg tenker, om den blir hetende Frank. Selv om jeg også ser kulheten i det, men det blir jo litt å gjøre narr av katten på en måte også.. Saruman håper jeg i hvert fall ikke at den blir hetende. Hvordan skal dere gjøre det økonomisk sett med katten? Er det samboeren som har betalt for kjøpet av den, og som fast kommer til å betale for mat og dyrlege og slikt? Eller kommer du til å betale noe av dette? Om det kun er samboeren din som skal gjøre det, så må jo han få vetorett på navnet også.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Smeagol er da et perfekt navn på en siameser. Og, hans katt, han bestemmer. Anonymous poster hash: 9e1dd...a1f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Er jeg som betaler selve kjøpet av katten. Men han kommer til å dekke mat og slikt. Hvis dyrelege blir nødvendig kommer vi nok begge til å betale. Men det er hans katt. Tenkte jeg kunne fått noen supre navnetips her inne og kanskje fått et litt penere og mer kattete navn her inne :-) Sir Lancelot var koselig , likte det, men tviler på at samboer gjør det... Men skal foreslå det :-) - TsAnonymous poster hash: e4cd8...989
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Smeagol er da et perfekt navn på en siameser. Og, hans katt, han bestemmer. Anonymous poster hash: 9e1dd...a1f "Grøsse" stakkars pus :-( men ja han bestemmer :-p TsAnonymous poster hash: e4cd8...989 1
Gjest bustyvel Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor er det hans katt om du kjøper den...? Og hvorfor lage sutretråd om det faktisk er hans katt, dvs. hans navnevalg? 8
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 en venn av meg kalte katten sin for "esel"... blir aldri sjokka over hva folk kjaller dyrene sine lenger
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 "Grøsse" stakkars pus :-( men ja han bestemmer :-p TsAnonymous poster hash: e4cd8...989 Katten har ingen følelser knyttet til navnet sitt, så det er ikke synd på den, så lenge den får mat, stell og kos. Anonymous poster hash: 9e1dd...a1f 10
Gjest Lille-pus Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 "Frank" er et aldeles utmerket navn for en hankatt - til daglig skal du ikke se bort fra at det vil bli brukt "Frankie" når dere roper på ham. Og du... kastrering hos dyrlege før han slippes ut! 11
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Hvorfor er det hans katt om du kjøper den...? Og hvorfor lage sutretråd om det faktisk er hans katt, dvs. hans navnevalg? Tanken var å få forslag til navn, da navnet ikke er 100 % . Jeg har jo lov å komme med forslag :-p Katten er en gave ;-)Anonymous poster hash: e4cd8...989
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #15 Skrevet 4. oktober 2013 en venn av meg kalte katten sin for "esel"... blir aldri sjokka over hva folk kjaller dyrene sine lenger HahaAnonymous poster hash: e4cd8...989 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 "Frank" er et aldeles utmerket navn for en hankatt - til daglig skal du ikke se bort fra at det vil bli brukt "Frankie" når dere roper på ham. Og du... kastrering hos dyrlege før han slippes ut! Frankie var faktisk litt søtt da :-) Kastrering er et must ja ;-) TsAnonymous poster hash: e4cd8...989
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #17 Skrevet 4. oktober 2013 jeg har hatt katter som het barrabass (basse), Lurven og Blondie Anonymous poster hash: b250e...f22
Gjest celine Skrevet 4. oktober 2013 #18 Skrevet 4. oktober 2013 Vi skal få oss en kattunge i dag. Samboer vil kalle katten "frank". De andre navnene på listen hans er Smegol, Saruman og Chuck...Anonymous poster hash: 4d401...28f Kule navn! Men tror jeg skjønner hva du mener.. Kjenner ei som kaller katten sin for Sabriel, og det syns jeg er nydelig. Ellers var jo katter hellige i det gamle Egypt, så kanskje finne noe derfra? http://www.betydning-babynavn.com/c/Egyptiske%20navn Sjansen for at du vil finne noe mer "verdig" der, er vel tilstede 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #19 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg vet om en katt som heter Frank. Verdens søteste katt Anonymous poster hash: e803e...44c
Zzyzx Skrevet 4. oktober 2013 #20 Skrevet 4. oktober 2013 Pusifer og Pelsebub er og blir favorittkattenavn i min bok. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå