AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 ...Er han ikke interessert, eller er han bare dårlig på sms? En fyr jeg har styret på med en liten stund, har en noe rar "sms-kultur" om jeg kan kalle det det. Han svarer på sms, og er veldig søt i smsene, men innimellom føler jeg han "bare" tar kontakt fordi det er lenge siden jeg har gjort det. (I perioder, når han har litt fri, er det hyppigere.) Jeg vil ikke spille noe spill, for min del går det mest på at jeg ikke vil fremstå som masete/desperat, særlig etter som han stadig er på farten i forbindelse med jobb. Uansett: Høres det ut som han er interessert (etter som han faktisk tar kontakt), men ikke er spesielt "god" på sms, til tross for at det ofte er den enkleste kommunikasjonsmetoden? Anonymous poster hash: 74b73...4d4
frk.Sanna Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Noen er bare ikke glad i å sende meldinger. Jeg har en kjæreste som er helt elendig på det, men helt i starten sendte han ofte. Vi har kun vært sammen i 5 mnd. Man blir usikker, men når man lærer han å kjenne så vet man at han bare er sånn. Prøv å ikke stress med det og blir han lei pga du tar kontakt så er han ikke noe for deg alikevel. Etter hvert kan du jo bare ta det opp med han:)
Sandie Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Det er ofte vanskelig å vite i starten, men utifra det du skriver synes jeg han høres interessert ut. Så sant han ikke er typen som spiller spill,hadde han nok ikke svart deg eller sendt søte meldinger om han ikke var interessert. 1
lygekryss Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Det er ofte vanskelig å vite i starten, men utifra det du skriver synes jeg han høres interessert ut. Så sant han ikke er typen som spiller spill,hadde han nok ikke svart deg eller sendt søte meldinger om han ikke var interessert. Kan du gi noen eksempler på slike "søte meldinger"? 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Kan du gi noen eksempler på slike "søte meldinger"? Det var ikke meg du siterte, men jeg er ts. "Søte meldinger" er feks. meldinger der han skriver at han tenker på meg, skriver at han skulle ønske jeg var hvor han er, lurer på hvordan jeg har det, osv.. Rett og slett meldinger som ikke er seksuelt rettet. Anonymous poster hash: 74b73...4d4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Det var ikke meg du siterte, men jeg er ts. "Søte meldinger" er feks. meldinger der han skriver at han tenker på meg, skriver at han skulle ønske jeg var hvor han er, lurer på hvordan jeg har det, osv.. Rett og slett meldinger som ikke er seksuelt rettet.Anonymous poster hash: 74b73...4d4 DETTE ER SEXUELT RETTET! Anonymous poster hash: eedfa...c27
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 DETTE ER SEXUELT RETTET! Anonymous poster hash: eedfa...c27 Forklar Anonymous poster hash: 74b73...4d4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 DETTE ER SEXUELT RETTET! Anonymous poster hash: eedfa...c27 Kan ikke med min beste vilje se at sånne meldinger er seksuelt rettet Anonymous poster hash: b6a1d...a77
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Kan ikke med min beste vilje se at sånne meldinger er seksuelt rettet Anonymous poster hash: b6a1d...a77 I så fall sender jeg stadig vekk seksuelle meldinger til venninnene mine. De må jo lure på hva slags skumle hensikter jeg har.Anonymous poster hash: 74b73...4d4
lygekryss Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Det var ikke meg du siterte, men jeg er ts. "Søte meldinger" er feks. meldinger der han skriver at han tenker på meg, skriver at han skulle ønske jeg var hvor han er, lurer på hvordan jeg har det, osv.. Rett og slett meldinger som ikke er seksuelt rettet.Anonymous poster hash: 74b73...4d4 Det høres mer ut som desperate meldinger.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Det høres mer ut som desperate meldinger. Å lure på hvordan det går med noen er desperat? Jeg tror jeg gir opp dating. Anonymous poster hash: abf50...233 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå