AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Bursdagen til typen nærmer seg, og i den anledning har jeg IKKE peiling på hva jeg skal gi han! Har vært sammen i kun 3 mnd (kjent hverandre i noen år, bestevenner og rota rundt i 6 mnd). Bor sammen allerede, dette skjedde før vi ble sammen da av ulike årsaker Han blir 32 år, ønsker seg ingenting, ingenting han trenger osv.. Han liker å sppille PS3, men siden det er så sjeldent han faktisk spiller(1-2 ganger i mnd) så synes jeg det er unødvendig med spill. Tenker litt på et smykke av noe slag som kan minne han om meg. Men tenker kanskje det blir for mye? Han sa for noen mnd siden at det hadde vært kjekt med en kjøttkvern, men synes det blir for upersonlig. Jeg har seriøst null ide om hva jeg skal gi han! Help! Anonymous poster hash: 96176...d29
Karenina Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Hvis han ønsker seg en kjøttkvern, så blir han glad for en kjøttkvern. Menn er i mye mindre grad opptatt av betydning bak gavene enn det vi kvinner ofte er, og om han ikke har lyst på smykke, så ville jeg heller gitt ham kjøttkvern, kanskje med noe hyggelig ved siden, som billetter til noe gøy, massasje, yndlingsfilm, etc.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Hvis han ønsker seg en kjøttkvern, så blir han glad for en kjøttkvern. Menn er i mye mindre grad opptatt av betydning bak gavene enn det vi kvinner ofte er, og om han ikke har lyst på smykke, så ville jeg heller gitt ham kjøttkvern, kanskje med noe hyggelig ved siden, som billetter til noe gøy, massasje, yndlingsfilm, etc. Vet at de fleste mannfolk ikke legger slike tanker i det, men vet at HAN gjør det Derfor jeg blir så usikker! Vært så mye enklere om jeg hadde bursdag først så jeg hadde noe å måle med, haha Anonymous poster hash: 96176...d29
Karenina Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Vet at de fleste mannfolk ikke legger slike tanker i det, men vet at HAN gjør det Derfor jeg blir så usikker! Vært så mye enklere om jeg hadde bursdag først så jeg hadde noe å måle med, haha Anonymous poster hash: 96176...d29 Jeg skjønner frustrasjonen veldig godt! Sliter med det samme selv, bare at min kjæreste aldri ønsker seg noe, og er det noe han trenger/vil ha, så kjøper han det selv.. Vet ikke hva slags pris du har tenkt å legge deg på, men kjøttkvern + smykke, er det aktuelt? Fokuserer litt på den kjøttkverna fordi han har sagt han ønsker seg den, men du er jo velkommen til å se bort ifra den!
MsMax Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Jeg skjønner frustrasjonen veldig godt! Sliter med det samme selv, bare at min kjæreste aldri ønsker seg noe, og er det noe han trenger/vil ha, så kjøper han det selv.. Vet ikke hva slags pris du har tenkt å legge deg på, men kjøttkvern + smykke, er det aktuelt? Fokuserer litt på den kjøttkverna fordi han har sagt han ønsker seg den, men du er jo velkommen til å se bort ifra den! Ja heller veldig mot en kjøttkvern, siden han har sagt at han skulle hatt en slik, også noe i tillegg som er mer personlig! Men vil jo ikke "ta helt av" heller Har jo ikke vært sammen lenge, selv om vi har vært bestevenner lenge. Hva er normal prisklasse på "første gave"? Er ikke rikest akkurat så tenker maks 1500,-. Har funnet en kjøttkvern for 600,- som har fått gode anmeldelser, så går nok for den. Og ja, så nå at jeg har posta som anonym, men det er da aldeles ikke nødvendig Endret 4. oktober 2013 av DatAss
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Kjøp kjøttkvern om han ønsker seg det. Jeg ønsket meg kaffekvern til bursdagen min, og det fikk jeg av samboeren min. Jeg bruker den hver dag, og er så glad jeg fikk kaffekvern i stedet for et smykke som jeg ikke kan bruke daglig pga jobb. Anonymous poster hash: a5d4c...ed3
Karenina Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Ja heller veldig mot en kjøttkvern, siden han har sagt at han skulle hatt en slik, også noe i tillegg som er mer personlig! Men vil jo ikke "ta helt av" heller Har jo ikke vært sammen lenge, selv om vi har vært bestevenner lenge. Hva er normal prisklasse på "første gave"? Er ikke rikest akkurat så tenker maks 1500,-. Har funnet en kjøttkvern for 600,- som har fått gode anmeldelser, så går nok for den. Ja det er vanskelig! Er nok ingen norm på hvor mye som er vanlig å bruke på hverandre heller. Men om du spør ham, så er jeg helt sikker på at det ikke handler om penger for ham i det hele tatt! Mer om hva gaven er Du kan jo finne veldig mange pene herresmykker til 500 kr, så da er du jo innenfor ellers kan du jo slenge på et par øl han liker, favorittbladet hans, en sesong av en serie han liker, eller noe lignende? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå