AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Min mann og jeg er i en krisesituasjon. Fikk en baby for 6 måneder sider, tiden både før og etter var et rent mareritt for meg, noe som førte til dårlig kommunikasjon og en mann som drev med flørting på si. Pga baby vil jeg gjerne prøve å jobbe med dette da min form nå er bedre. Er det noen der ute som har blitt sveket og klart å tilgi? Noen tips til hvordan? Og ja jeg vet han har vært en idiot og hadde vi ikke hatt barn hadde han vært på hodet ut. Anonymous poster hash: 79d7e...06e
Charlene87 Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 du nevner ikke et ord om at han bryr seg om deg eller babyen. Du sier at du ble sveket, så jeg antar at han var utro. Du må rett og slett snakke med ham , lage regler på hvordan dette skal fungere. Hvis han er uvillig til dette, så forlat ham. 2
Gjest celine Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Pga baby vil jeg gjerne prøve å jobbe med dette da min form nå er bedre. Anonymous poster hash: 79d7e...06e Hvis det er han som har sveket deg, er det vel han som burde begynne å jobbe med å redde forholdet..? 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Han var ikke seksuelt utro, men likevel mentalt utro. Drev å sendte diverse meldinger med andre jenter. Jeg skriver at jeg vil prøve fordi det er jeg som "bestemmer" om vi skal prøve eller ikke. Han vil gjerne prøve og sier det er meg han vil ha, og han forguder babyen. Men jeg ser helt klart poenget deres. Det er bare så vanskelig å tilgi. Hver gang jeg ser Jan tenker jeg på at mens jeg sov om kvelden satt han og sendte meldinger med andre. Blir helt fysisk dårlig... Anonymous poster hash: 22ef5...e93
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg tilga en gang en mann som gjorde det samme. Han endret seg dessverre ikke.. tok meg 3 år å finne ut at han fremdeles holdt på. Dessuten var tilliten min borte, og mye usikkerhet preget oss hele tiden. Anonymous poster hash: 0b8f9...3d1
Ruby_Tuesday Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg har vært borte i noe lignende før (minus baby). Tok lang tid å tilgi, men nå er forholdet er bedre enn det noen gang har vært. Tror du må sette grenser, og forklare at sånt IKKE er greit. Det at noen har vært mentalt utro er noen ganger like vondt som om de fysisk skulle vært det. Er helt forferdelig å oppleve..
Gakkepus Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Min mann og jeg er i en krisesituasjon. Fikk en baby for 6 måneder sider, tiden både før og etter var et rent mareritt for meg, noe som førte til dårlig kommunikasjon og en mann som drev med flørting på si. Pga baby vil jeg gjerne prøve å jobbe med dette da min form nå er bedre. Er det noen der ute som har blitt sveket og klart å tilgi? Noen tips til hvordan? Og ja jeg vet han har vært en idiot og hadde vi ikke hatt barn hadde han vært på hodet ut.Anonymous poster hash: 79d7e...06e Aa tilgi er en krevende prosess. Du maa forst og fremst tilgi for din egen del. Det er du som skal gi slipp paa den byrden som tynger ned, slik at du kan bli fri fra de vonde folelsene. Prov aa finne ut hvorfor mannen din oppforte seg som han gjorde/gjor (?), og tenk paa om det er noe du kan endre i forholdet deres, som kan gjore det bedre. Gi det tid, det er lett aa tro at man har tilgitt noen. Gode dager, gir folelsen av at det kan ordnes, at det er ingen vonde folelser lenger, men saa kommer sinnet krypende og hjemsoker deg som et spokelse. Du kommer til aa vite med deg selv, naar den tiden for tilgivelse har kommet, og den er den dagen, du innser, at ved hver krangel, bruker du ikke hans handlinger som argument imot han, du tenker ikke paa det paa daglig basis, og naar du forst tenker paa det, vekker det ingen folelser hos deg. Du er foler deg rett og slett fri fra alt sinnet som omhandler hans daarlig oppforsel og du er virkelig klar for aa gaa videre med livet ditt og deres. Onsker deg lykke til. Endret 8. oktober 2013 av Gakkepus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå