AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Kjæresten min og jeg har vært sammen nå i snart elleve måneder og kjent hverandre i rundt to år. Vi har det utrolig fint sammen, men det er en ting som jeg synes er litt leit. Tidlig i tenårene var kjæresten min i en ulykke, Hun lå lenge på sykehus med ganske alvorlige skader. Idag er de eneste sporene fra ulykken ett relativt stort arr på siden av det ene låret hennes og litt mindre som går på langs over magen. Disse arrene er noe som virkelig plager henne, hun føler seg ubekvem med de. Man kan se at de er der, men de er ikke veldig synlige på avstand. Hun liker ikke å gå i skjørt, selv om arret er relativt høy på låret og hun liker ikke å gå i bikini pga arret på magen. Hun vegret seg for å vise seg naken for meg i frykt for at jeg ikke skulle tenne på henne. Nå har hun ikke noe problem med det lenger, men hun liker ikke at jeg stryker henne på låret hun har arret på eller holder henne rundt magen. Spesielt hvis det er rett på naken hud. Jeg respekter henne når et gjelder dette og jeg har flere ganger sagt at jeg ikke bryr meg om arrene hennes, jeg synes hun er nydelig slik hun er. Men jeg merker jeg savner det å kunne holde rundt henne, Er det noe jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg mer komfortabel? Ikke bare for at jeg skal kunne holde rundt henne, men fordi hun virkelig ikke trenger å bry seg om arrene. Hun er nydelig i mine øyne. Eller skal jeg bare la det ligge? Jeg vil jo at hun skal føle seg bra med seg selv. Anonymous poster hash: 9415d...e58
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har selv en del arr(i ansiktet ,og på låret + armen etter en syden ulykke i vannet).Synes det er litt vanskelig å svare på hva du skal gjøre. Jeg har egentlig bare forsonet meg med at jeg ser sånn ut.Egentlig har jeg faktisk blitt ganske vandt med det. og liker de nå. De er en del av meg og jeg har enda en historie å fortelle. Hun må egentlig bare være glad i seg selv for en hun er. Det er ikke en jobb du kan gjøre.Du kan fortsette å bekrefte. Men det er egentlig kun hun som kan gjøre det bedre for seg selv. Anonymous poster hash: 27c54...510
Gjest Mupsi Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Når dere har sex kan du prøve å se hvordan hun tar det når dere er godt i gang, og kysse henne på kneet på benet hun har arret på, så kysse litt nærmere og nærmere arret og til slutt på og rundt på hele stedet. Hvis du ikke får lov til det, må du ta det gradvis, få henne til å føle seg elsket, hele henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå