AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg sitter her med så mange følelser: jeg elsker ham over alt på jord! Han er den jeg vil dele livet mitt med, og jeg er totalt og fullstendig avhengig av ham. Det er der problemet kommer inn: Jeg er på en måte to forskjellige personligheter i én kropp - noe som selvsagt skaper veldig store problemer for oss. Jeg kan være en kjempegod kjæreste; kjærlig, omsorgsfull og alt det han er ute etter. Men på en annen side sliter jeg veldig med "den mørke siden av meg", der jeg er livredd for å være bundet til noen som kan bestemme over min lykke. En som kan få meg til å føle jeg mister hodet totalt og rett og slett er slem. Jeg er veldig sjalu, og ja - jeg er en person som typisk skulle vært singel. Men jeg vil ikke! Jeg klarer meg ikke uten ham. Etter at vi flyttet sammen har det vært masse kaos! Vi har hatt gode stunder, men jeg føler meg ulykkelig - jeg føler ikke at ting var som før. For hver krangel blir bare mer og mer ødelagt, og jeg føler meg helt kald innvendig. Jeg føler på en måte at vi nesten kan gjøre hva som helst mot hverandre, likevel kommer vi alltid til å være sammen. Dette er absolutt ikke sunt for meg, og jeg har ikke hatt det så vondt på lenge. I skrivende stund fikk jeg kastet en pute og dyne opp i sofaen, med bedskjed om å sove her. Likevel får jeg ikke panikk lenger, vi har "walked this road" så utrolig mange ganger. HVA SKAL JEG GJØRE? Jeg vil ikke slå opp.. Jeg lever heller i en evig kamp, enn å være uten han.. Samtidig sliter den andre siden av meg, meg i stykker.. Anonymous poster hash: c0010...519
Testosteron Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Dette høres ikke bare ut som vanskelig kjærlighet, men som nesten umulig kjærlighet
gulsaft Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Tenkte bare Love the way you lie av Rihanna. Kan umulig være helt sunt i lengden, og jeg tror heller ikke dette er noe som kommer til å vare livet ut. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå