Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet nå nylig på kveldsurin,ca to timer etter forrige toalettbesøk. testen i går var mye svakere. Så da er mitt spørsmål til dere kjære kvinneguidere: Er den positiv?:D

Anonymous poster hash: 04f9a...8da

post-37809-0-90531300-1380832613_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ser ikke sånn ut. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken

Skrevet

blææ det var kjedelig å høre. da får jeg prøve på nytt i morgen. Det er på ettermiddagen det er best å ta ikke sant? men da blir det jo ikke så altfor lenge mellom hvert toalettbesøk. hvorfor ikke bare ta om morgenen da?:P

Skrevet

Veldig langt fra positiv. Test om ettermiddag/kveld.

Skrevet

Det fulgte vel med en bruksanvisning hvor det står at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Skjønner ikke helt hvordan du får til at de to strekene er like sterke.

Anonymous poster hash: 922c2...089

Skrevet

skjønner ikke helt hvorfor alle må svare så surt! hva skjedde med å svare hyggelig.

• Liker 2
Skrevet

skjønner ikke helt hvorfor alle må svare så surt! hva skjedde med å svare hyggelig.Anonymous poster hash: 04f9a...8da

Det var ikke surt, det var bare et enkelt spm. Eller tolkes tekster uten smilyer som surt?

Fulgte det ikke med en bruksanvisning..?

Anonymous poster hash: 922c2...089

Skrevet

Nå må du faen meg gi deg med å tolke ting negativt kun fordi du tar feil og blir fortalt det på en ikke kosemosete måte!

• Liker 1
Skrevet

Den er dessverre negativ :hug:

Prøv igjen i morgen eller i overmorgen :hug:

Den blir nok snart positiv!!!!!!!!!!

(prøver å være hyggelig!)

Skrevet

Altså, det er lov å ha en hyrdestund selv om testen er negativ og EL ikke kommer før om noen dager;-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...