AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 jeg testet nå nylig på kveldsurin,ca to timer etter forrige toalettbesøk. testen i går var mye svakere. Så da er mitt spørsmål til dere kjære kvinneguidere: Er den positiv?:DAnonymous poster hash: 04f9a...8da
Aomame Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Nei, det ser ikke sånn ut. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 blææ det var kjedelig å høre. da får jeg prøve på nytt i morgen. Det er på ettermiddagen det er best å ta ikke sant? men da blir det jo ikke så altfor lenge mellom hvert toalettbesøk. hvorfor ikke bare ta om morgenen da?Anonymous poster hash: 04f9a...8da
Silfen Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Veldig langt fra positiv. Test om ettermiddag/kveld.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Det fulgte vel med en bruksanvisning hvor det står at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken? Skjønner ikke helt hvordan du får til at de to strekene er like sterke.Anonymous poster hash: 922c2...089
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 skjønner ikke helt hvorfor alle må svare så surt! hva skjedde med å svare hyggelig.Anonymous poster hash: 04f9a...8da 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 skjønner ikke helt hvorfor alle må svare så surt! hva skjedde med å svare hyggelig.Anonymous poster hash: 04f9a...8da Det var ikke surt, det var bare et enkelt spm. Eller tolkes tekster uten smilyer som surt? Fulgte det ikke med en bruksanvisning..?Anonymous poster hash: 922c2...089
Silfen Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Nå må du faen meg gi deg med å tolke ting negativt kun fordi du tar feil og blir fortalt det på en ikke kosemosete måte! 1
skruf Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Den er dessverre negativ Prøv igjen i morgen eller i overmorgen Den blir nok snart positiv!!!!!!!!!! (prøver å være hyggelig!)
Biloba Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Altså, det er lov å ha en hyrdestund selv om testen er negativ og EL ikke kommer før om noen dager;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå