Rosebud Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Noen som har det? Blir det noe brukt? Vurderer det til vogna når lillesøster kommer i januar/februar, storesøster har da nettopp fylt 3 år. Har dere et merke å anbefale i så fall? Universal eller spesielt til vognmerket (har Emmaljunga mondial)?
Gjest Magdalene Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Var helt gull her til storesøster da vi gikk turer og hin ble litt sliten og lei
Gjest pysepusen Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Vi har, men det blir så tungt at vi sjelden bruker det.
Rosebud Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2013 Takk for svar kan jeg spørre hvor gamle barna deres var da de brukte det? Og hvor gammelt barnet ditt er som du sier blir for tungt, Pysepusen? Er ikke sånn kjempesprek at jeg orker hvis det veier et tonn med begge barna på plass
Gjest Magdalene Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Her var storesøster 3,5år da hun ble storesøster i okt i fjor. Brukte søskenbrettet gjennom vinteren, og frem til sommeren. Veldig greit på morgenen på vei til bhg med ei frøken som har ører som ikke alltid virker 😉
Gjest pysepusen Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Takk for svar kan jeg spørre hvor gamle barna deres var da de brukte det? Og hvor gammelt barnet ditt er som du sier blir for tungt, Pysepusen? Er ikke sånn kjempesprek at jeg orker hvis det veier et tonn med begge barna på plass Han er tre år. Er brettet som gjør det tungt tror jeg. Hjulene vil ikke svinge skikkelig og da får jeg nesten ikke til å styre vogna. Har Simo med kompakt understell.
Celtic Heart Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg brukte det kun 2 ganger. Ble for tungt å dytte i motbakker, så jeg kjøpte tvillingvogn i stedet. Har 20 mnd i mellom mine. Var greit å bruke når det var flatt. Ville gått for et som passer til vognmerke.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Vi har søskenbrett til Emmaljunga. Foreløpig synes hun det er litt skummelt å stå på den, men det går. Hvordan er det å¨kjøre på dette brettet midt på vinteren? Jeg har tenkt at det virker håpløst pga snø og tunge bakker. Anonymous poster hash: c8574...6cd
Liriel Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Det er rett over 2 år mellom mine. Kjøpte søskenbrett men det er noe av det verste jeg har vært borti. Storesøster syntes det var ubehagelig å stå på, det var tungt, vanskelig å svinge med og ellers bare i veien. Kjøpte heller en Phil & Teds vogn, mye enklere og praktisk!
Rosebud Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2013 (endret) Takk for flere erfaringer, høres kanskje litt tungvindt ut da, er ikke sååå sterk, og har bekkenløsning nå så vet ikke hvordan det blir etter fødsel. Men må kanskje prøve likevel, kommer ikke til å kjøpe søskenvogn til ei som er fylt tre når babyen kommer... Men hun har som din, Magdalene, litt selektiv hørsel i blant, og jeg vil jo gjerne kunne være på tur med begge på likt. Kjører heldigvis til barnehagen. Må kanskje ha babyen i Manducaen for å ha kontroll Endret 7. oktober 2013 av Rosebud
Gjest Magdalene Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Takk for flere erfaringer, høres kanskje litt tungvindt ut da, er ikke sååå sterk, og har bekkenløsning nå så vet ikke hvordan det blir etter fødsel. Men må kanskje prøve likevel, kommer ikke til å kjøpe søskenvogn til ei som er fylt tre når babyen kommer... Men hun har som din, Magdalene, litt selektiv hørsel i blant, og jeg vil jo gjerne kunne være på tur med begge på likt. Kjører heldigvis til barnehagen. Må kanskje ha babyen i Manducaen for å ha kontroll Er ikke så sterk jeg heller, men har faktisk gått greit. Blir jo sterk i armene da Veldig godt å kunne gå på langtur, og ha med storesøster som kunne ta seg en hvil på søskenbrettet når hun ble sliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå