Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #1 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg har en veranda som jeg har lyst til å henge en blomsterkasse på. Jeg har kun vært på hagesenter og sett, men der er de av plastikk. Jeg synes ikke det blir så pent. Vet dere hvor man kan få tak i noen som er pene? Smijern passer ikke hos oss (rekkehus fra ca 60-tallet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. april 2004 #2 Del Skrevet 30. april 2004 Åhlens har blomsterkasser i stål, hvite, stålfargede eller blå mener jeg å huske, den festegreia får du i stålfarge tror jeg. De har også sånne enkle oppheng og plastkasser. Jeg kjøpte blomsterkassene mine der og syntes de hadde mye fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Har du sett på IKEA? jeg vet ikke om de har noe fin, men det har de jo ofte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #4 Del Skrevet 30. april 2004 Åhlens og IKEA er notert. Takk! Jeg aner ikke om IKEA har, jeg er der så sjelden. Men det er jo slettes ikke utenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 30. april 2004 #5 Del Skrevet 30. april 2004 På Plantasjen har de blomsterkasser i tre som du kan male i en farge som passer til huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 30. april 2004 #6 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg kjøpte mine på Byggmakker - i tre...malte de i samme fagene som huset/rekkveket de henger på.... Tror jeg har sett de samme på Maxbo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 30. april 2004 #7 Del Skrevet 30. april 2004 Mester Grønn har fått noen søte små nå, de er i plast, men de er litt mindre enn vanlige kasser, og avrunda sånn at de passer fint under et lite vindu eller en balkong. Finnes i hvitt, blått og grønt, og oppheng følger med. Ikke smijern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. april 2004 #8 Del Skrevet 30. april 2004 Takk for gode tips! Jeg kikket etter sånne i tre på Maxbo, men de hadde ikke. Så dro jeg på IKEA og endte opp med noen i sink. (Heter det det? Sånne i stål.) De var veldig greie, og ikke minst billige. Så nå er det plantet blomkarse, hengelobelia og brudeslør. Gjett om jeg gleder meg til det spirer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå