Gå til innhold

Kom over denne musikkvideon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og merker at jeg rett og slett blir kvalm inni meg av og se på hun, er det nødvendig og spille på sex så mye som hun gjør?

Anonymous poster hash: a59ea...599
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke så mange andre talenter og er heller ikke spesielt heldig med utseendet. Da er det ikke så mye mer igjen å spille på. Med andre ord, det selger å trykke musa si oppi skjermen og ha tunga kronisk hengende utav munnen som om hun skulle vært psykisk utviklingshemmet.

• Liker 1
Skrevet

Fins det artister i dag som IKKE spiller på sex?

• Liker 1
Skrevet

De har visst klart å kryssklippe videoen med noe dårlig animert 3D-grafikk fra 80-tallet midt inni der. Den maskegreia. Det var synd, for utenom det hadde videoen vært praktfull.

Gjest Hyssingen
Skrevet (endret)

Syns den videoen er herlig.

Endret av gulmelon
Skrevet (endret)

Hun spiller ikke mer på sex enn andre artister.
Dessuten tror jeg personlig at hun har et behov for å sjokkere og være den personen hun aldri har fått lov til å være før.
Hun vil helt sikkert være vill og gal nå som hun endelig er fri fra Disney. Og såklart vil hun eksperimentere med utseende som alle unge mennesker.

Endret av Lilac
  • Liker 1
Skrevet

Hun har ikke så mange andre talenter og er heller ikke spesielt heldig med utseendet. Da er det ikke så mye mer igjen å spille på. Med andre ord, det selger å trykke musa si oppi skjermen og ha tunga kronisk hengende utav munnen som om hun skulle vært psykisk utviklingshemmet.

Er jeg den eneste som synes hun har et utrolig pent ansikt?

• Liker 7
Gjest Hyssingen
Skrevet

helt enig :)

Skrevet

Det er vel ikke det hun fokuserer på og vil vise i videoen, det er den lange tunga som henger ut av kjeften og underlivet som er oppi kameraet 99 % av videoen.

Skrevet

Det er vel ikke det hun fokuserer på og vil vise i videoen, det er den lange tunga som henger ut av kjeften og underlivet som er oppi kameraet 99 % av videoen.

Nå hoppet jeg kanskje litt utav trådens tema og over til selve henne, synes iallfall at hun har et utrolig pent ansikt!

Men dersom hun har lyst å lage en sånn video så ser jeg ikke problemet i det, er vel det at hun er en "disneystjerne" og det blir veldig annerledes iforhold til hvordan hun har virket tidligere. Tror det ville vært noe annet om det var en annen sanger som hadde vært sånn.

Skrevet

Kvinner like å rakke ned på andre jenter utseendet:/ En pen ung jente. Hun har en fin sangstemme, kan synge klart live. Men den seksuelle delen....nei takk.

Gjest Hyssingen
Skrevet

Syns du også har tunga hengende ut av kjeften hver gang jeg ser deg :ler:

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo heller ikke akkurat forvente at de skal være forbilder for barn resten av livet. Man ser jo hvordan andre tidligere disney stjerner er..

• Liker 2
Skrevet

Ser man gjennom tidene er det alltid artister som har "sjokkert", vært umoralske osv osv.

Nå er det hun som er i vinden, på 80-tallet var det madonna.

Skal man virkelig bry seg så fryktelig mye om hvordan de skaffer seg PR?

Liker du ikke musikken, så hør på noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...