Gå til innhold

Ta hintet når man er den eneste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har seg slik at jeg har sett meg ut ei som jeg gjerne vil prøve meg på, men i det siste har hun blitt så avvisende. Er det bare og gå videre eller?

Anonymous poster hash: 19f7f...8a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis.

Litt mer utfyllende infomasjon?

Skrevet

Kan ha flere grunner. Kanskje hun liker deg, og er småsåra over at du ikke tar initiativ?

Kanskje hun er litt deppa eller har mye å tenke på?

• Liker 1
Skrevet

Kan være hun også prøver å være "hard2get", kan være flere muligheter til at hun oppfører seg sånn.

Er ikke vits å gi opp med engang for å si det sånn :D

• Liker 6
Skrevet

Vel, jeg føler at jeg tar initiativ hele tiden, men jeg er ikke så veldig god på og flørte. Hun svarer meg, men ofte er det dagen etter, og det har jeg forståelse for, man kan ikke sitte som en hauk over dataen heller.

Men det er alltid så kort og konsist, og i det siste er det heller ingen spørsmål tilbake, virker nesten som hun er litt sur. På en måte føler jeg meg litt redd henne fordi jeg aldri vet hvor jeg har hu.

Men ser jo på facebook at hun har lagt ut diverse kryptiske statuser av typen ''Det er ikke lov og miste det man ikke hadde. at det er forbudt og ødelegge det man ikke hadde når man bare kan fjerne det, Man bare fjerner illusjonen bare fordi den visste seg og være sann''

Samt denne:

Dette er det han ikke vet, at jeg binder meg til den som jeg elsker, hvis jeg var et gjennomtrengelig skall så er alt mitt ditt, viser deg en verdi som du ikke ante at du hadde.

Men det kan jo også bare være tilfeldigheter.

Og til dere som kommer til og fyre dere opp fordi jeg poster facebook statusene til folk, så er denne skrevet om.

Skrevet

Ikke nødvendigvis.

Litt mer utfyllende infomasjon?

Kan ha flere grunner. Kanskje hun liker deg, og er småsåra over at du ikke tar initiativ?

Kanskje hun er litt deppa eller har mye å tenke på?

Kan være hun også prøver å være "hard2get", kan være flere muligheter til at hun oppfører seg sånn.

Er ikke vits å gi opp med engang for å si det sånn :D

Enig, en kvinnes nei er ikke et nei.

Man må mase litt og presse dem litt :)

Anonymous poster hash: 49866...6d8

Skrevet

Jeg forstår ikke sammenhengen mellom trådtittelen og innholdet i åpningsposten.

Anonymous poster hash: db466...c24
  • Liker 2
Skrevet

Du kan jo evt. ringe henne og spørre om dere skal finne på noe? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men f.eks dra på fest, kino alt mulig..

Jenter liker jo å prøve å være litt "overlegen" at de vil at guttene skal fighte for dem på en måte. Du trenger ikke gi opp, bare fortsett å prøv deg :)

Skrevet

Jeg forstår ikke sammenhengen mellom trådtittelen og innholdet i åpningsposten.

Anonymous poster hash: db466...c24

TS er vel den eneste som vil, tror han, for han vet ikke at damer må overtales og presses litt :)

Gjest Arbeider
Skrevet

Vel, jeg føler at jeg tar initiativ hele tiden, men jeg er ikke så veldig god på og flørte. Hun svarer meg, men ofte er det dagen etter, og det har jeg forståelse for, man kan ikke sitte som en hauk over dataen heller.

Men det er alltid så kort og konsist, og i det siste er det heller ingen spørsmål tilbake, virker nesten som hun er litt sur. På en måte føler jeg meg litt redd henne fordi jeg aldri vet hvor jeg har hu.

Hva slags spørsmål stiller du?

• Liker 1
Skrevet

Hva slags spørsmål stiller du?

Dette er ikke tull. men mest om vær og vind, Samt hva hun har gjort i helgen om hun har noe nytt den slags ting. Vår så snill jeg trenger hjelp.

Føler meg som en sjimpanse som skal skru sammen en rakett.

Hvordan kan jeg få lirket ut av henne hva hun tenker.

Grunnen til at det blir mest om vær og vind er at jeg møter den samme veggen hver eneste gang.

Skrevet

Du kan jo evt. ringe henne og spørre om dere skal finne på noe? Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men f.eks dra på fest, kino alt mulig..

Jenter liker jo å prøve å være litt "overlegen" at de vil at guttene skal fighte for dem på en måte. Du trenger ikke gi opp, bare fortsett å prøv deg :)

Tidligere visste jeg ikke dette. Jeg trodde at man skulle respektere deres grenser, behandle dem med med respekt og ikke overtale dem til noe. Så feil kan man ta :)

Menn som respekterer kvinner, er sjelden omsvermet av dem.

Joseph Addison

Skrevet

Dette er ikke tull. men mest om vær og vind, Samt hva hun har gjort i helgen om hun har noe nytt den slags ting. Vår så snill jeg trenger hjelp.

Grunnen til at det blir mest om vær og vind er at jeg møter den samme veggen hver eneste gang.

Du må nok fortelle henne at du liker utseende hennes :)

Skrevet

På en måte føler jeg meg litt redd henne fordi jeg aldri vet hvor jeg har hu.

Men ser jo på facebook at hun har lagt ut diverse kryptiske statuser av typen ''Det er ikke lov og miste det man ikke hadde. at det er forbudt og ødelegge det man ikke hadde når man bare kan fjerne det, Man bare fjerner illusjonen bare fordi den visste seg og være sann''

Samt denne:

Dette er det han ikke vet, at jeg binder meg til den som jeg elsker, hvis jeg var et gjennomtrengelig skall så er alt mitt ditt, viser deg en verdi som du ikke ante at du hadde.

Men det kan jo også bare være tilfeldigheter.

Og til dere som kommer til og fyre dere opp fordi jeg poster facebook statusene til folk, så er denne skrevet om.

Tror jeg ville vært mer redd dersom en ukjent som ikke likte meg sporet meg opp på facebook, kopierte statusene og limte de inn på et forum, samt om en person som ikke hadde interesse av meg spurte og gravde om alt mulig. Det er ikke rart hun er kort for å si det sånn, hun forstår nok intensjonen din, og for å si det på denne måten: "Fotballfrue" er nok ikke den som fremstår som gal her.

Anonymous poster hash: 6913f...1d6

Skrevet

Tidligere visste jeg ikke dette. Jeg trodde at man skulle respektere deres grenser, behandle dem med med respekt og ikke overtale dem til noe. Så feil kan man ta :)

Menn som respekterer kvinner, er sjelden omsvermet av dem.

Joseph Addison

Dette kommer også an på jenten, men det er det at jenter ikke vil virke "lett på tråden" og falle for enhver gutt.

Gjest Arbeider
Skrevet

Sorry, men det er nok game over. Finn en ny jente.

Skrevet

Tror jeg ville vært mer redd dersom en ukjent som ikke likte meg sporet meg opp på facebook, kopierte statusene og limte de inn på et forum, samt om en person som ikke hadde interesse av meg spurte og gravde om alt mulig. Det er ikke rart hun er kort for å si det sånn, hun forstår nok intensjonen din, og for å si det på denne måten: "Fotballfrue" er nok ikke den som fremstår som gal her.

Hæ? Såklart liker jeg henne. Jeg er jo ikke syk i hodet heller. Men pga at jeg har aldri hatt noe særlig hell før så vil jeg bare være litt mer sikker denne gangen.

Skrevet

Dette kommer også an på jenten, men det er det at jenter ikke vil virke "lett på tråden" og falle for enhver gutt.

Det er ikke bare det.

Jenter faller bare ikke for gutter som respekterer dem for mye :)

Skrevet

Jeg er selv ei sånn jente som trenger at han tar initiativet. Det er ikke så kult, men jeg vet det er mange som er sånn. Men om hun liker deg tilbake ville hun nok ha vist det i responsen.

Om hun ofte er litt "care face" når du tar kontakt ser det dessverre litt mørkt ut.

Skrevet

Som sagt, skummel og meget merkelig oppførsel. Virker oppriktig som du er en smule mer besatt enn det som er sunt. Ingen oppegående personer konverserer med en person man misliker om "vær og vind" for å forsøke å lage en sak av det og tro at man hjelper vedkommende til et bedre liv ved å leke hobbyspykolog. Tror jeg så en dokumentar om slike folk en gang, og ja, du har rett. Du trenger virkelig hjelp...

Og det verste er at slike personer ikke ser det selv hva slags galskap det er å holde på, på denne måten. Det har gått alt for langt, og var jeg "Fotballfrue" så ville jeg bedt om besøkelsesforbud fra flere her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...