AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Opplevde at en vilt fremmed eldre mann kom bort til vognen, meg og babyene for så å ta opp den ene og begynte å klemme og kysse!! Vilt sykt...tok babyen tilbake og kjeftet på ham, ble helt sjokkert! Hva med andre, noen uventede situasjoner i perm.tiden?Anonymous poster hash: 260e7...985
Kakaoen Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 WTF?? Opplever bare at fremmede gamle damer kommer bort for å hilse på mini og jeg bare observerer og venter på at han skal begynne å gråte siden han ikke er veldig gira på fremmede
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Utrolig frekt når de fremmede vil TA PÅ babyene i ansiktet og ellers. Veldig uhøflig og frekt... Mange eldre også. Slitsomt å ikke kunne vende fjeset bort ellers er det en hånd nede i vognen!Anonymous poster hash: 260e7...985
Gjest Tekola Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Tok bussen med en gammel dame som først spurte om jeg hadde melk til barnet mitt, for så å fortsette i evigheter om hvorvidt jeg hadde prøvd hardt nok og ikke ville høre på deg jeg sa. Merkelig. Har også hatt en del butikkansatte og slikt som har hjulpet meg med ting, og så strøket vesla på kinnene og hodet imens hun har sittet i sjalet. Jeg synes det er veldig merkelig, en ting er å prate til og sånt, men å ta på babyen? Mulig jeg er rar, men det ville aldri falt meg inn når jeg er på jobb selv
dreia Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) På restaurant, der me var dei einaste gjestene ein laurdag kveld, strakk serveringsdama fram armane og ville halda guten mens me åt. Etter å ha holdt han ei stund mens ho stod ved bordet vårt og prata, begynte ho å gå vekk frå bordet vårt med guten i armane. Det såg ut som om ho ville ta han med inn på kjøkkenet eller ut. Heldigvis runda ho ikkje hjørnet, slik at me ikkje såg dei lenger. Både mannen og eg reagerte på at det var ein rar ting å gjera med heilt framande folk, men ho ville vel kanskje vera hjelpsom? Eg for min del blei berre meir stressa av ikkje å halda guten sjølv. (Og så var planen å benytta anledningen til å amma mens det ikkje var andre gjester, så det passa ikkje vidare godt heller. ) Endret 4. oktober 2013 av dreia 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 På restaurant, der me var dei einaste gjestene ein laurdag kveld, strakk serveringsdama fram armane og ville halda guten mens me åt. Etter å ha holdt han ei stund mens ho stod ved bordet vårt og prata, begynte ho å gå vekk frå bordet vårt med guten i armane. Det såg ut som om ho ville ta han med inn på kjøkkenet eller ut. Heldigvis runda ho ikkje hjørnet, slik at me ikkje såg dei lenger. Både mannen og eg reagerte på at det var ein rar ting å gjera med heilt framande folk, men ho ville vel kanskje vera hjelpsom? Eg for min del blei berre meir stressa av ikkje å halda guten sjølv. (Og så var planen å benytta anledningen til å amma mens det ikkje var andre gjester, så det passa ikkje vidare godt heller. ) Synes det er overraskende at folk oppfører seg så uhøvlet. Jeg synes fremmede får holde fingrene sine unna...
GammelKaktus Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 En dag lillegutt og jeg var på kafe med en venninne, så kom det en dame bort og sa han var så søt osv... Plutselig strekker hun ut armene og sier hun vil holde han... Da sa jeg nei, lar ikke fremmede holde barnet mitt.... Da ble hun helt rar, begynte å riste på hodet og banne, ble helt satt ut... Tror ikke hun var helt i vater...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå