Gå til innhold

Acne Raya - er folk på styr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt med det. Nå er Acne "inn" og alle bruker det. Tidligere var det "converse" sko, "Celine" vesker etc. Kunne ikke brydd meg mindre om å ha det alle har. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne genseren fra Acne. Den er overpriset og du kan finne en mye finere til samme pris og kvalitet et annet sted.

Eksempler?

Anonymous poster hash: 0906e...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt med det. Nå er Acne "inn" og alle bruker det. Tidligere var det "converse" sko, "Celine" vesker etc. Kunne ikke brydd meg mindre om å ha det alle har. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne genseren fra Acne. Den er overpriset og du kan finne en mye finere til samme pris og kvalitet et annet sted.

Jeg ser ikke helt sammenligningen..Føler ingen av de merkene du nevner kan sammenlignes. Converse er en klassiker, like "inn" i dag som for 20 år siden..

Celine, har vært en voldsom hype de siste to årene.

Acne Raya- Vært populær i mange år. Det er jo en plain strikkejakke, føler det blir som med skinnjakken eller jeansen - plagg som ikke er "ut" eller "inn", men som er like aktuelle år etter år.

(Enig i at den kanskje er overpriset i forhold til produksjonskostnadene Acne har, men det er søren meg ikke lett å finne noe tilsvarende heller...)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg ser ikke helt sammenligningen..Føler ingen av de merkene du nevner kan sammenlignes. Converse er en klassiker, like "inn" i dag som for 20 år siden..

Celine, har vært en voldsom hype de siste to årene.

Acne Raya- Vært populær i mange år. Det er jo en plain strikkejakke, føler det blir som med skinnjakken eller jeansen - plagg som ikke er "ut" eller "inn", men som er like aktuelle år etter år.

(Enig i at den kanskje er overpriset i forhold til produksjonskostnadene Acne har, men det er søren meg ikke lett å finne noe tilsvarende heller...)

Jeg mener at det virker som at alle følger moten etter blogger (at det er dem som får det "inn"?). Så fort bloggere begynner å gå med ett antrekk, så kjøper alle det etterpå. F.eks Acne, Michael Kors osv. Er i vært fall slik hos den yngre generasjonen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til noe tilsvarende acne-skjerfet?

Anonymous poster hash: e9b4a...ddb

Jeg har et fra second female i 90% ull. Det er veldig varmt og deilig å ha på. Koster litt mindre enn Acne sine. Kjøpt på shoe lounge i Oslo.

Ellers skjønner jeg godt at den genseren er populær, nettopp fordi den er så nøytral og allsidig. Dessuten er ikke Acne akkurat noe som er nytt og trendy akkurat NÅ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Åh, husker en lærer av meg ofte gikk med sin i timene på høsten og vinteren. Så så god og varm ut. Men 2000,-... det river litt i lommeboka for en som sparer. Men om man vil ha den - kjøp gjerne nå. Prisen stiger på slike populære plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en jakke som ligner på acne raya som også er av god kvalitet?

Synes den er veldig fin, men over 2000 kr. er i meste laget for en cardigan.

Ser en nevner en fra hm, men jeg finner den ikke på nettsiden. Noen som har en link/bilde? :)

Jeg har sett en cardigan som er veldig lik Raya fra en tidligere sesong, der lommene er litt annerledes enn på den som kom i år, hos H&M Trend. Kom i mørkegrått og burgunder, kjempefine plagg og stoffet føltes godt.

Jeg har selv Raya i Carbone Black og Dove White og er veldig fornøyd! Har brukt de masse sammen med skjerf i september (og sist i dag) uten å fryse (bor i Oslo), så har ikke helt følt trangen til å bruke høstjakka fullt så mye helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg for min del synest det er merkeleg at folk nå går mann av huse for å få seg acne. I mi tid var det noko ein freista unngå. Og faktisk, kunne aldri fall meg inn å bruke noko som heiter "acne". Kva blir det neste, liksom, "haemorrhoid" jeans?

Så ja, folk har gått av skaftet, men det visste vi jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg for min del synest det er merkeleg at folk nå går mann av huse for å få seg acne. I mi tid var det noko ein freista unngå. Og faktisk, kunne aldri fall meg inn å bruke noko som heiter "acne". Kva blir det neste, liksom, "haemorrhoid" jeans?

Så ja, folk har gått av skaftet, men det visste vi jo.

Haha synes det er kult at merket heter Acne, det er akronym for "ambission to create novel expression" og folk flest husker merkenavnet siden det minner om acne vulgaris.

P.s. De har fått de inn på nettbutikken nå.

P.s.s De har en som ligner veldig på den lange modellen på selected femme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...