Gå til innhold

Acne Raya - er folk på styr?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle kikke på Acne Raya på hjemmesiden til Acne i dag, men den var utsolgt i strl/farge jeg ville ha. Tenkte jeg skulle sjekke finn.no, om det kanskje var noen som solgte den der. Og det var det.

Så og si alle som selger den skal ha 2000 kr for den (ny pris er 2195), og jeg så til og med ei som hadde solgt sin ene for 2250. Altså, hvorfor gidder folk å kjøpe en cardian for mer enn hva den koster i butikken? Og 200 kr avslag for noe som er brukt?

Anonymous poster hash: 0906e...6ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner bare ikke hvorfor denne er in. Er jo ikke spesielt pen. Oppskeytt og overprisa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner bare ikke hvorfor denne er in. Er jo ikke spesielt pen. Oppskeytt og overprisa

Fordi den er FANTASTISK varm og god! Holder formen, og passer til alt. Jeg kjøpte min første i sommer og brukte den som jakke på sene kvelder og fant ut at den regulerte varme/kulde bra, nå bruker jeg den under ytterjakke. Brukt den så ufattelig mye siden sommeren (ca hver dag :rodme: ), så kjøpte nylig en til. Beste kjøpene jeg noensinne har gjort, verdt hver krone!

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den var da ikke noe å hoppe i taket over.. En sånn plain jakke må da finnes andre steder og?

Anonymous poster hash: ea55c...bec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig fin, da! Har ikke sett den før, jeg. :sjenert:

Anonymous poster hash: 7a15e...995
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en cardigan på h&m med omtrent samme stoff som Acne Raya. Den er ikke like fin, og har sikkert ikke like god kvalitet, men den er myk og varm :) og betydelig billigere (600 kr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor skulle jeg selge mitt ubrukt Acne Canada-skjerfet i burgunder på finn. Jeg la det ut for 800 kr (det var også nyprisen ifjor).

Ettersom den fargen var svært etterspurt i fjor og det var heeelt utsolgt for det i butikkene, endte salget med budrunde(!!) og jeg fikk til slutt 1600 kr for det. Ganske sykt.

Uken etter kom skjerfet i butikk igjen :laugh:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke de som gidder å betale 2000 for en brukt en når man kan kjøpe ny for 2200... hvis du skal sende den i posten koster det jo like mye som en ny en fra nettsiden til acne som har gratis frakt. Snakket med ei som jobber i acne butikk, de venter leveranse på både de korte og lange raya cardiganene i alle farger nå i begynnelsen av oktober. Kjøper heller en ny da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde kjøpt fire stykker i ulike varianter på H&M i stedet.

Til våren er den uansett so 2013 at du ikke kan vise deg offentlig i dem uten å bli tatt for ei rik berte som ikke følger med i tida ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER min Raya.

Aldri fått flere komplimenter for ett plagg noen gang. Hele tre flyvertinner hos Norwegian kommenterte den for noen uker siden.

Anonymous poster hash: 9fd80...2a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg med beste vilje ikke forstå.

Anonymous poster hash: 9fd80...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til våren er den uansett so 2013 at du ikke kan vise deg offentlig i dem uten å bli tatt for ei rik berte som ikke følger med i tida ;-)

Jeg tror heller jeg går for Acne :-) det er ikke fordi det er akkurat Raya at jeg vil ha den, men fordi jeg liker kvaliteten på Acne, og fordi den er såpass plain at den neppe blir "so 2013" noen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor skulle jeg selge mitt ubrukt Acne Canada-skjerfet i burgunder på finn. Jeg la det ut for 800 kr (det var også nyprisen ifjor).

Ettersom den fargen var svært etterspurt i fjor og det var heeelt utsolgt for det i butikkene, endte salget med budrunde(!!) og jeg fikk til slutt 1600 kr for det. Ganske sykt.

Uken etter kom skjerfet i butikk igjen :laugh:

:laugh: der ser du! Kjøpte det skjerfet jeg og.. Heldigvis har jeg familie i Sverige, så når alle gikk bananas etter det skjerfet i fjor, så skaffet jeg det bare derfra istedenfor.

Skjønner heller ikke de som gidder å betale 2000 for en brukt en når man kan kjøpe ny for 2200... hvis du skal sende den i posten koster det jo like mye som en ny en fra nettsiden til acne som har gratis frakt. Snakket med ei som jobber i acne butikk, de venter leveranse på både de korte og lange raya cardiganene i alle farger nå i begynnelsen av oktober. Kjøper heller en ny da.

Takk for info :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info: Raya er ikke ny i 2013, den modellen har vært i årevis allerede, så ikke noe fare for at det skjer tror jeg :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LonelyAngel

Morsomt med det. Nå er Acne "inn" og alle bruker det. Tidligere var det "converse" sko, "Celine" vesker etc. Kunne ikke brydd meg mindre om å ha det alle har. Jeg kommer ikke til å kjøpe denne genseren fra Acne. Den er overpriset og du kan finne en mye finere til samme pris og kvalitet et annet sted.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en jakke som ligner på acne raya som også er av god kvalitet?

Synes den er veldig fin, men over 2000 kr. er i meste laget for en cardigan.

Ser en nevner en fra hm, men jeg finner den ikke på nettsiden. Noen som har en link/bilde? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om en jakke som ligner på acne raya som også er av god kvalitet?

Synes den er veldig fin, men over 2000 kr. er i meste laget for en cardigan.

Ser en nevner en fra hm, men jeg finner den ikke på nettsiden. Noen som har en link/bilde? :)

Jeg bestilte akkurat en grå en fra Vila (http://www.zalando.no/vila-cardigan-gra-v1021i07i-c00.html) tror den blir bra!

Endret av Unika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte google acne raya, henger jeg langt etter eller?
Viste seg likevel å være prikka lik noen av ulljakkene jeg har brukt i årevis. I 100% myk ull og til maks 5-800 kr..
Da er jeg ikke så last year likevel da? :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...