AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg så disse sjarmørene på youtube og har lyst på en! Men den ser utrolig stor ut, nesten som en hund. Er de veldig ville? Altså at de herper møbler etc i et kjør? Og biter de/klorer mer enn vanlige katter? Anonymous poster hash: 67b57...3a7
Liveurlife Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har to savannah katter. En gutt og en jente herlige skapninger men ikke alle generasjoner er lovlig i Norge så det kan hende du har sett noen som er ulovlig
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har to savannah katter. En gutt og en jente herlige skapninger men ikke alle generasjoner er lovlig i Norge så det kan hende du har sett noen som er ulovlig Takk for svar! Jeg så det på youtube, tror det var fra Tyskland. Er de veldig ville eller er de kosekatter? Jeg har nemlig en nydelig superkos sibirkatt fra før så vil jo ha en katt som har samme gemytt. Anonymous poster hash: 67b57...3a7
Liveurlife Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Hvis du søker på savannah f5 på Google så ser du hvordan mine ser ut De er og blir større enn andre katter men som sagt de du såg er sikkert for "store" for Norge. Ellers er de veldig kosete, liker å leke og oppfører seg som hunder av og til men det er bare koselig synes jeg. Man kan kaste en ball til de og de løper etter og henter den og gir den til deg Har alltid likt rasen og har endelig fått meg to små som er veldig aktive og var veldig tidlig i utviklingen (måtte sterellisere når hun var 4 måneder) egentlig er de kjønnsmodne etter 6-7 måneder gamle Men de er urolig herlige og snille puser Iallefall de vi har. De har klorestativ som de bruker men det hender de vil klore på andre ting akkurat som andre katter de er litt stor for alderen synes jeg, men de skal være større enn vanlig katter det er sånn rasen er og så har de store ører i forhold til hodet :D
la Flaca Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 F5 ser som omtrent ut som en bengal, de er som en normalt stor katterase.
Liveurlife Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Tror ikke det er f5 heller fordi disse som er foreldrene til kattene våre de var kjempe store i forhold til vanlig katt da. Men er selvfølgelig ikke så store som dere kanskje forestiller dere litt større enn vanlig katt. De har lange bein, det er det som gjør at de blir større
la Flaca Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Tror ikke det er f5 heller fordi disse som er foreldrene til kattene våre de var kjempe store i forhold til vanlig katt da. Men er selvfølgelig ikke så store som dere kanskje forestiller dere litt større enn vanlig katt. De har lange bein, det er det som gjør at de blir større Det er katter som importeres til Norge som skal ha dokumentasjon på at de er 5. Generasjon eller senere, så foreldrene vil nødvendigvis ha høyere andel serval i seg. Jeg har forresten også sibirkatt ts, kan ikke tenke meg at gemyttet likner over hodet. Bengalen er jo mye mer "action" enn sibiren, og når man blander serval inn i dem i tillegg... Ville heller gått for maine coon tror jeg, mer sannsynlig at de går over ens. Maine coon er større enn f5 savannah også.
Vasilisa Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har Maine Coon. Der snakker du store katter 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå