Godis2 Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i billig glitterspray i gull? Jeg syns det var så dyrt på panduro..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Plantasjen, Biltema. Hva skal du bruke den til?Anonymous poster hash: 8763f...33c
Emelia Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Hvordan type glitterspray? Trodde først du mente glitterspray til hår/kropp....
Godis2 Skrevet 3. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2013 Har kjøpt noen store hjerter i tre som jeg vil ha i gull glitter til jul biltema har bare vanlig gull uten glitter:/
Sunshine89 Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Butikken Glitter har som er meint til hår/kropp. Kan det virke? Eller så kan du søke på Ebay
Badeand Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kjøpte nettopp vanlig gullglitter (altså bare sånn glitterstrø på boks) på Søstrene Grene, og drysset det på konglene jeg skulle dekorere. Deretter sprayet jeg på hårspray for å få det til å "stivne" og sitte fast... Kanksje det går? Jeg synes nemlig også glittersprayen på Panduro var litt dyr 1
Godis2 Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kjøpte nettopp vanlig gullglitter (altså bare sånn glitterstrø på boks) på Søstrene Grene, og drysset det på konglene jeg skulle dekorere. Deretter sprayet jeg på hårspray for å få det til å "stivne" og sitte fast... Kanksje det går? Jeg synes nemlig også glittersprayen på Panduro var litt dyr Genialt!
Wonders Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) jula har. Endret 4. oktober 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå