skreppamedleppa Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Ja, jeg følger med, synes det er et knall bra konsept. Først og fremst har jeg alltid digget Kari Traa, hun var vel nesten mitt personlige forbildet i tenårene og hun har ikke tapt seg med årene.. Så synes jeg selve konseptet er bra, en god måte og spennende måte å levere en cv fra seg på. Jentene som er med står det heller ikke noe på, det er ingen av de jeg kan sette fingeren på at jeg ikke liker, tvert i mot synes jeg alle virker skikkelig underholdene og sporty. Synes dette var noe annet og da på en frydende positiv måte enn topp modell og andre programmer som har vært i vinden de siste årene. Mye energi, humor og spenst Gleder meg til mårendagens episode.. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #4 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg gleder meg til dagens episode. Liker at utfordringene skjer på voss, siden jeg bor her. Spennende! Anonymous poster hash: 586ac...96b
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #5 Skrevet 28. november 2013 Finale i kveld! Hvem heier dere på?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #6 Skrevet 28. november 2013 Finale i kveld! Hvem heier dere på? Nå som Iselin endelig gikk ut, er det ett fett for meg hvem som vinner. Liker alle tre:) Anonymous poster hash: ce6bb...054
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #7 Skrevet 28. november 2013 Heier på Anna. Anonymous poster hash: 4d666...13c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #8 Skrevet 28. november 2013 Heier på Anna jeg og. Anonymous poster hash: 041f5...e7b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2013 #9 Skrevet 28. november 2013 Jammen, gikk Anna ut da? Dette skjønner jeg ikke helt. Ingen annen beskrivelse enn at hun var lengst unna det Kari leita etter - hadde vært interessant å få vite hva som gjorde det. Jeg synes Anna har vært steintøff, hun er vel den eneste som aldri er blitt valgt ut i duell. Jeg har heia på henne siden første dag og har nesten vært overbevist om at hun skulle vinne. Anonymous poster hash: ee01e...ac0
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #10 Skrevet 28. november 2013 Skuffa! Og, jeg trodde virkelig det var finale-finale i dag!
skreppamedleppa Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Ai Ai Ai det var kjipt.. Jeg fant meg to favoritter siden sist, Anna og Karoline, og har vel tenkt at de sto mellom de to ganske lenge, så gjekk Anna ut, hva søren skjedde med det? *snurt* Men nå heier jeg virkelig på Karoline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå