AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg har vært sammen med kjæresten i snart ett år. Jeg har vært i et fryktelig ustabilt forhold med utroskap, et forhold som jeg ikke klarte å komme meg ut fra før min nåværende kjæreste fikk meg til å smile igjen. Jeg var omtrent deprimert i fire år pga eksen og forholdet vårt. Og etter at jeg traff kjæresten har jeg klart å bli glad igjen. Men det skal selvølgelig ikke være enkelt. Han er fryktelig sjalu, og det minner meg om eksen min, han var også fryktelig sjalu og på vakt, men det var han som gikk bak ryggen min, ikke omvendt. Og det er ting som gjør at jeg også er sjalu. Kjæresten min er med i en klubb som også to ekser/flørter av han er med i. Vi har møtt disse på fest noen ganger og jeg vet at hun ene er forelsket i han fremdeles og at hun andre fremdeles bare vil ha han som "flørtevenn." Jeg er ganske sikker på at han har villet noe mer med hun tidligere, men at hun bare ville ha han som en god venn, fordi han er så "artig." Dette plager meg. Sist vi var på fest med noen fra "klubben" dukket hun som er forelsket i han opp, hun gikk rundt i bikini (det var boblebad der) og tøyset med å liksom riste av seg vannet på kjæresten min som satt påkledd. Da kjæresten min kom ut fra toalettet gikk hun bort til han og de ble stående å prate i krok. Jeg så at kjæresten min ble ukomfortabel og vrei seg unna siden jeg så på. I ettertid har han sagt at hvis ikke jeg hadde vært der så hadde han nok pratet mer med hun den kvelden...jeg kan/vil ikke være på alle samlingene deres så jeg synes det er ekkelt. Hun andre som bare vil være venn og flørt henger også rundt han på fester, klemmer og tøyser, han står gjerne med en arm rundt hun mens de prater. Jeg takler disse tingene så dårlig og han viser liten forståelse for det, samtidig som han kan reagere hvis jeg veksler noen ord med en ukjent, tilfeldig mann på en fest. Jeg har så lyst på et forhold hvor jeg kan slappe av, stole på og være glad. Hvis jeg skal være kjæreste med han, så må jeg vel bare takle disse tingene. Hvordan hadde dere taklet dette? Anonymous poster hash: bba1c...9f2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Det hadde rett og slett ikke vært greit her i gården, du trenger absolutt ikke "takle" dette. Anonymous poster hash: fd34b...213
Patronus Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg fikk ikke det forholdet før jeg fikk ny kjæreste. Han gav meg tillit til meg selv, ved å ha tillit og stole på meg. Da først fikk jeg til å slappe av. Men det hjelper nok mye på å jobbe med selvtilliten og sitt eget selvbilde.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 TS, hvorfor har du linket ordet "bli" til et annet forum? Anonymous poster hash: 823c8...9b4 2
Stella-Polaris Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg syns ikke du bare skal "takle" disse tingene når det er et problem for deg. Snakk med ham, gjør ham oppmerksom på at dette gjør deg ukomfortabel og hvorfor. Det er heller ikke særlig sjarmerende at han blir sjalu bare du snakker med andre menn. Hvis han kan klemme på og flørte med andre, så kan jammen meg du snakke med andre som du vil
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Du klarte ikke å gå ut av forrige forhold før du møtte en ny. Nå har du problemer med en ny. Hva med å være alene en stund? Det kan være det sunneste for deg nå. Anonymous poster hash: 4f0e0...30f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Dump ham. Anonymous poster hash: 1b62b...b06
minister-mio Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 TS, hvorfor har du linket ordet "bli" til et annet forum? Anonymous poster hash: 823c8...9b4 Trodde jeg hadde fått virus eller noe
Kiarapus Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Forstår veldig godt at dette ikke oppleves noe godt. Men siden han selv er sjalu så bør han jo ha forståelse for at du reagerer også. Spør han om hvordan han hadde likt om du gjorde det samme, og hvis menn du har hatt forhold til "hang" slik etter deg som disse damene gjør på han. Da bør han ta poenget, og hvis han respekterer deg så bør han da slutte med å holde på slik.
bella_ Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Det der har jeg opplevd i et forhold - aldri igjen. Det er så irriterende med sjalu mennesker som gjør akkurat det samme som de ikke vil at kjæresten skal gjøre. Jeg synes du skal dumpe han hvis han ikke viser forståelse for at du også kan bli sjalu. Dette kommer til å bli utrolig slitsomt for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå