AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Hei. Jeg sliter med kviser i voksen alder (28), ser ut som jeg er i verste fjortisperioden.. Det har blitt mye verre etter at jeg fikk baby i år ifb med amming. Tidligere har jeg forsøkt basiron, den har faktisk klarnet opp huden, MEN erstattet kvisene med heftig utslett, kraftig irritert, rød og kjempetørr hud, t.o.m hovnet opp rundt øynene selv om jeg brukte basironen kun på kviser og ikke i nærheten av øynene.. så det produktet tåler jeg ikke! Har forsøkt å bruke det annenhver dag, hver tredje dag osv men jeg reagerer likt hver gang. Noen som har tips om noen alternative produkter til basiron? Anonymous poster hash: 5bd93...732
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 MD formulations. Rens, skrubb og serum. Kjøp på feelunique. Basiron er møkk. Husk å tilføre nok fukt. Anonymous poster hash: c0e68...1e2
mariatherese Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Basiron er utrolig sterkt, og du trenger ikke nødvendigvis være allergisk for å reagere slik. Det gjelder å finne en god rutine. Du bør ikke bruke vasken og kremen hver morgen og kveld hele uka - for basiron er sterkt! For meg hjelper det å bruke vasken og kremen to kvelder på rad, og så være flink med å bruke en god fuktighetskrem og ha hver tredje dag uten basiron, og ikke lengre bruke det om morgenen. Men det må prøving og feiling til før du finner noe som funker for deg Jeg bruker ikke basiron nå, men Epiduo. Det er reseptbelagt, men min hud tolerer det bedre enn basiron. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 MD formulations. Rens, skrubb og serum. Kjøp på feelunique. Basiron er møkk. Husk å tilføre nok fukt. Anonymous poster hash: c0e68...1e2 TS her. Har faktisk forsøkt MD også, for et par år siden. Men det ble også for sterkt for min hud, tålte det ikke i det hele tatt. Brukte det i rundt 3 mnd, da ga jeg opp.. Basiron er utrolig sterkt, og du trenger ikke nødvendigvis være allergisk for å reagere slik. Det gjelder å finne en god rutine. Du bør ikke bruke vasken og kremen hver morgen og kveld hele uka - for basiron er sterkt! For meg hjelper det å bruke vasken og kremen to kvelder på rad, og så være flink med å bruke en god fuktighetskrem og ha hver tredje dag uten basiron, og ikke lengre bruke det om morgenen. Men det må prøving og feiling til før du finner noe som funker for deg Jeg bruker ikke basiron nå, men Epiduo. Det er reseptbelagt, men min hud tolerer det bedre enn basiron. Lykke til! Jeg har ikke forsøkt vasken, kun kremen. Har forsøkt å bruke den hver tredje dag osv, men det holder med én påføring så hovner hele ansiktet opp :/ skal høre med legen om jeg kan få resept på epiduo, takk for tips! har den like god effekt? Anonymous poster hash: 5bd93...732
jenta92 Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Hei. Jeg sliter med kviser i voksen alder (28), ser ut som jeg er i verste fjortisperioden.. Det har blitt mye verre etter at jeg fikk baby i år ifb med amming. Tidligere har jeg forsøkt basiron, den har faktisk klarnet opp huden, MEN erstattet kvisene med heftig utslett, kraftig irritert, rød og kjempetørr hud, t.o.m hovnet opp rundt øynene selv om jeg brukte basironen kun på kviser og ikke i nærheten av øynene.. så det produktet tåler jeg ikke! Har forsøkt å bruke det annenhver dag, hver tredje dag osv men jeg reagerer likt hver gang. Noen som har tips om noen alternative produkter til basiron? Anonymous poster hash: 5bd93...732 Basiron er veldig sterk.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 jeg liker virkelig ikke brokkoli .. ganske kjipt det der Anonymous poster hash: d75e3...b5c
mariatherese Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Såpass, ja da er du kanskje litt mer sensitiv eller allergisk Kremen bør ikke være på så lenge av gangen. Jeg ville dratt til legen jeg For meg hadde Epiduo kjempegod effekt, men du kan risikere at du blir ganske sensitiv av den også, så her gjelder det å finne en rutine som funker for deg. Jeg mener å huske at Epiduo inneholder noe av de samme virkemidlene som Basiron, så kanskje reagerer du på den og. Det vil legen din kunne hjelpe deg med. Forøvrig synes jeg at det hjalp MASSE å endre på de andre rutinene mine, uavhengig av om jeg brukte basiron, epidou, antibiotika eller ingenting. Vask sminkekostene dine jevnlig (de er fulle av bakterier, og du gnir dem tross alt i ansiktet omtrent hver dag), rens ansiktet morgen og kveld med en god rens, bruk fuktighetskrem, skrubb huden ca to ganger i uken og lær deg hvilken sminke du tåler. Jeg (og mange andre) får ureneheter av all sminke som inneholder mineralolje, og kjøper derfor aldri de vanlige foundationene du får kjøpt på HM eller KICKS. Men dette blir et annet kapittel, og jeg vet ikke hva du ellers bruker eller hvilke hudproblemer du egentlig har Poenget mitt er iallefall at om du har uren hud, så kan dette skyldes mye, og basiron er ikke nødvendigvis den beste løsningen. Basiron alene, eller Epiduo alene, vil ikke kunne gjøre underverker om du hver dag sminker deg med skitne koster og foundation som tilstopper porene dine. Jeg har ikke forsøkt vasken, kun kremen. Har forsøkt å bruke den hver tredje dag osv, men det holder med én påføring så hovner hele ansiktet opp :/ skal høre med legen om jeg kan få resept på epiduo, takk for tips! har den like god effekt? Anonymous poster hash: 5bd93...732
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå