AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Folk vil nok si jeg er for liten til å føle ekte kjærlighet, jeg er tross alt bare 15 år, men pliz...Jeg kan ikke vente en uke på svar! Jeg er såååå forelska i ein fyr på 17 og vi snakker hele tiden(Om ALT) Vi har smiley i hver setning, av og til hjerter, han er dødssnill og er faktisk den eneste gutten jeg stoler 100% på! Også er det 4 personer bare idag som sier at han og en anna jente er sammen(og hun er populær og pen) Di har pult og han like ho...Så sier di kødda etterpå, men 4 ulike personer sier det til meg bare idag? Kødd da?? jeg liker ham sååååå mye!!! Alltid når jeg hører di setningene så raser alt innvendig, klumpen i halsen blir dritsvær og tårene presser bak øyene...Jeg kan da ikke si at jeg liker ham da? Det blir jo bare flaut at jeg roper ut jeg liker ham når di sier det, men jeg vil at det skal stoppe Hva bør jeg tro/si/gjøre? Plis Ps. Sorry for skrive feil, har dyskleksi... Anonymous poster hash: e7f3f...d68
Mystico Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg synes du bør begi deg ut på eventyret og lære tidlig at vi mannfolk tenker bare med pikken 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg synes du bør begi deg ut på eventyret og lære tidlig at vi mannfolk tenker bare med pikken han er jomfru da, så det teller nok ikke med ham Anonymous poster hash: e7f3f...d68 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 han er jomfru da, så det teller nok ikke med ham Anonymous poster hash: e7f3f...d68 eller var, vet ikke Anonymous poster hash: e7f3f...d68
Emelia Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Du bør først kanskje finne ut åssen type fyr han er(pass på at han ikke er en drittsekk) Du kan jo evt. spørre han om han vil finne på noe sammen med deg? Så merker du hvordan det føles etterhvert, dersom det føles rett kan du jo bare prøve deg på han, og se hvordan det går derfra 7
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Du bør først kanskje finne ut åssen type fyr han er(pass på at han ikke er en drittsekk) Du kan jo evt. spørre han om han vil finne på noe sammen med deg? Så merker du hvordan det føles etterhvert, dersom det føles rett kan du jo bare prøve deg på han, og se hvordan det går derfra Jeg er så utrolig skjenert pluss han kan ikke veldig bra norsk(Ikke untrasluntrer altså) Så det kan bli vansklig... Anonymous poster hash: e7f3f...d68
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Du sier jo at dere snakkr om alt, spør han om det er noen andre jenter da? Hvis dere snakker om alt og du stoler 100% på han så kan du jo si til han at du liker han, trenger ikke rope det ut til andre Anonymous poster hash: c376c...7b6
Emelia Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg er så utrolig skjenert pluss han kan ikke veldig bra norsk(Ikke untrasluntrer altså) Så det kan bli vansklig... Anonymous poster hash: e7f3f...d68 Send han en melding på face der du spør om han vil gå på kino eller henge sammen? Eller du kan spørre om han vil komme hjem til deg...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 mamma er rasist så han kan ikkje være med meg. Kino her? haha nei, vi spiller fotball ilag da, av og til, i alle fall en begynnelse Er litt redd for at det skal bli såå kleint viss han ikke liker meg, vi går samme vei til/fra skolen, går på samme skole liksom... Anonymous poster hash: e7f3f...d68
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Styr i vei og surr rundt, det er det tenårene er til, og det er slikt man lærer av. Det du føler nå, og det som eventuelt skjer med denne gutten, kommer ikke til å bety en dritt om noen år uansett, så bare gjør hva enn du føler er riktig. Anonymous poster hash: af229...d24
Hedda-78 Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 Siden dere prater så mye, synes jeg jo at du kan spør ham direkte. "Jeg hører du har fått deg dame?" Hvis han sier ja, så gratulerer du ham naturligvis. Hvis han sier at det er tull, så kan du jo tulle litt med ham og si noe sånt som at "Jeg visste det nok, at jeg er den eneste jenta for deg! "
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 Siden dere prater så mye, synes jeg jo at du kan spør ham direkte. "Jeg hører du har fått deg dame?" Hvis han sier ja, så gratulerer du ham naturligvis. Hvis han sier at det er tull, så kan du jo tulle litt med ham og si noe sånt som at "Jeg visste det nok, at jeg er den eneste jenta for deg! " Er så lettet! Det var bare tull, han liker henne ikke engang! Jeg sa faktisk det, og han bare:"Hahahahah ja det er du ^_^ Anonymous poster hash: e7f3f...d68
Hedda-78 Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 Er så lettet! Det var bare tull, han liker henne ikke engang! Jeg sa faktisk det, og han bare:"Hahahahah ja det er du ^_^Anonymous poster hash: e7f3f...d68 Så fint! Da er det bare å gripe sjansen, og fortelle ham litt av hva du føler. Trenger ikke røpe alt på en gang, så har du retrett-muligheter hvis han ikke gjengjelder følelsene dine. F.eks. si at du ble litt redd da du hørte at han hadde fått dame, for du liker så godt å prate med ham og har ikke lyst til å miste kontakten med ham. Så er det bare å vente og se om han skjønner tegninga...
ninuska_ Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Tråden er ryddet for avsporinger, ninuska_, mod
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 Litt flaut at denne tråden får fler svar enn andre alvorlige tråder .. HahaAnonymous poster hash: 6fc5b...d38 1
Gjest Belle âme Skrevet 7. oktober 2013 #17 Skrevet 7. oktober 2013 Haha kjenner meg igjen her ja Håper dte går bra ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå